[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het langste kill streak topic

Ga naar beneden 
+9
Brammm
PaRaDoX
DaBeav
bram
SuperVargen*
DaGoonch!!
Noah
Walrus
Founder
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 18:35

zwets niet bram ! vanmiddag in nightclub had je ook proxies en ff masterton ! op outpost pakte je zelfs de grenade launcher en proxies omdat je hard geownd werd !! Ik zie je ze vaak genoeg gebruiken dus kap ermee om te zeggen dat je ze niet gebruikt en dat het n00b is.

vanmiddag in outpost had ik waarschijnlijk mijn streak kunnen verbeteren als ik geen freeze had gekregen grrr bram was net een lopende schietschijf en ik had al een 18 streak ofzo en met genoeg strata's op de grond had ik nog kogels genoeg om door te kunnen gaan maarja helaas freeze en dus blijf ik op 21 staan (als ik niet zonder te weten ondertussen meer heb want ik let daar eigenlijk niet echt op)
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 18:54

mijn langste streak ooit is 27 maar dat is er 1 uit weinige =)

ik ben niet echt van de streaks =)

zozo sjefke: ik vond je al pittig goed, maar dit gaat mij wel erg te boven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 18:58

Macaronu*!! schreef:
Sjefke schreef:
sta nu dus op 22, gehaald op Outpost

22!! Nee joh ouwe gek! Je hebt het spel eigenlijk nog maar net! Maar netjes hoor Cheffie!! Mijn Respect heb je!! Volgends mij heb ik maar 13 ofzo.. Zal vanavond eens kijken als ik er erg in heb.

jij staat dacht ik op 18 ofzo Razz
ik moet zeggen, ik had niet echt top tegenstanders en ik heb het spel mss 'net' maar ik had al vaker gespeeld voor ik het zelf had. oa een vriend en ook andere games op xbox bij andere vrienden. helpt nogal om mensen te vinden en de voorkennis is dan ook handig Wink
die 22 was met TC had 25-1 XD die gasten gingen vaak in die torentjes snipen, maar ik had thermal scope, dus ik zag de hele tijd of er iemand in het torentje zat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16ma 02 apr 2012, 15:23

ik zag op hyves toevallig de foto van mijn 21 streak XD

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Img1461967162
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16di 03 apr 2012, 23:19

ik heb plaatje van top 20 GE spelers en daar staat ook hun streak vermeld en de meeste hebben rond 40 streak Razz

jmmr dat het niet wil lukken best wel cool =]

meeste zijn van DS,SD of pokémon clan
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 16:47

18! is voor mij echt het maximum denk Smile

en idd xijbor.. kzit net te kijken en de pokes [DS] [SD] le duc en 56-clan hebben een streak tussen de 40 en 50 o_0
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 16:53

een keer 35 killstreak. Was rond kerstmis dus er waren vollop christmas-noobs in mijn team. Was denk ik goldeneye op outpost. Iedereen ging naar console die helemaal in het open staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 17:37

niet van het 1 of het ander hoor Gabberjooz.. zoals in mijn vorige post heb ik gezegd dat ik de rankings aan het bekijken was.

ik zag dat [NA]Gambit een 20 killstreak had.. of je moet een andere account hebben waarvan ik je fc nog niet heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 19:00

ja je kan een 40 killstreak halen door Golden Gun flawless maar dat is heel moeilijk :S
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 19:24

waarom GG ? TConflict en andere modes kan je het ook halen... zoalng je de enigste bent die killt van je team en uiteraard niet dood gaat XD als je trouwens met de GG killt krijg je meer score en word je streak dus minder btw ! geld hetzelfde voor hero kills...

je kunt 120 streak halen in principe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16do 05 apr 2012, 08:01

BramDonga98 schreef:
ja je kan een 40 killstreak halen door Golden Gun flawless maar dat is heel moeilijk :S
faalhaas XD maximaal acht
en bij heroes 12
op blackbox kun je een ongelimiteerde streak halen.
enige nadeel daar (en overal) is de tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16do 05 apr 2012, 08:19

niks faalhaas je pakt de golden gun toch niet op -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16do 05 apr 2012, 09:48

ja bram door golden gun flawless te zeggen nemen we aan dat je met de golden gun bedoeld >_< wees wat duidelijker Wink en dan nog is 40 streak bijna onmogelijk jonge
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16do 05 apr 2012, 16:25

dit zegt ook helemaal niks over golden gun...het kan dan ook, in Tc en LTC, Tltc en classic conflict....dus het heeft niks met golden gun te maken. wat IS trouwens je hoogste killstreak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16do 05 apr 2012, 19:53

Macaronu*!! schreef:
niet van het 1 of het ander hoor Gabberjooz.. zoals in mijn vorige post heb ik gezegd dat ik de rankings aan het bekijken was.

ik zag dat [NA]Gambit een 20 killstreak had.. of je moet een andere account hebben waarvan ik je fc nog niet heb...

Vergeten te vermelden account van een vriend van mij die nu ps3 speelt en zijn wii verkocht heeft. Jammer dat ik toen nog geen mobiel had met camera xd
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16za 30 jun 2012, 02:26

Mijn streak verbeterd van 21 naar 27 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16za 30 jun 2012, 02:57

ik heb een streak van 23, toch best nice voor mijn doen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16za 30 jun 2012, 10:07

DaBeav schreef:
Mijn streak verbeterd van 21 naar 27 XD
je streak stond al langere tijd op 27... scratch
dus je hebt hem geëvenaard XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16za 30 jun 2012, 10:55

mijn streak is van 14 naar 16 gegaan 2 dagen geleden Smile

en sjefke gister stond z'n streak eerst op 21, jij had 27
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16za 30 jun 2012, 11:50

?? heb ik 27? wist ik niet eens XD
maar ik weer wel zeker dat bofsco's streak 27 was hoor... staat bij mij al langere tijd zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16za 30 jun 2012, 14:38

Lijkt me eigenlijk sterk dat mijn streak al langer op 27 staat want ik heb lang geen super potje gehad maar het zou natuurlijk kunnen dat ik het nooit gemerkt heb haha ik kijk daar eigenlijk nooit naar. Sjefke, jij staat idd ook op 27 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het langste kill streak topic - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het langste kill streak topic   Het langste kill streak topic - Pagina 6 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het langste kill streak topic
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Langste killing spree topic
» Tips 4 kill-streaks
» Kill Death ratio
» Vragen Topic
» Ideeën Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: