[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 CoD : Modern Warfare 3

Ga naar beneden 
+9
Sjefke
Noah
Realmkiller
Walrus
Sumner
xijbor
PaRaDoX
DaBeav
DaGoonch!!
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16di 01 nov 2011, 19:11

Wie gaat deze game kopen voor zijn Wii??

Ik heb vandaag het ene tegen het andere weg zitten strepen wat betreft LoZ : SS en CoD : MW3.

En ik ben eruit en het word dus deze game die ik heb gereserveerd vandaag!!



Ik weet dat de Graphics niet zo zullen zijn als op de Xbox PS en PC maar Graphics maken voor mij weinig uit zolang de gameplay maar goed is!


Laatst aangepast door The Goonch!! op di 01 nov 2011, 22:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16di 01 nov 2011, 19:36

Ik wist nieteens dat deze op de wii zou komen lol ik zal hem meteen downloaden als ik hem online vind :p
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16di 01 nov 2011, 21:20

The Goonch!! schreef:
Wie gaat deze game kopen voor zijn Wii??

Ik heb vandaag het ene tegen het andere weg zitten strepen wat betreft LoZ : SS en CoD : MW3.

En ik ben eruit en het word dus deze game die ik heb gereserveerd vandaag!!



Ik weet dat de Graphics niet zo zullen zijn als op de Xbox PS en PC maar Graphics maken voor mij weinig uit zolang de gameplay maar goed is!

DIT IS BATTLEFIELD # NIET MODERN WARFARE
nu lijkt MW3 een awesome spel maar dit is allemaal bf3
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16di 01 nov 2011, 21:23

ik wou al zeggen dit ziet er kapot mooi uit XD


kga denk geen MW3 kope maar mischien verander ik van keuze als ik iets meer heb gezien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16di 01 nov 2011, 22:16

@ Gio: hahaha sta ik ff mooi voor lul dn haha Razz ik ga er ook maar vanuit dat het goed is wat op youtube staat tongue zal het gelijk ff aanpassen.

@ Beav: ik heb een verkeerd filpmje gepost maar dat Cod : MW3 uitkomt op de Wii dat weet ik heel zeker Smile dus dat heb ik niet fout Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16di 01 nov 2011, 23:44

Ja ik wist het niet :p maar zoals ik al zei: zodra ik hem online vind zal ik hem downloaden en hopenlijk kan ik er gewoon mee online gamen! Komt allemaal dus wel goed denk ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16wo 02 nov 2011, 09:13

haha hoop ook dat je online kan want dn heb ik iig al 1 friend Razz
ookal ga ik wel eerst de single player uitspelen voordat ik aan de online mode begin Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16wo 02 nov 2011, 11:14

Koop gewoon beide net als ik.

Dit zijn wel dure maanden voor game liefhebbers, als je legaal bezig bent dan.
Moet wel weer ff gaan oefenen op BO eerst maar wil MW3 sowieso wel halen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16wo 02 nov 2011, 13:09

gewoon 2 kopen?? Razz heb pas huissie gekocht mer me meissie en spaar me eigen dood haha Razz ben blij dat ik deze al koop!
maar ik kijk wel uit naar mw3!! eindelijk weer een goeie nieuwe shooter voor de wii.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16do 03 nov 2011, 20:24

ik hoop dat er wat nieuwe dingen in komen, tot nu toe vind ik de CoD's allemaal een beetje hetzelfde :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16do 03 nov 2011, 20:36

ik ga m niet kopen denk ik, sinds ik BO wél gekocht had (na WAW en MW2 overgeslagen te hebben) en deze enorm tegenviel ben ik COD nogal zat...
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16do 03 nov 2011, 20:57

ik snap je helemaal Wink

black ops was echt slecht maar MW2 was redelijk goed vond ik dus mischien maakt ie nog een kan bij mij Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16vr 04 nov 2011, 00:22

ben bang dat ik deze ook niet voor de wii ga kopen.

Om eerlijk te zijn, dit is gewoon geen game voor de wii, hiervoor moet je een ps3, pc of xbox voor hebben...

Tevens heb ik al LoZ;Skyward sword gereserveerd, eerst maar is die uitspelen en dan kijk ik wel verder Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16vr 04 nov 2011, 09:13

http://www.gamer.nl/preview/133197/call-of-duty-modern-warfare-3-multiplayer-hands-on

multiplayer hebben ze al goed onderhanden genomen en wat aanpassingen aan gedaan.

nu hopen idd dat hij betrr is al BO!!

Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16ma 07 nov 2011, 08:27

ja hij ziet er erg cool uit dus we zullen zien Wink Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16do 10 nov 2011, 17:42

Ik heb 'm vandaag gehaald, ff single player gespeeld is wel lachen. Daarna ff online en kreeg al vrij snel dat m'n wii vast liep en een data corruption kreeg tot 2 keer toe. Het is echt een game voor rushers, iets wat ik dus niet ben. Heb ook nog niet op elke map gespeeld. Tot nu toe vindt ik BO toch leuker
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16do 10 nov 2011, 18:08

Okee ik ben dus wel een rusher Razz en heb hem nog niet.. morgen heb ik hem binnen eindelijk Very Happy

En heel veel mensen gaan gelijk online.. ik ga toch echt eerst de single player spelen om in te komen, zodat ik niet als een noobie ga beginnen in de online mode!

En ik ken niet veel mensen die zeggen dat BO beter is als MW3.

Maar Sumner hoe zijn de graphics van MW3 op de Wii?? is hij te vergelijken met BO, of is MW3 mooier??
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16do 10 nov 2011, 19:07

Ik heb hem al 2 dagen binnen maar nog niet getest. Dit zal wel zeer binnenkort gebeuren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16vr 11 nov 2011, 10:15

The Goonch!! schreef:
Okee ik ben dus wel een rusher Razz en heb hem nog niet.. morgen heb ik hem binnen eindelijk Very Happy

En heel veel mensen gaan gelijk online.. ik ga toch echt eerst de single player spelen om in te komen, zodat ik niet als een noobie ga beginnen in de online mode!

En ik ken niet veel mensen die zeggen dat BO beter is als MW3.

Maar Sumner hoe zijn de graphics van MW3 op de Wii?? is hij te vergelijken met BO, of is MW3 mooier??

Het is voor mij ook nog ff wennen. Heb single player ook eerst gedaan, die is wel super vet!! moet alleen weer overnieuw beginnen wegens data corruption. Veel mensen kennen de maps nog niet dus daarom wordt er veel gerushed denk ik. Graphics zijn op zich wel oke, iets beter dan BO vindt ik.

Als ik eenmaal een lekker wapen heb en een beetje kan campen dan gaat het wel weer beter, had gister 1 game waar ik aan het campen was en gelijk hard aan het slopen.
ik weet niet hoe mw2 was, maar hoe het zit met killstreaks snap ik ook nig niet helemaal.

Maar nog ff inkomen en dan ga ik vast weer genieten!!Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16vr 11 nov 2011, 13:08

Haha nu kan ik helemaal niet meer wachten tot vanmiddag dat ik thuis kom en mw3 ga doen Razz

en Beav.. Schaam je, zo'n spel kan en mag je gewoon niet links laten leggen 2 dagen lang '-,-'
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16vr 11 nov 2011, 22:16

Beav schreef:
Wel als ik belangrijkere dingen te doen heb gehad haha maar ik zal hem zometeen eens testen! Tegen 4uur zal ik wel meer weten.

het is iets later dan 4uur geworden maar ik ben online met MW3 !!! Fc = 2100-8058-3353 en lees mijn sig als je me wilt toevoegen !

Ik heb het nu een kwartiertje gedaan en ik moet zeggen dat ik het wel een nice game vind Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16za 12 nov 2011, 08:37

Ik zal mijn fc hier straks ook posten!! Ik ga ehm straks spelen!
En nog een vraagje.. Is het mogelijk dat je met je wii een xbox/ps3/PC mw3 spelers kan toevoegen als friend??
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16za 12 nov 2011, 09:08

zal m is downloaden dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16za 12 nov 2011, 09:49

The Goonch!! schreef:
Ik zal mijn fc hier straks ook posten!! Ik ga ehm straks spelen!
En nog een vraagje.. Is het mogelijk dat je met je wii een xbox/ps3/PC mw3 spelers kan toevoegen als friend??

Neem aan dat dat niet mogelijk is, als ze al niet eens bestuurbare killstreaks op die wii hebben zou dit al wel helemaal niet kunnen. Kan voor de andere consoles volgens mij ook niet.

Ik ga straks ook online, FC volgt vandaag nog wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16za 12 nov 2011, 11:07

Lijkt me ook niet, ze zitten nml allemaal op een verschillend netwerk (Xbox live, PSN) en Xbox/ps3 spelers kunnen al niet met elkaar spelen
Ik ga hem denk ik niet kopen, volgens velen is ie (op andere consoles iig) niet die €40 waard en ik ben nog wel zoet met MH3/GE
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





CoD : Modern Warfare 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: CoD : Modern Warfare 3   CoD : Modern Warfare 3 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
CoD : Modern Warfare 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» COD Modern warfare II vs Black Ops
» Friend codes - Call of Duty: Modern Warfare 3 Wii
» Chivalry: Medieval Warfare

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MW3-
Ga naar: