[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16di 25 sep 2012, 19:12

gisteravond ging ik weer flink los XD
lekkerste potje van de avond was een 33-3-2 op Industrial! was niet eens tegen slechte spelers Wink dus was blij toen. ik begon met een death en daarna had ik een 15 streak.
daarna ging het ook weer goed en dus spawnde ik een keer bond. bleek een goed idee te zijn want had dus iets van een 18 streak Razz Razz
helaas was toen het potje over omdat het andere team redelijk vaak hero was geworden (en dat duurde meestal niet zo lang XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16do 11 okt 2012, 17:03

hoogste score in één potje ooit gehaald!! Razz ik had 111 punten op Station! XD werkelijk elke hero die ze spawnden kon ik supersnel neermaaien Smile had alleen geen camera in de buurt helaas... dus geen foto
eindscore: 21-10-3!! Razz Razz zal wel eerste en laatste keer zijn dat ik zo een score haal XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16do 11 okt 2012, 17:50

ow meneer heb weer GE gedaan.. ik zie wel altijd posts in GE nabespreek topic maar nooit in GE afspreek topic! niet zo gek dat je dan zulke scores haalt als je alleen bent.. haha nee hoor CHEF! f*cking dikke score gek! dat zijn meer punten als alle andere 7 spelers bij elkaar! koekwaus! had je wel mooi geluk dan dat ze voor je neus spawnde Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16zo 16 dec 2012, 09:33

Zoo na toch wel lange tijd weer is GE gespeeld XD
Samen met sjeffie,
In begin ging het echt slecht. Daarna met Sjef wel beter ik bleef falen XD
Ik ben nog steeds bezig met die nunchuck onder de knie krijgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16zo 16 dec 2012, 10:20

Blegh in het begin kon ik mijn cursor niet in bedwang houden :(
moest weer helemaal wennen aan GE, want mw3 heeft andere instellingen.
ging vrij snel wel weer beter.
was niet echt content, omdat ik wist hoe ik kon XD
beste potje liggen spammen in Archives met Masty :3
eig ook alleen maar omdat een tegenstander dat ook deed.
heb mijn twee proxies door hem laten "verwijderen" :troll: en hem nog een mooie 5-dom gegeven Razz

eindscore: 15-0

eerste potje was overigens 11-9
toen wilde ik met SMG loadout oefenen, maar omdat mn controls toch nog verlept waren heb ik dat maar achterwege gelaten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16zo 23 dec 2012, 15:50

haha in Archives zat ik in het MI6 team en iemand uit mijn team spawnde redelijk snel al Bond.
ik bleef niet te ver uit de buurt en was maar goed ook want ze kwamen als dolle honden op de hero af XD
die hoefde overigens niet veel te doen, want ik schoot iedereen een voor een af met mn Strata Razz
na 1:19 min vond de host het niet meer leuk en quitte. ondertussen stond ik al wel 13-0 ofzo XD had een hoge streak kunnen worden als ze zo door waren gegaan...

edit:
later nog 2 keer flawless gegaan, maar dan quitte de host niet. Smile
ging ontzettend goed, speelde met 2 anderen in een party en we wonnen elk potje superdik!! mijn gemiddelde k/d lag in de potjes dan ook heel hoog Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16vr 28 dec 2012, 13:38

Gister samen met michelle GE gespeeld.
Ik faalde zo als gewoonlijk hard XD
Paar keer door michelle gekilled Cx
maarrr ik had 1 keer 5 kill streak (ik zat op zo mooi plekkie) we kwamen steeds bij dezelfde uit en die konden super goed snypen X.x Dus bij outpost was ik dan een paar keer in 1 keer dood :(
Toch nog voor elkaar gekregen om ze te vermoorden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16wo 19 feb 2014, 16:59

Ik heb zojuist wat potjes goldeneye gespeeld. Ik moet zeggen dat ik me erg vermaakte. Ben alle dingen als bullet drop, bullet deviation en supressing fire wel zat... Denk maar aan games als Battlefield 3 en 4 Razz

Er spelen nog enkelen conflict en heroes maar dat is het ook. Wel iets meer mensen dan ik had verwacht eigenlijk. Maar ik raad andere zeker aan om je wii eens aan te doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 24 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 24 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Goldeneye problemen
» Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: