[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 20:37

welcome back Gio!! Razz
goed dat je er weer bent, onder wat voor omstandigheden dan ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 21:00

welkom terug andrea en gio Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 26 aug 2012, 22:30

Wb Gio!! Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16ma 27 aug 2012, 18:48

Welkom terug maat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16ma 27 aug 2012, 21:22

Welkom terug gio! Very Happy

Ik zelf ben van woensdagochtend tot vrijdagmiddag/avond weg, dus ik zal neit op wot komen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16di 18 sep 2012, 20:48

Ja dame en voor de rest heren,

Het jochie gaat het thuis front verlaten voor 3 dagen.
Ik heb een instructeurs kamp. Leer ik wat ik moet doen als de kano omslaat XD speciaal voor skid is dat XD

Groetjes het jochieee
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 10:21

nah ik ben ook weer terug en ga weer proberen wat actiever te worden op NA
het enigste probleem is dat ik geen wii meer heb

maargoed voor elke pc game ga ik weer meedoen en alles
i just missed you guys Very Happy

iets boeiends gemist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 11:07

welcome back meneer de belg

niet zo veel boeiends gemist volgens mij dus maar veel bf spelen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 12:24

Welkom terug Gio!
Fijn dat je er weer bent Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 17:04

WB homie!! Very Happy we missen you!! Ja je heb gemist dat ik sjekke ingemaakt heb met een GE shotgun battle wat hem nog steeds behoorlijk dwars zit XD
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 18:37

Welkom terug gio Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 19:47

Welkom terug Gio Wink

niet veel gemist nee, zonder jou is het nogal stil Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 20:11

Gio schatttiieee!!

Ik heb je gemist!! Welkom terug Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 21:52

welkom terug bro Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 07 okt 2012, 22:06

DaGoonch!! schreef:
WB homie!! Very Happy we missen you!! Ja je heb gemist dat ik Sjekke ingemaakt heb met een GE shotgun battle wat hem nog steeds behoorlijk dwars zit XD
deze puss ging na Ă©Ă©n potje meteen weg Stupid en nu durft hij niet meer online te komen Razz
iig Welkom Tilburg Gio!! ..ehm welkom terug Razz luv ya :3
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16do 25 okt 2012, 22:31

Ik gaat vanaf vrijdag een week weg.
Niet door vertellen ben eigenlijk ziek!

Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16zo 18 nov 2012, 19:39

terug van een weekendje antwerpen was erg gezellig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 13:07

srry dat ik lang niks van me heb laten horen.

ik heb spijtig genoeg steeds minder tijd om nog te gamen vanwege studies en werk.
daarbij wil ik ook echt iets van me leven gaan maken en zit daardoor nog weinig achter mijn pc

dit betekent niet dat ik niet meer online kom en zo maar wel minder als vroeger.

waarom ik zolang niet on geweest ben heb de laatste maand veel gewerkt en heb een 3 tal weken in het ziekenhuis gelegen voor mijn knie (alles is goed met me hoor Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluee33
Verbannen



Aanmelddatum : 17-12-12
Berichten : 71

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 14:27

klinkt als een hele hoop werk voor je Paradox Smile!
hou je rustig en succes met alles wat je gaat doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 14:35

welcome back maat !

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16wo 02 jan 2013, 17:09

gioooooooooooooooooo, beter dat je er weer bent (maar wel minder als vroeger XD) Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16wo 20 feb 2013, 08:25

Mensen, de komende tijd is school voor mij ontzettend druk.
Hierdoor zal ik de komende weken weinig aanwezig zijn op het forum, skype en ingame.
Wel zal ik proberen om minimaal 1x per dag het forum te checken, om zo wel op de hoogte te blijven. Wink

Groeten, Rage!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16do 28 feb 2013, 21:48

Ik ben vanaf morgen een weekendje chillen in de Ardennen. Geen zorgen boys, ik ben zondagavond weer terug Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16do 28 feb 2013, 23:30

De Ardennen heerlijk jonge! Geniet er van!! Very Happy
Hier nog wat mentale voorbereiding:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16vr 01 maa 2013, 09:37

Veel plezier maat!! Geniet ervan!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! - Pagina 14 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 14 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Xbox online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: