[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen na Mario kart wii online

Ga naar beneden 
+11
Dutchguy
Founder
Biatch #1
Hamlap
~AnYo-0.0-Shika~*
PaRaDoX
Brammm
Realmkiller
xijbor
Rage
DaBeav
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 jun 2012, 21:58

haha episch geraced vanavond met michelle, beav en rage Very Happy

was echt lache! Heb een paar keer GP gewonnen (weet niet precies hoeveel XD). Daarna hebben we nog ff 2 potjes balloon battle gedaan. Eerste team zat ik bij Beav (dus vs michelle en rage) en dat ging niet zo soepel (ahum beav...) Razz
Toen zat ik bij rage en toen ownden we ze gewoon dik natuurlijk. Het vreemde was wel dat Beav gelijk beter ging spelen toen hij bij michelle in een team zat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 jun 2012, 23:24

ronde 1:
Realmkiller, Beav, Rage, Biatch

ronde 2:
Biatch, Beav, Realmkiller, Rage

ronde 3:
Realmkiller, Rage, Beav, Biatch

ronde 4 (battle):
Biatch & Rage

ronde 5 (battle):
Rage & Realmkiller

Zoals verwacht heb ik 0x gewonnen XD
Ow en Rinus, we kregen betere levels toen ik bij Biatch was XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16za 30 jun 2012, 01:28

ik ging echt abnormaal goed XD bahbah het blijft een kut spel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16za 30 jun 2012, 01:55

Man wat had ik een pech vandaag Razz
Sta ik een eind voor op de mensen boven mij... is vlak voor de finish de batterij van mijn wii-mote leeg! Ben ik alsnog laatste XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16za 30 jun 2012, 02:25

ja rage dat was echt 1 meter voor de finish ofzo hahaha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16za 30 jun 2012, 02:54

haha ik dacht al, wat is hij nou aant doen. wacht hij soms totdat wij eraan komen en gaat hij dan snel over de finish ofzo XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16do 05 jul 2012, 21:27

oke dat was leuk. moeten we vaker doen. ik heb een paar matches gecaptured maar de kwaliteit is niet heel goed. enne ik ging fcking slecht grrr. mijn youtube is MTWM2804 zodat jullie ze kunnen zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16do 05 jul 2012, 22:19

Zo dat ging vandaag echt goed bij mij!! *sarcasm*
Gelukkig was mijn batterij dit keer niet leeg XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamlap
Sergeant
Sergeant
Hamlap


Aanmelddatum : 21-06-12
Berichten : 121

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16do 05 jul 2012, 22:22

haha rage, onder welke naam speelde jij dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16do 05 jul 2012, 22:29

zo te horen ging het goed, ik was ook online maar had een probleem met joinen, lekker goede 1e indruk van mij Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16do 05 jul 2012, 23:56

Het was echt geniaal zal proveren de videos in een play list te stopped is makkelijk er kijken XD
Zijn Stuk of 10 van 3-4 minutes XD

Btw dit moeten we echt nog een keer doen maar Dan iedereen op Skype chat.
Kan je dingen afspreken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 jul 2012, 00:03

Hamlap schreef:
haha rage, onder welke naam speelde jij dan?
Ik ben peter, prettig kennis te maken XD
Er waren 2 peters, ik was degene zonder hoofdletter/bril ( ik was de peter die de hele tijd van de baan viel bij rainbowroad Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 jul 2012, 01:03

Dutchguy schreef:
zo te horen ging het goed, ik was ook online maar had een probleem met joinen, lekker goede 1e indruk van mij Sad

Geeft niets, volgende keer gaan we gewoon weer lekker karten en dan doe je gewoon mee Smile

Ik vond het zeker leuk mensen, ik heb nog nooit met zoveel vrienden gekart XD Volgende keer meer mensen op skype, is super leuk (en handig)!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 jul 2012, 01:03

ja was wel lachen XD uiteraard bungelde ik vaak onderaan MAAR 2x 2de op de rainbow road !!! dank jullie wel dat jullie steeds die baan kozen XD binnenkort zal er een battle komen Wink dan gaat het om de knikkers !
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 jul 2012, 01:35

Matthias schreef:
Dit is een filmpje, sorry voor de bad quality Wink
https://www.youtube.com/watch?=1&v=LC5ovWdSed0

@beav ik doe mee met die clanwar zolang joep niet meedoet of in mijn team zit. Hij is fcking goed.





Ps ik doe zowiezo mee

Post verplaatst naar filmpjes topic Wink anmelden voor clan war hoeft nu nog niet XD er zal een topic geopend worden als het zover is Razz

EDIT: het lijkt een dubbelpost maar er zat dus een berichtje tussen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 jul 2012, 10:56

was echt chill gisterravond Smile wel jammer dat ik uit vorm was :(

moeten we echt vaker doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 jul 2012, 12:23

Het laatste potje was uit me hoofd 4-5 ik was blauw met vier samen met luisteren en Gizmo en nog iemand volgens mij Peter :3
En toen hadden we gewonnen haha mooi mooi!!

De potjes daarvoor had ik echt een strijd met Xander. Hij kwam me 3 keer voor de finish nog voorbij scheuren XD oh geloof me frustrerend is dat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamlap
Sergeant
Sergeant
Hamlap


Aanmelddatum : 21-06-12
Berichten : 121

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16vr 06 jul 2012, 22:48

Was zeker leuk allemaal
en Peter,
aangenaam Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16za 07 jul 2012, 04:33

Rainbow road FTW!!! vandaag ook weer met paar man gespeeld (ondertussen gisteren XD) en ik moet zeggen dat ik vaker goed eindig op de rainbow road dan op welke andere baan dus zal me niks bommen dat mensen een hekel aan mij krijgen XD ik kies gewoon rainbow road ! waarom ? omdat het kan XD

Beav OUT !
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16za 07 jul 2012, 11:07

goed gezegd beav!! ik ben ook echt pro geworden in rainbow road duss dat is ook mijn favo baan Twisted Evil

was idd wel grappig gisteren met z'n allen op skype en MKW XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16za 07 jul 2012, 14:11

het waren idd die twee limburgers, die bofsco en dreumes heten, die ervoor zorgden dat we 6 keer rainbowroad deden....
maar ja dat was de enige Baan waar ze nog iets presteerden dus no hate Wink
behalve Gio mss..XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16zo 08 jul 2012, 00:31

oké, ik vind het best als we een keer rainbow road doen, maar niet 6x achter elkaar Plasma Insta Hamer

dat wordt gewoon zo saai -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16zo 08 jul 2012, 07:33

Jongens tis toch veel leuker om courses te doen die je niet gehad hebt te doen?
Ik de k dat rainbow road me gaat vervelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16zo 08 jul 2012, 14:23

Maple tree way hebben we 3x achterelkaar gedaan en daar hoor ik niemand over! RBR hebben we beslist geen 3x na elkaar gedaan en op zich nieteens vaak op de hele avond als je kijkt hoeveel we totaal gekart hebben Wink

niet zeuruh en blijf gewoon bij RBR eraf pleuruh Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16ma 09 jul 2012, 05:02

lolollol om 12 uur met beav en rinus begonnen, en nu klaar XD het is inmiddeks al licht hiero Razz was wel leuk XD eerst met 3 daarna gwn online met 3;)

ging opzicht wel lekker Razz maar net zij beav, als ik nu + krijg stop ik, du ik ga hem helemaal bestookt met rode schilden zodat het - werd XD en vlak voor de finish van een brug geduwd toen ie 2de stond XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen na Mario kart wii online   Nabesprekingen na Mario kart wii online - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen na Mario kart wii online
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mario kart Wii online ideeën box
» War NA VS RAS 8 uur (mario kart wii)
» Mario Kart Wii WAR 13 Jan VS uw
» Mario kart
» Friend codes - Mario kart wii

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MKW-
Ga naar: