[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 16:01

xijbor schreef:
ik ben terug van Frankrijk!!

biarritz was awesome, 4 meter hoge golven, 25 graden

en dat alles met 2 hele goede vrienden van me Wink

Nice! 25 graden is mooie temperatuur, nog gesurfd ofso?

Rage schreef:
Vanaf zaterdag ben ik een weekje in duitsland.
Ik ga er vanuit dat daar geen wifi in de buurt is, dus ben volgende week niet online Wink

Veel plezier ragert! Smile Manah
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 17:32

Raaaaage veel plezier!! Pas op voor Duitsers Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 18:03

@Realm: ik heb de twee laatste dagen surf les genomen, was echt gaaf Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 19:07

welkom terug van heerlijk warrm frankrijk!
en rage heel veel plezier in fucking deutschland!
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16vr 13 jul 2012, 07:43

Zoooo dan gaat Andrea jullie verlaten voor anderhale week in Frankrijk :3
Daarna ben ik 2.3 dagen terug en dan ben ik een maand weg!

Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16zo 15 jul 2012, 20:12

Regen... regen en nog af en toe wat zonneschijn... daarna nog meer regen Razz
Groeten uit Duitsland! Manah

Rage!

(met 1/2 streepje (erg sloom)internet kan ik nu op het forum komen Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16ma 16 jul 2012, 18:01

jammer van al die regen, mja je zit ook maar in duitsland he!
toch nog een fijne vakantie verder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16ma 16 jul 2012, 19:10

nog veel plezier rage Wink ondanks al die regen..

ik ben vanaf woensdag tot zondag naar centerparcs Wink ik heb wi-fi maar ik ga me wii enzo niet meeslepen dus in die tijd ben ik niet online op games, maar wel heel soms op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16di 17 jul 2012, 16:23

op vrijdag de 13 echt peg gehad met de auto XD
in belgië de turbo slang was er af. hoppa geen vermogen meer in de auto.
Daarna nog aan gehouden door de politie caravan controle Cx
maar goed we zijn aangekomen,
2 dagen disney gedaan en nu meteen laaste dag wifi =.=
BALEN!
oh jah het weer is zon regen zon regen zon, wolken RAAR weer ahha
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16di 17 jul 2012, 17:05

Ben net terug van weekje op Lesbos. 35-40 graden en helemaal geen hol gedaan.
Noah zat 5km verderop dus nog een middagje samen gekomen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16di 17 jul 2012, 17:23

hahah gezellig dat je Noah tegen kwam Smile
ppfff veel zwembad neem ik aan XD
jee das echt warm!
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16di 17 jul 2012, 18:21

we wisten wel van elkaar waar we zaten :p. idd veel zwembad en zee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16di 17 jul 2012, 18:54

ik ga 6 augustus (lekker laat Razz )

naar Portugal, precies naar dezelfde plek als Hero naartoe gaat Razz

ik zit lekker paar weekjes in villa met 2 zwembaden en met een stenen trap ben je al bij het strand aan de Atlantische oceaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16wo 18 jul 2012, 18:24

Ik ga volgende week vrijdag weg naar noord frankrijk. we hebben daar internet maar ik neem helaas de ps3 mee. ik kom dan 11 augustus terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16wo 18 jul 2012, 20:40

Matthias schreef:
we hebben daar internet maar ik neem helaas de ps3 mee.

scratch dat is vervelend voor je dat je de ps3 meeneemt Razz

ik ben a.s. zaterdag een weekje naar texel. Ik zal dus niet op forum/skype enz. zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16do 19 jul 2012, 09:20

Ik ben vanaf zondag een weekje in berlijn en heb daar geen wifi dus zal niet online op het forum zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16vr 20 jul 2012, 12:22

nou fijne vakantie alvast allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16vr 20 jul 2012, 13:25

fijne vakantie iedereen!! Smile

Ik ga morgen in de loop van de ochtend richting de costa brava voor 3 weken!!
Jullie zullen dan dus niks van me horen Very Happy Razz
Ik zal me vriendin even wat filmpjes van me laten maken tijdens het vliegeren, en zelf zal ik nog wat filmen tijdens het wielrennen, dan kunnen jullie zien hoe het is om vanaf 1.5 kilometer hoogte vanuit het binnenland zo de zee op te kijken Very Happy

Jullie horen over 3 weken weer van me!!
Overigens gaan we dan film-matriaal verzamelen voor GE en MW3!
Dus zorg dat je het gamen niet verleerd in de vakantie allemaal Razz

Greetz Ruud aKa TheGoonch!! aKa Macaronu aKa NasiBal!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16vr 20 jul 2012, 15:17

NasiBal!! schreef:


Jullie horen over 3 weken weer van me!!
Overigens gaan we dan film-matriaal verzamelen voor GE en MW3!
Dus zorg dat je het gamen niet verleerd in de vakantie allemaal Razz

Greetz Ruud aKa TheGoonch!! aKa Macaronu aKa NasiBal!! aKa Fapdrol!! Razz
fixed XD
jij bent zeker de leukste thuis Wink gamen verleren... nooit van mn leven!! Razz Razz

hartstikke veel plezier in de Costa Brava !!
niet zo veel vallen als die tourrenners he? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16za 21 jul 2012, 12:06

WAZZZAAAAAAAAA!!!
Ich bin zurück aus Deutschland!
Manah Banaan2
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16za 21 jul 2012, 12:10

Welkom terug rage!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16za 21 jul 2012, 14:47

Welcome Back!

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16za 21 jul 2012, 15:09

o nee he! manah manah monster is back :S

kidding Razz welcome back ragert!
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16za 21 jul 2012, 16:36

Welkom terug Rage!!
Was het leuk in Duitsland?

Ik ben btw nu weer in nl. XD alleen voor 2 dagen :(
Daarna ben in België de Ardennen in Spa :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16di 24 jul 2012, 18:11

ik ben weer terug van lesbos, heerlijke twee weken gehad en zoals verwacht geen hol gedaan (30-40 graden; zwemmen 4 life!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 11 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 11 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Xbox online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: