[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 11 mei 2012, 23:25

was echt een klote/heerlijk avondje Very Happy :( eerste 2 potjes was ik niet te stoppen XD daarna ging ik zo tering slecht XD bij een potje stond ik als eindscore -8 ofzo XD en 2-34 Razz dat was echt een drollend potje XD

dat potje tegen OZ was wel echt epic man! ik met kallos like a boss xDDDDDD en toch wonnen we met bijna 10 punten verschil Very Happy Very Happy go NA XD

m'n foto's zet ik morgen op hyves en post ze wel ff Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 11 mei 2012, 23:57

Macaronu*!! schreef:
Eey michelle dimme he jij!! Tfuuu!!! En tegen je broer praat ik niet eens! O_X

dat potje had ik super veel lag. Echt veel. Majaa ik stond op een gegeven moment 1-20 ofzo ghehe Razz gelukkig liepen chef en die kleine willems nog een paar x in me noeptube salvo's anders had ik me cd doormidde gebroken. XD de laatste 7 deaths van mij die heeft dat lieve leuke zusje van beav voor der rekening genomen.. Ik spawnde geloof ik steeds im het vizier van die poepdoos!

Overigens wat die ouwe bromsnor zeg.. Ik heb echt serieus nog NOOIT zoveel mensen zien leave.. Niet normaal.. Kdenk dat we in 4 a5 potjes wel 20 verschillende tegenstanders gehad hebben :p

EDIT: michelleeeee!? Waarom reageerde je btw niet toen ik voor je vizier langs ging lopen in Docks!? Je bleef gwoon stilstaan.. Dn is er voor mij ook niet veel aan hoor -,-'
Of heb je je af gereageerd in Station? Door me van de 27 x ongeveer 15 x te killen!? Tfuuuuu!

haha je stond inderdaad steeds in mijn vizier in station, vond ik niet zo heel erg! was mijn beste potje XD was echt slecht! en in docks heb ik je serieus niet gezien was misschien met andere dingen bezig of gewoon ff last van blindheid, maargoed volgende keer doe je dat gewoon nog eens en dan kijken wat er gebeurd Sniper

PS: ben geen poepdoos! No
Terug naar boven Ga naar beneden
[iS] Loading
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 28-03-12
Berichten : 7

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 18 mei 2012, 22:12

Realmkiller schreef:
Net tijdje alleen gespeeld, totdat bram me telkens invite stuurde wanneer ik in een game zat XD Dus later maar een party gestart met bram en sjefke tegen onder andere [IS]Reload en [IS]bass (ofso?)

Dat ging lekker, vooral laatste potje in archives. Had (ong.) 29-16 tegen die [IS] gasten dus, terwijl 1 van die [IS] gasten (die bass) negatief eindigde XD

enne owja: ook nog een 15 kill streak gehaald in station tegen bram, en die 2 [IS] gasten (bram joinde eerst mijn game, voordat we in party zaten). Eindigde het potje met 16-1.

Dussss OWNT!! champ

whaha heel even dat zijn GEEN Leden van onze clan ik denk van de Ironsight clan. ik heb ze ook ontmoet en ik zoek contact met hun
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16za 19 mei 2012, 11:56

ik had paar dagen geleden een triple quickscope op docks, ik stond achter de boot in het hok en ik zag 3 mensen, ik quickscopede en toen was de match afgelopen, ik had 2 headshot en 1 van de drie was bond Very Happy

ik was echt verbaasd XD

op het eind van de match stond ook in mn scherm:
+5
+5
+5
+10 headshot
+10 headshot
+50 hero kill
team victory
2:1 kill ratio
Very Happy
(ohja het was met gambit laser =] )

Terug naar boven Ga naar beneden
[iS] Loading
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 28-03-12
Berichten : 7

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16za 19 mei 2012, 20:27

xijbor schreef:
ik had paar dagen geleden een triple quickscope op docks, ik stond achter de boot in het hok en ik zag 3 mensen, ik quickscopede en toen was de match afgelopen, ik had 2 headshot en 1 van de drie was bond Very Happy

ik was echt verbaasd XD

op het eind van de match stond ook in mn scherm:
+5
+5
+5
+10 headshot
+10 headshot
+50 hero kill
team victory
2:1 kill ratio
Very Happy
(ohja het was met gambit laser =] )


Wow! Das nice! ik quickscope niet zo veel (Ga ik meer dood dan ik kill) Maar lijkt me wel een goeie score!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16ma 21 mei 2012, 21:33

zojuist nog een tijdje online geweest.
gebruik op archives nu geen proxerton, maar strata en high cap. werkt (vind ik uiteraard) heel fijn. kmoet natuurlijk ook oefenen voor war (als die ooit komt XD)
op docks als Bond een 14 streak, waaronder vier Zukovskies (de laatste killde mij, en ik hem MET ME P99!!! HAHA )
uiteindelijk tevreden gestopt... kon in het begin alleen wat traag games vinden maar dat ging later een stuk beter.
BTW!! had een 10 streak met talon thermal op docks, die gassies bleven maar naar hetzelfde punt lopen. helaas pakte iemand me toen ik hem maar niet kon raken omdat dat een vage glitch is boven die kist ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16do 31 mei 2012, 21:32

toenet weer met Fry online geweest. twee potjes licht negatief gestaan. een potje gewoon goed en op Archives met pt 90 22-7!! ik wilde alles filmen maar helaas was de batterij vd camera tijdens het eerste potje leeg... :(
echt jammer van die shotgun gameplay want die vond ik zelf echt heel goed gaan. heel vaak een schot en meteen dood en bijna alles zonder ads, vond ik er wel pro uitzien Razz
ook nog poging gedaan heroes te doen, maar helaas na paar minuten al hostquit... [iS]imFatAl ofzo zat ook in die lobby als tegenstander. ik stond in het begin al goed : 9-1-2 met een dubbel I.E.D. kill (iig dat je een op een granaat schiet en dan iemand killed) waaronder de hero. was overigens gewoon megageluk XD ik zag niet eens een proxie (was de hero proxie)
maar helaas dus hostquit. btw die IS was al eerder geleaved haha. met zn level 56... XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16do 31 mei 2012, 22:49

Nice Chef!! Very Happy dus je eb die iSzzzZZSsZz ff een poepie laten ruiken door hem te laten ragequitte!? Ghehe lvl 56 en dan leave.. Tfuu MAAR mischien.moessie wel heel poepe XD XD

en speelde je met drumhead zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 01 jun 2012, 07:44

Pt90 , drumhead heb ik nog niet.
Toen hij leavde was het level Industrial, dus ik speelde toen met terralite Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16do 14 jun 2012, 22:14

Vanavond met Chef gespeeld!!

en om nou te zeggen dat het goed ging.. dat niet.. maar heb wel leuk gespeeld Razz Smile
ik had begin van de avond op outpost een paar quickscopes met me talon thermal scope Very Happy verders ging het niet echt goed Razz vooral team conflict gedaan,, want BB kan ik niet XD sterker nog.. ik snap dat k*tspel niet eens XD
Chef was daarin tegen wel aan het spelen like a bawzz Very Happy dankzij hem hebben we alsnog wat potjes gewonnen!!

ons 1 uur en 15 minuten durende conversatie op skype daar was niet echt veel boeiends aan Razz maar wel geinig! Chef heb tenminste niet zon stem als Beav met zijn belgische accent Razz he Beav skatje van me XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 15 jun 2012, 08:19

maar wel een verstopte neus... was echt fking irritant met praten. XD
ook meteen een droom van nasibal kapotgeschoten, ik heet irl geen Sjefke Wink
maar het ging inderdaad wel lekker. ook mijn eertste Quaaaaaaadkill Gemaakt!! wel met een proxie, maar dat boeit niemand.. quad is quad. stond in dat potje vrij snel op 10-2, waarvan 8 proxie kills (een quad en een double, twee losse) moet je nagaan...
ik heb ook achter iemand aangelopen om hem te noscopen met silenced gambit. maar na vier missers werd ik gepakt door een andere vent...XD
en oja om het gesprek de volgende keer boeiender te maken zal ik speciaal voor BamiNasi wel naakt spelen, goed dikkop XD?
maar nee het was idd leuk. alleen duurde het zoeken naar games behoorlijk lang een paar keer. en vervolgens komen we in een potje met een godmode hacker >_> nog erger dat we hem later WEER tegenkomen maar hij was host en had ook xp lobby en wilde zelf level 35 blijven, dus leavde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 15 jun 2012, 11:09

Sjeess vieze hackers altijd.. Hier op et forum is ene makab.. Hij hack ook geloof ik... XD maar met je quad!! o_O machomannn!! Hij was wel echt poepsexy!!

Oeh oeh naakt spelennnnnnnnn????? Razz Damnnn i cant wait Razz bah!!

ow en vergeet geen touwtje te kopen op je telefoon om je hoofd te binden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 15 jun 2012, 12:19

goed gespeeld sjefke, en nasibal je steld me teleur als je echt zo slecht hebt gespeeld haha en als sjefke naakt gaat spelen doe ik ook gezellig mee (met het spelletje natuurlijk) XD.
trouwens even een hoogst waarschijnlijk domme vraag, wat is een quad kill?
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16zo 17 jun 2012, 22:55

vanmiddag nog ff 2 potjes gespeeld, beide positief maar had kutslechte teams XD

xanders falende 2 potjes xd:


EDIT: een quad kill is dat je vier mensen in 1 keer killt Wink toen ik dat net las dacht ik dat je ook naakt ging spelen XD jezus


Laatst aangepast door xander op do 28 jun 2012, 17:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16ma 25 jun 2012, 23:52

weer een avondje GE gehad met de boys Razz

Eerst gespeeld met ruudje,Beav en michelle. Ging wel lekker, we ownde best hard. Totdat ik tegen die 3 moest en toen maakte michelle me vet in Mad

Daarna nog even met Beav en sjefke gespeeld, ging ook wel aardig. Maar 2 keer negatief gestaan deze avond, dus valt mee...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16ma 25 jun 2012, 23:55

hahaha rinus Razz dat potje dat je tegen ons was hoorde ik je best vaak zuchten XD
zelf ging ik wel redelijk. was niet tevreden over me deaths (teveel) maar de kills zaten wel goed... beste van me was nog memorial met 21-1 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16di 26 jun 2012, 01:36

i was on fire, de rest was ook heel goed maar ik was toch wel het meest trots op mezelf champ
haha realm je stond ook echt de hele tijd in de weg Razz
en ik had de hele tijd het geluk dat iedereen echt serieus de hele tijd in bijna alle levels recht voor mijn neus spawnde! woehoew
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16di 26 jun 2012, 11:00

tsss tsss komen zij in een game een nep Beav tegen, denken ze meteen dat ik dat wel zal zijn..pff Razz
ik was lekker op stoom moet ik zeggen, het enige jammere was dat als bofsco en ik bij elkaar in de party zitten, geen van ons beide host kunnen worden en we ook traag games vinden scratch echt heel vaag.
laatste twee potjes heeft Realm nog met wiimote gespeeld en ook nog precies toen we tegen twee goede spelers moesten..XD was mss niet Peters beste idee van de avond, maar hij heeft de schade zeer beperkt gehouden Wink
ook keek ik even wat stats, en wat zag mijn oog: Michelle heeft een accuracy van 6%!!! LOL! dat is wel echt heel erg zeg Wink ze kan overduidelijk haar triggertje niet goed loslaten. maar goed gespeeld hoor Michelle Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16di 26 jun 2012, 16:15

owja helemaal vergeten dat er een Beav wannabee voorbij kwam XD Ik had wel een 5 elemination domination op hem XD Toevallig dat potje wat ik 21-1 maakte hehe... [NA]beav joint een party tegen 4 echte [NA]'ers dus hij werd gesloopt !!

ps: eigenlijk wel kut dat iemand onder mijn naam speelt... zeker als hij zo slecht is !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16di 26 jun 2012, 16:39

Spoiler:

hier een foto van een score waarin we alle 4 een goede k/d hadden! maar door deze foto te bekijken hebben jullie een idee van hoe het er gister avond aan toe ging en hoe de tegenstander zich gevoelt moest hebben XD ( check hun deaths ) uiteraard waren er weer veel leavers!! Buuhhh :(

ow en michelle was baasz gister!! niet normaal joh! die ouwe gek ownde iedereen echt keihard!!

en Beav!! ik heb die Rinus ook vet veel horen zuchte!! ghehe was echt grappig hahah Razz
maar zeiden jullie nou dat mijn mic zacht stond?? me volume staat vol aan dus ik niet weet waar het aan zou moeten legge -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16wo 27 jun 2012, 20:46

net 2 en een half uur gespeeld Wink ging echt lekker Very Happy vooral 1 potje stak erboven uit! verbeterde me hoogste killstreak met 2 Wink ik weet dat jullie vaak veel betere potjes hebbe maar voor mij was deze na weken niet spelen fantastisch

fuck yeah:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16wo 27 jun 2012, 21:49

maar das toch heel erg goed Xandertje! ik heb niet elke dag een 16 streak hoor!
zelf ben ik vanmiddag online geweest, ging best lekker weer. vooral heroes gedaan en best lekkere scores allemaal Razz onder andere een 45-6 (hero kills weet ik niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
[iS] Loading
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 28-03-12
Berichten : 7

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 29 jun 2012, 09:59

[quote="DaBeav"]owja helemaal vergeten dat er een Beav wannabee voorbij kwam XD Ik had wel een 5 elemination domination op hem XD Toevallig dat potje wat ik 21-1 maakte hehe... [NA]beav joint een party tegen 4 echte [NA]'ers dus hij werd gesloopt !!

ps: eigenlijk wel kut dat iemand onder mijn naam speelt... zeker als hij zo slecht is !!![/quote]

haha. jij ook al? ik speelde ook tegen een NA Beav maar jij was niet online. was aan het spelen met mast proxy en anova grendier :( en hij leafde :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 29 jun 2012, 13:53

net nog ff een paar potjes gespeeld Smile ging lekker1 steeds een k/d van 2 of 3 en de tegenstandes waren aardig goed Smile zelfs tegen 2 van de [RC] had ik 18-6 Smile

beste potje:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16vr 29 jun 2012, 17:19

Xander joenguh!

jij ben aan het slopen frind!! hoe doe je dat!? ik ben GE afgeleerd en jij word juist steeds beter! Razz


maar nice scores joh lekkere kleine knullebolletje van me XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 22 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 22 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» Hackers op goldeneye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: