[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 17:48

net even weer GE gedaan om beetje het gevoel terug te krijgen..Razz

laatste pot (heroes) ging het beste, ik was dik aan het ownen. Had iets van 40 kills en 14 deaths, over de 1000 xp. Nog 10 seconden te gaan, ik dacht yesss dit was een lekkere pot.

En toen besefte ik dat ik iets heel naars was vergeten aan GE online...

Host Quits! Argh! Mad

Niet zo leuk dus Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 17:56

vanmiddag met dennis online gespeeld en het ging best wel goed maar hij kreeg natuurlijk weer een

FREEZE
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 18:29

ben vandaag ruim 4 uur online geweest met GE. ( op de wii van me GF) en ik was dus met deze account lvl 14.

maar nu bleek vanochtend toen ik de wii aanzette dat al me save data verloren was gegaan, dus ik begon weer vanaf level 1!

Na veel problemen een lobby te kunnen vinden kwam ik eindelijk in een leuke lobby terecht,.... XP lobby affraid dus ik was na 1 potje alweer level 20!!

het was alleen jammer dat al me stats van de vorige keer niet meer bestonden want die waren behoorlijk pro.

al met al heb ik de rest van de dag keihard gefaalt Razz haha ik ben in 3.5 uur maar 1 level gestegen Embarassed maar ik moet wel zeggen dat ik ook niet me best gedaan heb want ik heb vooral ge-n00btubed, en aangezien ik host was kon ik lekker doorgaan met irrtant doen zondat dat de host zou quitte ( gehehe peter lol! )
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 23:36

Jaap en ik hebben ook weer eens goldeneye gedaan en geownd in golden gun Very Happy
Elk potje hadden we gewonnen op één na waar ik tweede werd XD
Alhoewel jaap meer geluk had met maps en tegenstanders Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16wo 04 jan 2012, 23:48

The Goonch!! schreef:
aangezien ik host was kon ik lekker doorgaan met irrtant doen zondat dat de host zou quitte ( gehehe peter lol! )

Argh daar moet je me niet mee pesten Hamer , dat doet zeer haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16do 05 jan 2012, 18:13

was vandaag weer ens op ge. toevallig was mijn vriend online . ik heb hard geownt en trouwens ik ben zins gistere lvl 50
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16do 05 jan 2012, 18:56

bij martijn genolifed vandaag, veel split screen (100 punten met melee only Razz) en met ze broertje van 7 story gedaan en een account (YuckFou :+) ) gemaakt en alleen maar zelfmoord plegen ik had 97 deaths Razz kzat toen btw bij bazinga en nog een andere die eruit gingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16wo 08 feb 2012, 20:44

haha Very Happy vandaag was mijn eerste dag en hij was zeker niet verspild, ik heb een tijdje met makab gespeeld Wink hij heeft me geholpen naar lvl 31 XD
ff later nog een tijdje met beav gespeeld, was allemaal super leuk Wink ik ben nu echt verslaafd
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16wo 08 feb 2012, 21:32

Ja het was wel leuk! Bijna alles verloren omdat team genootjes steeds hero werden maar ik was wel altijd 1ste met 95% een k/d van 2 of hoger. Als laatste deed ik met Xander nog een golden gun game en die ging super! Ik kreeg tenminste het commentaar van Xander: doe maar stoer met je golden gun XD 7gg kills en genoeg gewone kills en maar 3 deaths. Xander deed het wel redelijk voor zijn 1ste dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16do 09 feb 2012, 09:24

marijn schreef:
Beginners geluk zeker XD

Marijn dit is offtopic, het heeft niets met nabesprekingen te maken! Let hier de volgende keer op!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16do 09 feb 2012, 22:10

Vandaag weer volgens het schema gegamed maar alleen Xander was er. Ging wel weer redelijk vind ik zelf. Conflict, team conflict, Golden eye en Black box gedaan. Gemiddelde score 24-6 ongeveer. Alle potjes weer 1ste op ene na en toch weer paar games verloren omdat me teamgenootjes falen met meer deaths dan kills...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16di 14 feb 2012, 16:29

Net met marijn en xander 4 potjes gedaan. De NA ownde big time! Marijn had 4x 1000+ xp en ik was op 1x na altijd 2de met de minste deaths en niet veel kills minder als marijn en sowieso alle potjes een k/d van 2 of hoger. Het ging dus super XD
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16di 14 feb 2012, 21:53

ja het ging echt lekker met ons. echt een top game
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 01:48

net heerlijk gespeeld met Beav en Xander. Was echt fun Very Happy
Maar die [KA] gassies waren wel vet irritant, telkens van links naar rechts lopen enzo Mad

zeker voor herhaling vatbaar dit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 01:57

Ja KA gastjes waren verdomd irri maar we hadden wel gewonnen uiteraard. Best veel potjes gedaan en maar 1x was geen NAer 1ste. Zelf speelde ik gewoon goed en alles in de plus tot een k/d van 6 in een potje MAAR 1 game was ik me toch een partij slecht. Pfff. 4de met een score van 7/19!!! Vraag me niet hoe het kwam maar het was een dikke fail!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 18:02

net nice gespeelt met Realm, beide lekker aan het pwnen met Terra+reflex, ik was net eerste doordat ik 3 herokills had en hij 2 =)

ik had 17 kills en hij 24 ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 18:48

Vanmiddag gespeeld met xijbor, Goonch en later ook nog met Xander haha Razz

Met xijbor ging hij lekker, met Goonch ook en met Xander maar 1 potje gespeeld omdat ik moest eten (maar die ging ook goed Razz). Kortom lekker een middagje geownd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 20:59

het valt me wel op dat ik de laatste tijd niet echt hele goede spelers tegenkom =(
allemaal noobs enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 21:01

ahh, lekker een avondje gefaald Razz
drie vd vier potjes gewonnen, maar 2 ervan had ik meer deaths dan kills, veel meer :'(
dus me kd is nu al verpest XD
iig level vijf nu.
drie keer laatste, omdat ik weinig kills had (team conflict)
de twee goeie potjes waren 6-4 en 8-7 dus dat was in de plus.
over de andere twee heb ik maar niet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 21:35

nou zo heel goed vond ik het niet gaan Realm!! me beste potje was 17-8 ofso.. met 3 hero kills ofso maar dat tel ik niet in me kd mee Razz

En Sjefke,, in het begin is alles moeilijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 21:39

xijbor schreef:
het valt me wel op dat ik de laatste tijd niet echt hele goede spelers tegenkom =(
allemaal noobs enz.

In de avond/nacht spelen. Dan kom je wat meer tegenstand tegen. Hadden wij gisternacht (realm, xander en ik). Daar waren paar hele goede bij al konden ze niet winnen van ons XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 22:24

toenet zaten xander en ik in een game en dat was echt niet normaal -_-
Die gasten waren zo fking goed, ik alleen een kans als ik met sniper ging zodat ze in 1 keer dood waren :S
Ze hadden [NIN] in hun naam staan geloof ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16ma 20 feb 2012, 22:30

ja idd het was [NIN] ik zal eens opzoeken wat dat is Wink
ze waren echt belachelijk goed echt iets van 42/3 hadden ze steeds :S niet normaal
voor de rest ging het best goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16di 21 feb 2012, 01:50

net weer flink gegamed met xander en beav en het was weer gezellig ^^ Wel goede tegenstanders gehad, mij kd is met 0.03 gedaald ><
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16di 21 feb 2012, 02:17

Ja dan kom ik ff in de chat en word me meteen gezegd dat ik online moet komen en helpen moet XD Nou ik ging online en we hebben geen potje meer verloren. Kwam uiteraard niet alleen door mij Wink Ik heb wel veel gekilled!!! Heerlijk XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 14 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 14 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Goldeneye problemen
» Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: