[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mario party 9

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 03 maa 2012, 06:15

Ik was al een tijdje aan het zoeken of Mario party 9 te downloaden was aangezien die binnenkort te koop zou zijn en vannacht was het dan eindelijk zover !! Ik vond de torrent en 5 minuten later had ik hem binnen XD (ja het ging verdomd snel vond ik Razz)Toen ff snel op de HDD geplaatst en getest hoe het is aangezien ik een mario party fan ben!! Altijd lachen om met 3 of 4 man te spelen Razz

Ik heb 1 potje gedaan tegen 3 computers (2de geworden XD) en nog ff snel wat andere opties bekeken en ik moet zeggen dat het me wel bevalt tot nu toe Wink.

Ik vond wel dat er minder spanning in zit als MP8 maar de mini games zijn wel leuk (ik heb er natuurlijk pas een paar gedaan Wink) en de overige opties zijn wel ok zover ik in de snelligheid heb kunnen zien. Check http://n-agents.hyves.nl/album/69536434/Mario_party_9/vNXH9_s8/ voor paar foto's en word meteen vriend van de hyve als je dit nog niet bent Wink

Ik meende ooit eens gelezen te hebben dat het MP team gestopt zou zijn en dat daarom wii party op de markt kwam maar gelukkig is er dus een MP9 gekomen Very Happy Er is wel een duidelijke invloed van wii party in te zien (al is het maar de icoontjes van sommige dingen) maar dat mag de pret niet drukken!!
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 03 maa 2012, 07:52

Er was altijd de vraag of er online features kwamen is dit t geval of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 03 maa 2012, 14:33

Dat heb ik (nog) niet gezien en denk eigenlijk ook niet dat ze erin zitten. Ik zou het wel cool vinden om online te doen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16vr 09 maa 2012, 18:58

ik heb hem vandaag ook bestelt voor maar €25 dus is een mooie prijs. Morgen krijg ik hem denk ik binnen en ik post later nog wel wat mijn bevindingen zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 10 maa 2012, 04:47

Ik heb het met me ma en zusje gespeeld en iki vind het toch echt minder dan MP8 helaas... Ook geen online play gezien trouwens !! Ik zeg niet dat het een slecht spel is maar ik had veel meer verwacht !!

zegt trouwens al genoeg dat MP9 voor 25 pleuries te krijgen is in de 1ste week dat het op de markt is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 10 maa 2012, 11:44

dat was maar bij 1 winkel met een waardebon hè Wink Voor de rest is hij bij de meeste winkels gewoon nog rond de €50. Als ik vandaag tijd heb ga ik het even spelen, ik hoop niet dat ik spijt ga krijgen dat ik deze game gekocht heb, maar dat zal denk ik wel meevallen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 10 maa 2012, 14:53

ik had al verwacht dat het niet veel beter zou zijn, het is wel uitgebreider maar niet heel veel beter =(
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 10 maa 2012, 17:28

Realmkiller schreef:
dat was maar bij 1 winkel met een waardebon hè Wink Voor de rest is hij bij de meeste winkels gewoon nog rond de €50. Als ik vandaag tijd heb ga ik het even spelen, ik hoop niet dat ik spijt ga krijgen dat ik deze game gekocht heb, maar dat zal denk ik wel meevallen Razz

ow waardebon had je eerst niet erbij gepost XD maar hier bij ons kost die nog maar 39 pleuries zonder waardebon... Ik ben benieuwd wat je ervan vind Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16za 10 maa 2012, 18:36

Ben m aant downloade ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16zo 11 maa 2012, 20:39

vandaag voor het eerst MP9 gespeeld en ik vind het een leuk spel. Ook ik vond MP8 beter, hoewel ik de mini games van MP9 net zo leuk vind! Waar ik wel aan moet wennen is dat je niet meer elke ronde een mini game krijgt, maar pas als iemand op een specifiek (mini game) vakje komt. Het voordeel hiervan is wel dat het een stuk vlotter doorloopt, wat ik wel fijn vind!

Een ander nadeel vind ik dat je je bordspel (voor zover ik weet) niet kan opslaan! Je moet dus persé het potje afmaken en bij MP8 kon je het volgens mij wel opslaan.

Naast party mode heb ik ook nog de extra spellen (bowlen, voetbal etc.) gespeeld. Dat perspective mode (ofso) is nog aardig lastig aangezien je 10 minigames moet voltooien als third person (dus je ziet het niet bovenaf). Zo heb je niet een duidelijk overzicht waardoor je soms gewoon keiveel geluk moet hebben -.- Ben nu bij de laatste minigame in deze mode en is echt bijna onmogelijk (iemand dit al gehaald, die tips kan geven?)


Conclusie: MP9 is leuk, verfrissend alleen zitten best wat min punten aan wat (in mijn ogen) MP8 beter maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16ma 12 maa 2012, 21:46

net even solo mode uitgespeeld waarin ik 1000 party points heb gekregen (inclusief 500 bonus voor elke stage te clearen). Hierdoor unlock je gelijk de 2 personages en laatste stage, ook gelijk even alle content bij 'stages' gekocht in museum, dus heb nu ook bonus stage en boss rush mode Razz

ik moet zeggen, dat het wel heel makkelijk gaat lol. Vind het een beetje jammer dat je zo makkelijk de 2 personages (in een keer) unlocked :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mario party 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mario party 9   Mario party 9 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mario party 9
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mario Kart Wii WAR 13 Jan VS uw
» Mario kart
» War NA VS RAS 8 uur (mario kart wii)
» Friend codes - Mario kart wii
» Nabesprekingen na Mario kart wii online

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Nintendo-
Ga naar: