[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aansluiten Wii+tv+audio+laptop

Ga naar beneden 
+7
Brammm
Noah
Founder
Walrus
Realmkiller
PaRaDoX
DaGoonch!!
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16wo 31 aug 2011, 19:35

@Beav dus als je zo'n extra setje rood-wit-geel splitters koopt kun je op je tv blijven gamen met de capture card eraan? Dan ga ik dat wss doen

EDIT kan één van jullie niet een foto posten hoe dit in elkaar zit als je hem met wii + tv + pc verbindt? Is nog wel het duidelijkst


Laatst aangepast door Noah op wo 31 aug 2011, 19:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16wo 31 aug 2011, 19:42

het is mogelijk ja :p maar die kabels kan je gewoon bij een elec speciaal zaak krijgen hoor beav Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16wo 31 aug 2011, 19:59

ja de audio splitters wel maar of ik die component splitter ook daar vind weet ik niet... ik ga van de week eens kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16wo 31 aug 2011, 20:41

Dacht dat ik er nog wat voor je had Noah, helaas alleen rood/wit Wink (daar heb ik er een stuk of wat van Razz)
@Gio: Thanks voor dat programma. Ik kan nu ook pc opnemen zonder klote kwaliteit of lag...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16wo 31 aug 2011, 21:12

The Goonch!! schreef:
Dat durf ik niet te zeggen jaap, dan moet ik vanavond ff voor je kijke of dat kan maar ik ben laat thuis 22:00 uur maar ik laat het je ff weten vanavond!

dus ik hoef niet meer voor je te kijken jaap ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16wo 31 aug 2011, 22:07

Ik heb een probleem.. Il krijg nu beeld met een s video kabrl maar het is zwar wit weet iemand hoe ik dat oplos?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16do 01 sep 2011, 06:09

Dan moet je je PAL instellingen verandern.. Dat kan rechts onder in je scherm van dat programma als je beeld zwRt wit aangeeft.. Had ik ook en is bij mij ook gelukt ben ik duidelijk genoeg? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16do 01 sep 2011, 09:26

Toen heb ik hem naar ntsc verplaatst en toen is ie zwart geworden. Hij reageert alleen naar pal 60 en niet pal b Of d
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16do 01 sep 2011, 11:15

Ow raar.. Anders moet je heel die lijst maar proberen...

EDIT: heb je deze ook goed ingesteld staaan?? rechts onderin op instellingen klikken en dan svideo selecteren?

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16za 10 sep 2011, 10:52

iemand een ide hoe je een sd kaart uit de ii krijgt die per onlelijk in het spelgat gegaan is
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16za 10 sep 2011, 11:52

>.<

een vork??
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16za 10 sep 2011, 15:24

je kunt het proberen om de sd met een pincet eruit te vissen en anders de wii open schroeven ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16za 17 sep 2011, 16:48

ik wil me stereo aan me tv verbinden maar achter mijn stereo zitten geen kleurtjes poorten
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16zo 25 sep 2011, 17:36

Volgends mij kan je zowiezo je tv niet op je stereo aansluiten.. Je kan wel je wii op je stereo aansluiten.. Behalve natuurlijk als je geen rode en witte poort achter in je stereo hebt zitten.. Ik weet niet of daar speciale splitters voor zijn ofzo..??
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16zo 25 sep 2011, 17:39

de kenner zal t wel effe oplosse ik heb wat gegevens van de stereo en tv nodig

welke IN gangen zitten er in je stereo
en welke geluid uitgangen op je tv
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16zo 25 sep 2011, 17:45

Sowieso kun je je tv middels de koptelefoon uitgang wel op je radio aansluiten. Radio heeft bijna altijd wel een aux ingang... Liever natuurlijk met een normale uitgang van je tv :p
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16zo 25 sep 2011, 17:56

als je dat doet krijg je mono geluid en ik neem aan dat hij wel stereo wil Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16zo 25 sep 2011, 19:37

ik wil ook stereo. maar in mijn stereo zitten allee soort van klemmen waar de drade van boxen inzitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16zo 25 sep 2011, 20:43

als je stereo alleen een uitgang heeft voor je boxen (die klemmen) dan zal het wel niet kunnen...

is het misschien niet handiger om er een foto van te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16zo 25 sep 2011, 21:21

PaRaGiO schreef:
als je dat doet krijg je mono geluid en ik neem aan dat hij wel stereo wil Razz

ging er ff meer om dat er gezegd werd dat het niet altijd kan om geluid van tv via radio te luisteren. De optie wat ik zei was dus meer een laatste optie :p Beter mono dan niet haha maar goednik hou me verder erbuiten. Ben blij dat ik zelf 7 consoles, 2dvd spelers, mijn tv en mijn hd ontvanger aangesloten heb op me radio :p ik zal er ook eens een foto van maken haha
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16ma 26 sep 2011, 13:38

xijbor schreef:
ik wil ook stereo. maar in mijn stereo zitten allee soort van klemmen waar de drade van boxen inzitten
dat zijn je uitgangen (komt geluid uit :p)
er moet ergen bij je stereo ook ingangen zitten anders kan het helemaal niet iets in de zin van aux of iets dergelijks
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16ma 26 sep 2011, 16:44

ok, dan kan het denk ik nie :(

kwilde zo graag chille boxen bij het gamen :(
(die boxen van me stereo zijn echt cool Razz )

ik kijk nog ff Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16ma 26 sep 2011, 18:31

heb je een mic ingang op je radio ? dan zou je die kunnen gebruiken hahaha beter iets dan niets he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16ma 26 sep 2011, 18:46

ik zie wel joh Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16ma 02 jan 2012, 13:30

http://www.1dayfly.com/nl-nl/ voor degeen die intresse heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten Wii+tv+audio+laptop   Aansluiten Wii+tv+audio+laptop - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aansluiten Wii+tv+audio+laptop
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Algemeen & Data-
Ga naar: