[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 25 maa 2012, 01:42

net weer ff 2,5 uur ofso met xander gespeeld (en xijbor op skype) Razz
In docks ownde ik echt hard met snipen! Heb zelfs me kill streak verbroken en het van 13 naar 23 getilt!! Daarna nog blackbox gedaan en dat ging echt chill met xander zijn masty haha XD We hadden zelfs 1 game in 40 seconde gewonnen haha geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 25 maa 2012, 13:14

gisteravond na lobby nog ff gespeeld, was supergrappig want ik ging met WA2000 op archives terwijl iedereen met masty's en proxy's zat te nooben XD
had toch nog wat mooie no-scopes xd
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 25 maa 2012, 15:12

ik had gister echt lekker gespeeld op docks en nightclub met strata Razz

een keer 27-7 en een keer rond de 30 kills en 9 deaths
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16ma 26 maa 2012, 04:34

vannacht vanaf 1 uur GE liggen doen Razz
ik had wel nice scored op archives en docks Smile steeds 34-11 28-7 enzo Very Happy
heb een paar gastjes et noobtube eens flink geowned XD was cool!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16ma 26 maa 2012, 10:53

eerste uur vrij en 2e + 3e uitval, dus ff een uurtje gespeeld.
ging niet slecht op een enkele freeze na. ik zag net Game Won in beeld en toen: Freeze...>.<
maar voor de rest ging het allemaal goed, gelukkig Razz
Tip van de Dag: Anova DP3 niet met ACOG nemen maar met reflex sight, dat is veel beter. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16ma 26 maa 2012, 12:59

xijbor schreef:
@sjefke: ik ging laatst ook ff alle attachments op anova testen en ik vond ACOG ook bagger en reflex sight was wel chil Razz

maar nu heb ik strata Wink

ik had ook bij strata gedaan maar daar vind ik reflex wat minder

Dit is offtopic, bespreek dit bij het topic 'attachments'!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16ma 26 maa 2012, 21:40

mijn nieuwe loadouts getest... Twisted Evil meteen een massamoord veroorzaakt.
paar potjes met Bram en Medusa, en vooral Bram had een paar goede potjes (ja echt!)
daarna op TC mijn killstreak op 22 gebracht (loadout post ik wel ff) en zieke scores van 25-1 (Outpost) en 26-6 (sewer) gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16di 27 maa 2012, 08:10

dus met Sjefke en Wayne gespeeld, ging echt super slecht maarja Sjefke bedankt dat je me goed vond (Archives, Nightclub) mijn beste score van de dag was 48 - 21 op archives met een Ivana ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16di 27 maa 2012, 08:22

ik had een potje met jou en daar had je 24-5-5 met heroes. dat vind ik toch wel goed hoor Razz
maar ik heb helaas niet zo heel lang met anderen kunnen spelen.
toen Medusa bij mij in mijn party zat kon ik geen game vinden, zowel in heroes als in TC niet.
we werden ook geen host, echt raar... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16di 27 maa 2012, 08:23

oh dankje ^^ die haal ik dus ALTIJD als jullie er niet zijn --' mja ik had 's ochtends ook nog BB gedaan en dat ging ook wel lekker Very Happy beetje farmen met masty enzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16di 27 maa 2012, 15:42

net ge gedaan in heroes 42-11 lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16vr 30 maa 2012, 13:28

wayne123 schreef:
net ge gedaan met na bram

BramDonga98 schreef:
net dus GE gedaan met Wayne maar ik moest stoppen om te leren -_- nja het ging ECHT slecht maarja volgende keer beter he

Beste mensen, probeer je nabesprekingen uit te breiden met bijvoorbeeld scores. Aan posts met "net GE gedaan ging echt slecht" hebben we niets aan (zie bovenstaande quotes voor voorbeelden), oftewel het voegt niets toe aan dit topic! Aangezien dit regelmatig gebeurd ga ik hier strenger op toezien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16vr 30 maa 2012, 15:26

bij [na] bram net black box [na] Realm geownt nu begint nieuw potje

Zucht Wat zeg ik nou in de vorige post, waar zijn de scores, streaks of iets anders speciaals?
Hier krijg je dus een waarschuwing voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16vr 30 maa 2012, 16:11

Net tijdje alleen gespeeld, totdat bram me telkens invite stuurde wanneer ik in een game zat XD Dus later maar een party gestart met bram en sjefke tegen onder andere [IS]Reload en [IS]bass (ofso?)

Dat ging lekker, vooral laatste potje in archives. Had (ong.) 29-16 tegen die [IS] gasten dus, terwijl 1 van die [IS] gasten (die bass) negatief eindigde XD

enne owja: ook nog een 15 kill streak gehaald in station tegen bram, en die 2 [IS] gasten (bram joinde eerst mijn game, voordat we in party zaten). Eindigde het potje met 16-1.

Dussss OWNT!! champ
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16vr 30 maa 2012, 16:45

ik ging niet lkkr maar me been staat omhoog (verzwikt) dus ja maar je was goed op station ja ik had veel deaths en echt een paar skill noscopes en quikscopes met gambit op outpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16vr 30 maa 2012, 18:33

helaas kreeg ik in Archives een telefoontje dus moest ik leaven...
het waren trouwens [iS] Loading en die is hier op het forum, als je kan zien. niet echt speciale streaks.
wel tegen goeie gasten gespeeld van een of andere clan, maar we wonnen nipt door hero kills.
daarna leavde twee van de clan, de beste bleef over. in Archives begon ik slecht (0-5) maar gelukkig maakte ik dat nog goed (20-10)
en een of andere dude die cally heette, was wel goed, maar dat kwam alleen door zijn lv 56. eigenlijk was hij niks waard zonder die wapens, dus des te erger dat hij me nogal wat keer killde.


Laatst aangepast door Sjefke op vr 30 maa 2012, 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16vr 30 maa 2012, 19:39

net industrieel allemaal triples ik denk rond de 4/5 XD

nightclub eerste min 9-0 =]

potje duurde 3 min haha =P
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 16:03

paar potjes gedaan met xander, sjefke en bram... Ging goed met normale scores zoals 29-12, 30-13 enzo totdat ik eten ging... daarna had ik lag en eindigde 6-9 Zucht daarna 36-10 ofzo zonder lag en daarna weer een potje lag. heb ik opnieuw opgestart en toen was de lag gelukkig weer weg en waren me scores weer normaal. heb in totaal geloof ik 5x 10 streak gehad en 4x 1000+ xp.
sjefke speelde zoals gewoonlijk zeer goed en xander lukken de streaks nog niet zo goed want de k/d is redelijk maar de xp viel tegen tegenover mij en sjefke.. bram = bram dus dan weet je het wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 16:20

idd de streaks gaan bij mij nog niet zo goed :( steeds als ik 2 4 of 9 heb word ik gekilled >_> maar me k/d is wel goed XD ik ben niet zo goed als beav en sjefke :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 18:25

dus GE gedaan en Bram is Bram die RTM gebruikt maar daar houden we nu over op Smile

ging niet echt goed maar ik ging daarvoor met 3 leden van de [iS] clan en dat ging wel redelijk Very Happy

geloof het of niet, zaterdag stond er: ''[NA]Gambit has gone offline.''
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 18:40

je gebruikte ook proxies in zeker 2 van de 3 of 4 potjes vanmiddag ! zolang je zwetst hou ik er niet over op ! maar eens ben ik het zat Wink

ging niet echt goed ? je werd afgeschoten alsof je stil stond in outpost XD ben ik blij dat je met de [iS] wel goed bent. is ook meer jouw niveau als ik berichten zie van ze en hun scores Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 18:47

we gingen idd goed.
ik heb noujuist dat NA een drie, vijf of tien streak wordt gepakt XD
trouwens nog met die Loading gespeeld, zijn kd was minder, maar hij had wel de hele tijd hero kills. zelf hero geweest in docks, Zuko in het boothuis. bijna niemand durfde te komen Razz had uiteindelijk 12 streak maar werd in de laatste seconde gepakt door een spawn die helemaal bovenin het huis kwam...
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 19:45

@bram: je had zeker proxies jonguh, je gooide ze steeds op personen in nightclub, outpost en jungle Wink dat waren sws geen RTM's XD iedereen ziet dat het proxies zijn XD

ik heb net nog een potje gedaan in me pauze van het leren Smile 30-12 Twisted Evil en ja voor mij is dit heel goed haha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 20:00

@bram: toen ik laatst met jou aan het spelen was was je ook proxies aan het gooien en zkr niet alleen in archives =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16zo 01 apr 2012, 20:21

net ff blackbox gedaan met me gambit (quik en no-scopes) de quik en no scopes gingen wel lekker maar me k/d was niet zo goed... -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 18 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 18 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Goldeneye problemen
» Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: