[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 tips 4 ranking

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

tips 4 ranking Empty
BerichtOnderwerp: tips 4 ranking   tips 4 ranking Clock-16x16ma 09 mei 2011, 20:28

Wat is jouw manier om snel te ranken?

Laat ik mijn manier maar vertellen:

1. agressief spelen; let even niet al te veel op of je al dan niet dood gaat, maar val aan.
2. denk hierbij wel goed na; loop niet blindelings in een open gebied, maar flank.
3. Neem die 3 'gevallen' in de map over; hiervoor krijg je 100 XP (als ik het goed heb)
4. als je denkt een vijand vermoord te hebben kan hij nog revived worden; sla/schiet door totdat hij echt dood is. ook hiervoor krijg je XP
5. koop niet in het begin kleuren voor je uitrusting of andere zinloze aankopen.
koop in plaats daarvan een nieuw wapen, of upgrades. HIER HEB JE NML WAT AAN!!!
later als je al dat allemaal hebt en je 200.000 credits hebt mag je daar naar gaan kijken Wink
6. ook met de aankoop van upgrades/wapens nadenken. speel je graag als een rambo; full-auto is wat voor jou. schiet jij vaak elke kogel raar; accuraat semi-auto wapen met goede scope is wat voor jou.
7. probeer eens iets wat je normaal nooit zou doen (bvb als je nieuwe wapens hebt terugvallen op oude loadouts.)
Ik speelde vandaag 4 maps met SCAR, en ik haalde gemiddeld 3:1 en elke map >2000 XP. (en dat is echt niet omdat ik pro ben in dit spel. dat komt nog wel Very Happy)

Jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




tips 4 ranking Empty
BerichtOnderwerp: Re: tips 4 ranking   tips 4 ranking Clock-16x16wo 08 jun 2011, 18:32

Bij Invasion krijg je ook veel XP, alleen dat is zo saai..
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

tips 4 ranking Empty
BerichtOnderwerp: Re: tips 4 ranking   tips 4 ranking Clock-16x16wo 08 jun 2011, 18:34

je moet invasion doen met 3/4 dan word het leuker en krijg je sneller punten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

tips 4 ranking Empty
BerichtOnderwerp: Re: tips 4 ranking   tips 4 ranking Clock-16x16ma 14 nov 2011, 19:17

probeer niet te veel voor conquests te gaan want als je eenmaal beter begint te worden krijg je meer xp dan met conquest maar aan het begin is het zeker handig Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tips 4 ranking Empty
BerichtOnderwerp: Re: tips 4 ranking   tips 4 ranking Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tips 4 ranking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WoT [NA_NL] ranking - Opzet voor Rinus
» Tips 4 kill-streaks
» Tips & tricks
» Tips voor de site
» Tips (online/offline)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: C2-
Ga naar: