[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vragen topic

Ga naar beneden 
+5
DaGoonch!!
Sjefke
Noah
Brammm
xijbor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16di 10 jul 2012, 16:26

oke heb me 2e gekochte mkw vandaag terug gebracht naar game mania en ik kreeg netjes me aankoop bedrag terug Smile

en ik heb zondag een 3e mkw gekocht.. ook 2e hands.. via bol.com.
en er is geen krasje op te bekennen en heb net zelfs ff snel een half potje worldwide gedaan online maar halverwege was me verbinding weg.

ik ga donderdag dus flink oefenen en dan hoop ik dat ik VOOR donderdag avond genoeg ervaring op gedaan heb!!

en we gaan wel in groepsgesprek he op skype? Very Happy ben alleen thuis dus dan hoef ik me niet in te houden zodat me ouders het horen Razz hhahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16di 10 jul 2012, 18:35

Andreayoshi00 schreef:
we doen altijd groeps gesprek XD

Post verwijderd: dit is off-topic Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 07:01

Hoe zit het met elkaars fc toevoegen? Als ik jullie toevoeg krijgen jullie dan een invite? (zoals met MW3 Ik of moeten jullie mij ook zelf toevoegen? (zoals met GE)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 10:28

het in principe hetzelfde zoals GE, MAAR als je eenmaal iemand hebt toegevoegd en je joint de lobby van je vriend, kun je iedereen die daar ook is met een druk op de knop toevoegen.
zie het maar als GE, maar dan goed werkend. je kunt nl. ook mensen deleten die jou niet toevoegen, ipv dat.een spot glitched. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 11:10

Okee Smile nou dan voeg ik jullie donderdag middag alvast allemaal toe Smile xx bedankt home XD
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16vr 20 jul 2012, 15:14

Jongen ik heb gevonden hoe je 3 sterren rank kan krijgen hier handige vid:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16vr 20 jul 2012, 15:31

dus je mag wel gewoon items gebruiken om 3 sterren te krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16vr 20 jul 2012, 15:37

Blijkbaar, maar deze klopt niet helemaal.
Ik ging is tjekken met die tijden zat er ruim onder geen 3 sterren.
Ik ga nog verder zoeken.
Btw 3 sterren 50cc moet je bij SNES ghost vally, over heen springen 3x het kan iig met een licht personage. (getest en werkt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16vr 20 jul 2012, 15:50

Sjefke schreef:
het in principe hetzelfde zoals GE, MAAR als je eenmaal iemand hebt toegevoegd en je joint de lobby van je vriend, kun je iedereen die daar ook is met een druk op de knop toevoegen.
zie het maar als GE, maar dan goed werkend. je kunt nl. ook mensen deleten die jou niet toevoegen, ipv dat.een spot glitched. Wink

omfg heb ik iedereen 1 voor 1 liggen toevoegen bahbah (trouwens waar blijven die acceptaties) :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamlap
Sergeant
Sergeant
Hamlap


Aanmelddatum : 21-06-12
Berichten : 121

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16za 21 jul 2012, 00:13

Weet je hoe ik mijn 3 star rank heb gehaald.
Dat is gewoon zo snel mogelijk rijden en alleen items midden op de weg droppen (dus op de baan die de redshells afleggen) Doe dit niet constant zorg dat je altijd minstens 1 item hebt waarmee je een redshell kan blokken. Het is ook belangrijk dat je als je bijvoorbeeld 1 banaan hebt en er komt een blauw schild aan dat je hem niet achter je autotje/motortje plaatst maar gewoon op zak houdt, hierdoor wordt je banaan niet vernietigt door het blauwe schild en valt hij ergens naast of met geluk recht achter je, komt er dan toch een roodschild aan, dan word je alsnog niet geraakt. Leg ze ook niet strak in de bocht want dan rijd je er de volgende ronde zelf doorheen.
Het is namelijk vaak zo dat je na een Blauwschild een rode krijgt, dit kost dus veel tijd en punten omdat je faalt door geraakt te worden.
Verder is het belangrijk dat je gewoon zo snel mogelijk rijdt niet er afvalt en niet botst.

Succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16vr 14 sep 2012, 13:37

Ik ben toch nog verder gaan zoeken en heb dit gevonden.
Srry dat in engels is maar ik had geen tijd/zin om ALLES te vertalen:
50cc - Make sure you do not hit too many environmental hazards, fall off too often or drive offroad for too long, because all 3 of those directly influence your rank in 50cc! I have had triple star runs with like 3 blue shells a race, 57 points, etc (in 50cc). I compared them to my 60-point, 90% first place triple star runs (in 50cc). They all had the same thing in common: I never fell off or got hit by stuff like chain chomps, crushing ceilings and lava balls.

100cc, 150cc, mirror - Forget about not messing up, as it does not directly influence the ranking like in 50cc. Only two things matter: get 60 points and STAY FIRST. There is a magic percentage for each of the modes, if you do not stay first at least that percentage of the time you will not get a triple star.

Take this as you will, I have played Grand Prix extensively, and from my experience those are the only factors. The reason people think things like falling off in 100cc/150cc/mirror deduct from ranking is because falling off is an indirect influence. What I mean by that is that, while such mistakes do not themselves deduct rank, they can (and usually do) result in the CPU passing you, reducing the % of time you stayed first. I have had plenty of 100cc/150cc/mirror games where I fell off/got hit multiple times at each stage but got the triple star, just because the CPU was still unable to catch up.

I did find one exception to these rules: off-road. I've been experimenting with the Magikruiser in 150cc/mirror Banana Cup and I've noticed that going off-road for too long (without a speed-boosting item) deducts from rank even in mirror. From what I've observed so far, it doesn't deduct much at all and how much it deducts depends on how strong the off-road is (how much it slows you down by). For example, taking the shortcut more than once in Delfino Square without a shroom can deduct a whole star, compared to me having to stay in the blue water in Shy Guy Beach over 50% of the time to produce the same result.
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16wo 28 nov 2012, 19:49

Nog steeds verder gezocht en ik vind deze sarrig kloppen:
Een, twee of drie sterren

Wil je een, twee of drie sterren? Dit zijn de voorwaarden:
- 53 punten of meer
- zorg op iedere baan dat je snel als eerste leidt.
- zorg dat je lange tijd eerste blijft.
- doe veel trucs in de lucht.
- gebruik geen Bullet Bills.
- gebruik veel technieken, zoals wheelies, maar ontwijk POW blocks.
- val niet te vaak van randen (een of twee keer is oké).

60 punten is nodig voor drie sterren.
55 tot 60 punten voor twee sterren.
53 tot 60 punten voor een ster, en de meeste van bovenstaande voorwaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen topic   Vragen topic - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen Topic
» Vragen topic
» C2 vragen topic
» Vragen over WoT
» Vragen toppic (MH3)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: MKW-
Ga naar: