[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 05 mei 2012, 20:25

ik ben sinds gisteren ook weer in NL btw...
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 05 mei 2012, 20:45

welkom terug allemaal
@jaap helaas geen stakingen op het vliegveld Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16wo 09 mei 2012, 22:28

Van vrijdag tot vrijdag ben ik niet aanwezig.
Ik ben dan lekker op vakantie naar cyprus Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16wo 09 mei 2012, 22:29

veel plezier! en niet verbranden he ^^ XD XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16wo 09 mei 2012, 22:55

Lekker hoor, ben jaloers!
Veel plezier
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16vr 11 mei 2012, 21:08

ik kom waarschijnlijk een grote tijd niet online, omdat mijn broertje vaak te lang wiit en het daarmee ook verziekt voor mij...
het kan meer dan een maand duren voor ik terug kom maar het kan ook minder zijn....
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16vr 11 mei 2012, 23:10

oke we zien je wel weer verschijnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 12 mei 2012, 12:40

das echt gaar voor je man ):
Broertjes ook altijd...
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 12 mei 2012, 13:26

ja inderdaad -.-
ik ga de komende tijd dus gewoon een beetje slijmen met mijn broertje dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 12 mei 2012, 15:45

hopelijk kun je wat sneller weer gamen =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 19 mei 2012, 11:33

JETLAGGGG!!!!!
Na een week van prachtig weer ben ik vanmorgen om 05:00 am thuis gekomen! Mijn vlucht 1,5 uur vertraging, dus het werdt erg laat Sleep

Cyprus is een geweldig eiland, maar een eigen bed is goud waard Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 19 mei 2012, 11:38

Welkom terug Rage!!! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 19 mei 2012, 16:20

Welkom terug Rage!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 19 mei 2012, 18:22

Welcome back Rage!

Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 19 mei 2012, 19:46

welcome back Wink

en wat hebie allemaal gezien??
Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16za 19 mei 2012, 20:16

Dank u allen Razz
Wat ik allemaal heb gezien is te veel om op te noemen.
Ik heb iedere dag meerdere dingen gezien. Ik ben trouwens blij dat ik m'n laptop mee had, kon direct de foto's afwerken/bewerken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16vr 25 mei 2012, 07:10

Ik kam heel Pinksteren niet online, ga dan in een bungalow park zitte
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16zo 27 mei 2012, 21:34

jongens ik ben dr weer! ik was in de stacaravan van me oma in Ouddorp maar ik ben er nu weer
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16zo 27 mei 2012, 22:46

Oke joh poepurt!! De rust is dus weer overrrr XD ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16ma 28 mei 2012, 19:23

Ben er weer
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16ma 28 mei 2012, 20:26

welkom terug iedereen =]
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16vr 01 jun 2012, 11:52

Ik ben van 1 juni tot 3 juni niet online helaaas D;
daarna kom ik wel x)
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16vr 01 jun 2012, 12:19

mis je nu al XD

tot dan :p
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16vr 01 jun 2012, 12:29

Ik ben 5 t/m 8 juni op kamp met m'n school Smile Jullie zien me dan wel weer eens ooit verschijnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16vr 01 jun 2012, 12:31

Als we dan tog bezig zijn ik heb vakantie dus ben over een weekje naar gran canaria mijn zus opzoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 7 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 7 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Xbox online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: