[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT mededelingen

Ga naar beneden 
+5
Rage
Pagasus45
Dazhbog
Poskarov
DaGoonch!!
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16vr 05 dec 2014, 21:16

een kleine update omtrent mijn pauze, zodra dat patch 9.5 live gaat, ga ik weer langzaam beginnen met Wot. maar dat komt alleen omdat ik jullie zo mis I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 23 dec 2014, 03:23

Heb ff een vraag aan de commanders van het fortificatieteam.
Is het mogelijk om is een keer te gaan trainen en de maps bestuderen.

En misschien ook is ff bekijken welke tanks we nu echt moeten gebruiken dit ivm de nieuwe clanleden die af en toe mee doen niet de juiste tank hebben.

Laten we is een keer brainstormen erover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 23 dec 2014, 07:07

Misschien moeten jullie idd een aantal basisformaties maken van het type tank.Dan kan je eventueel ook mensen gaan vragen om een bepaalde tank te kopen/ontwikkelen.voorbeeldje in alle basisformaties komen 4 a 5 kv85 voor.Dan kan je zeggen tegen mensen die weinig meedoen zorg dat je een doorontwikkelde kv hebt.en met de basisspelers zorg je dat je de andere 2 a 3 tanks in huis hebt het liefst iedere tank meer dan 1 speler zodat het ook opgevangen kan worden als een persoon er niet is.
Het is maar een idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 23 dec 2014, 07:47

@CplPatrick Ik heb al voorgesteld de eerste dinsdag in het nieuwe jaar va 20:00

@Daveklo is een goed idee, misschien een speciaal topic aanmaken.
welke tanks, welke acceessoires, welke crew specialiteiten
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 23 dec 2014, 07:50

Pagasus45 schreef:
@CplPatrick Ik heb al voorgesteld de eerste dinsdag in het nieuwe jaar va 20:00

@Daveklo is een goed idee, misschien een speciaal topic aanmaken.
welke tanks, welke acceessoires, welke crew specialiteiten

@Pagasus45 het staat in me agenda.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 23 dec 2014, 14:54

voor de gene die een modpack willen heb ik een goed modpackje je kan zelf kiezen wat je wil hebben en is niet fps verlagend.

hierbij een linkje http://www.mediafire.com/download/rn1qtbz7ni5z3g7/Svatekl2+9.5+Mod+Pack+v4.0.exe
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 23 dec 2014, 16:34

eerste dinsdag van januari, ik ga me best doen want zit dan in de nachtdienst, help me die maandag even herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16vr 02 jan 2015, 23:45

Vraagje: kan er gezorgd worden voor een record aantal wotters online maandag? Echt zoveel mogelijk mensen vragen om aanwezig te zijn!

Ik wil graag een screenshot maken met zoveel mogelijk clan tanks & tags erop!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16za 03 jan 2015, 00:50

Tijdstip is ook handig om te vermelden dan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16za 03 jan 2015, 01:31

rond 8 in de avond lijkt me wel een mooie tijd. dan is het sowieso meestal al druk ivm fortificatie


Laatst aangepast door DaBeav op za 03 jan 2015, 01:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16za 03 jan 2015, 01:41

das een leuk idee Beav,maar het kan toch ook tijdens fort ik bedoel dan stoppen we er ff mee en gaan we een foto maken en daarna verder met fort
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16za 03 jan 2015, 01:51

ja dat kan ja. maar wel meer dan alleen de fortificatie spelers op het screenshot. zoveel mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16za 03 jan 2015, 09:03

Dat wordt dan het hele weekend de chat spammen om mensen maandagavond online te krijgen tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16za 03 jan 2015, 10:37

Leuk idee! Ik zit dan alleen in centerparcs haha.

Laat mensen wel hun lievelings tank pakken of een tank met marks of excellence
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16za 03 jan 2015, 23:42

Hoezo @DaGoonch ? Bij centerparks gewoon laptop meenemen en niet je netwerkkabel vergeten en gewoon wotten! Thuis zit je ook met de vrouw laptop op schoot naast je vrouw te wotten? Ik kan me niet voorstellen dat het teveel gevraagd is. Wink

Natuurlijk heb een fantastisch weekend in CP!! Het is je gegund!!

Paga
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 06 jan 2015, 23:52

De teksten op de WoT-clanpagina's zijn aangepast aan de nieuwe situatie!

Kijk op http://eu.wargaming.net/clans/500012147/ voor de hoofdclan.
Kijk op http://eu.wargaming.net/clans/500058777/ voor de opleidingsclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 07 jan 2015, 08:44

Haha kappe nou paga XD zou jij je laptop meenemen op vakantie? Razz

Rage?
Je gaat flink tekeer op het forum! Je gaat het nieuwe jaar goed van start! Als jij dit zo volhoud met alles wat je doet dan komt jou een super jaar tegemoet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16wo 07 jan 2015, 23:05

@DaGoonch Naar een centerparks of zo zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16zo 11 jan 2015, 11:37

Poskarov aka Vincent heeft de clan verlaten,reden onbekend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16zo 11 jan 2015, 12:04

Gisterenavond had hij nog ff wat geflamed. Ik had nix in de gaten. Misschien komt hij TOG bij clan2???

@CplPatrick, zieken maar wel met een vette knipoog.


Laatst aangepast door Pagasus45 op zo 11 jan 2015, 13:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16zo 11 jan 2015, 12:45

Pagasus45 schreef:
Gisterenavond had hij nog ff wat geflamed. Ik had nix in de gaten. Misschien komt hij TOG bij clan2???


Dat lijkt me sterk Paga.hij zat gisteravond ff flink te zieken op de chat.
snap me god niet waarom hij ineens zo lomp doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16zo 11 jan 2015, 23:29

Beav kijk is naar deze link is het misschien iets? kunnen altijd een maand proberen toch?

ik dacht zelf laten we een maand proberen met 20 slots en als het nu wel gaat lopen kunnen we altijd kijken om wat in jouw potje te storten om een halfjaar te doen,en als het dan hellemaal goed loopt verlengen naar 1 jaar.

https://www.clanserverhosting.com/bestellen/teamspeak/
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16ma 12 jan 2015, 12:23

first things first! eerst even de wot clans op orde brengen.

er volgt later een topic waar je dergelijke links in kan droppen Wink daar kijk ik er dan eens naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 20 jan 2015, 21:18

We hebben weer wat belangrijke topics aangemaakt in de afgelopen dagen. Check ze snel als je dit nog niet gedaan hebt zodat je op de hoogte bent van onze gang van zaken!



Ook heb ik het WoT spelersnamen topic aangepast! http://www.n-agents.net/t674-chat-spelers-info Post meteen je spelersnaam als je nog niet in de lijst staat!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16di 27 jan 2015, 02:31

Even een dringende mededeling! Eigenlijk 2...

Men heeft mij verteld dat er door redelijk wat recruiters geen reclame meer gemaakt word! Hierdoor ben ik ook wat keren in peloton gegaan met deze personen en het klopt idd dat er geen reclame gemaakt word. Dit heb ik een tijdje aangezien maar nu is het tijd om er iets aan te doen!
Als we als clan willen blijven voortbestaan zullen er continue nieuwe leden de clan moeten joinen! Aangezien de applicaties via de WoT site uitstaan zal er dus continue (elke game dat de recruiter / officer speelt) reclame gemaakt moeten worden. Zowat alle recruiters hebben de chat mod en het is een kleine moeite om ff op de O te drukken... Andere knoppen worden wel vaak gebruikt dus gebruik de O vanaf nu ook gewoon elke game...

Dit geld voor clan 1 maar al helemaal voor clan 2! We hebben een aantal spelers overgezet naar clan 2, het merendeel zijn 2de accounts en verder zijn er, sinds de start,  3 nieuwe leden bijgekomen, misschien 4. Het word op deze manier niet echt wat met clan 2 dus daar moet ook verandering in komen!
We moeten in NANL2 structuur krijgen en actieve recruiters (en Officers die het in de gaten houden door in peloton te spelen met recruiters).
Als de Officers van nu het niet aankunnen of niet meer willen doen dan kan mij dat gemeld worden.

Help mekaar er ook aan herinneren tijdens een game zodat het een gewoonte word voor de recruiters / officers.
Nogmaals: vele handen maken licht werk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT mededelingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mededelingen   WoT mededelingen - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT mededelingen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: