[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 World of tanks

Ga naar beneden 
+17
Demoulius
renevanh
Angr
Realmkiller
GaZz
snooyer
hero
uitdeweg
Xander
Noah
Roytje
~AnYo-0.0-Shika~*
PaRaDoX
Founder
bram
DaGoonch!!
DaBeav
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 14:46

Very Happy was wel ff lachen gio. filmpjes ga ik zo meteen bewerken en uploaden Smile

ik heb zelf nog een paar potjes alleen gedaan want bram reageerde niet op invites...
ik heb nu 4 tanks compleet onderzocht en dus zijn het elite tanks en alle, met die tanks, verdiende ervaring is vrije ervaring. dus veel met me M2 MT spelen om andere tanks te upgraden XD

Mijn elite tanks:
Level I - T1 Cunningham - Verkocht om plek te maken
Level II - T2 Medium tank - In garage
Level II - T18 (Tank jager) - In garage
Level III - M2 Medium tank - In garage

In mijn garage heb ik verder staan:
Level II - T57 (Artillerie) nog maar 2000 ervaring voor de Level III - M37 (Artillerie)
Level III - T82 (Tank jager) net gekocht dus nog redelijk wat ervaring nodig...
Level IV - M3 Lee (Medium tank) nog tering veel ervaring nodig XD nog 66.005 om hem compleet te onderzoeken en 3 andere tanks te kunnen kopen...

De Level II - M2 Light tank kan ik nu al kopen maar dat doe ik later... Ik ga liever via de M3 Lee naar de T1 heavy van level V XD

btw. het ligt aan je level tank bij welke levels je in het spel komt... met level II kom je maximaal tegen level V. met level IV kom je maximaal tegen VII en ik heb nog niet het geluk gehad om met mijn IV tegen II te spelen maar steeds tegen IV tot VII... dit is goed om te weten als we in peleton spelen. dan pak ik een lagere level tank totdat de medespeler ook hoger level is Wink

@bram: zolang je maar een doel hebt waar je heen wilt Wink dan kom je uiteindelijk bij de zware tanks uit Very Happy maar ook die kunnen op zich snel gaan met een nieuwe motor erin XD ik zie ze vaker langs me vliegen haha
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 16:52

langs jou? en die van jouw gaat al super snel man!! ik ga nu online ff voor het eten nog en daarna waaarschijnlijk ook Smile nu ook ff gio toevoegen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 17:57

Zo jullie krijgen een dame er bij =3
ik ga het ook is proberen haha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 17:59

Oke vet! Zo groeit deze game binnen 2 dagen wel heel erg snel Razz ik ben vanaf 7 tot 10 online vanavond Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 18:05

Ik heb besloten om het franse leger te verlaten en me bij de Sovjet-Unie toe te voegen aangezien die veel meer keus hebben Razz Ik heb ook m'n franse tanks verkocht Razz

Ik kom ook vanavond online rond half 8 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 18:24

leuk leuk leuk. ik ben er ook wel vanaf 7. kunnen we misschien weer een training doen ofzo onder ons Razz

best fucked up dat we maar met 2 in een peloton kunnen... maarja met 4 man is dat ook nog wel te doen op zich XD 2 peletons dus... 2 games waarschijnlijk wel maar niemand is alleen...

voor de nieuwelingen: DaBeav, KoningAapII, Macaronu en PaRaDoX4LiFe kun je toevoegen als vriend. als het zo doorgaat kan dit wel een actief pc spel worden dacht ik zo Razz


Laatst aangepast door Beav op wo 30 mei 2012, 18:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 18:34

hee jongens srry ik had gedownload alleen moest ik er een ander programma bij hebben ?!?! ikkuh niet snappe,
dus ga nog proberen te fixen ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 18:34

dat is zo beav... en joine was geen optie he? ja maar ik heb nog geen skills genoeg voor een 1 op 1 battle!! dus dat aanbod sla ik denk af Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 18:37

1 op 1 ?? nee met 2 en13 anderen... de andere 2 ook met 13 anderen Wink

@ andrea: ander proggie erbij ?? downloaden, installeren en updaten. meer heb ik niet hoeven doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 18:42

oke cool beav! afgesproken XD en kzal je niet meer botsen straks (A)

en ik heb ook niets extra's hoeven te downloaden hoor Andrea.. wat is het probleem met je download van het spel dn?
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 19:10

haha ga ik wel ff zoeken:
d3dx9_43.dll
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 19:11

das direct x da moet je bijna voor elk spel op pc hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 20:27

Beav ik heb je nodig,
dit heb ik als fout melding:
Het programma kan niet worden gestart omdat d3dx10_43.dll ontrbeekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te instaleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 20:52

Google direct x en instaleer dat dan is het hopelijk opgelost
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 20:58

PaRaGiO schreef:
Google direct x en instaleer dat dan is het hopelijk opgelost

ik heb hier verder niks aan toe te voegen Very Happy direct X installeren en nogmaals proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 21:51

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 22:03

Marcel praat FOOOCKKING grappig Razz gehehe alleen je moe niet zoveel roken want er zit geen ruis in je mic maar in je stem Razz veel gespeeld vanavond maar niks opgeschoten! hopelijk gaat het de next time iets beter Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 23:21

hehe grappig dat jullie het nu wel opeens aan her spelen zijn XD
Ik heb dit spel best wel lang gespeeld en ben ook in verschillende clans geweest.
Momenteel zit ik in LAS en die clan bevalt me goed in het spel. (ben alleen niet meer zo actief)
Verder rijd ik alles van tier 1 t/m t10
heb zelfs 2 hele trees completed (die van de duitse meds en de IS-4 line)
Daarnaast nog een paar 8 en 9 tanks (tiger 2, m103 en IS-Cool
daarbij nog 2 premium tanks ( eentje daarvan gratis gekregen)
en erg veel tanks die ik open heb staan maar niet echt meer speel.
Wie eens wil rijden zegt het maar want dan kan ik die sherman wel weer eens gebruiken XD

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 23:28

@Gio : Dat was wel een grappig potje XD die team kill was echt funny eigenlijk. met me sniper scope zag ik hem nieteens Razz thnx voor je chat berichie Very Happy

@ruudje: muil houwe Razz ik heb jouw ook opgenomen (als het goed is dan XD)

@roytje: hoeveel geld heb je dan wel niet betaald ?? wil je geen NA clan maken ? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16wo 30 mei 2012, 23:34

Ey ik zat te denken om een clan te maken hoef je tog alleen premium te zijn dus als je prm voor een dag bent en een clan aanmaakt wat dan? je clan blijft bestaan ? want da zou ik best willen doen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16do 31 mei 2012, 00:16

ik dacht ook al dat dat best eens zo kan zijn... ik weet alleen niet of we nadat premium is afgelopen wel nog met meer man tegelijk kunnen spelen ? roytje zal hier best wat antwoorden op weten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16do 31 mei 2012, 07:27

Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij moest je 2500 gold betalen om een clan te kunnen maken ( 10 euro dus)
premium is niet per se noodzakelijk, aangezien het alleen helpt voor credits en xp enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16do 31 mei 2012, 09:21

klopt heb t net opgezocht 2500 gold (9,99) kost t om clan aan te maken en dan hoef je niet perse premium te worden
MAAR! je kan in clan verband alleen clanwars spelen niet met je clan in een normale public battle
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16do 31 mei 2012, 09:40

Sorry voor de late reactie, dit is de site en op rage zijn forum zaten er ook nog een paar
http://tankwarriors.quickbb.net/


Laatst aangepast door Matthias op do 31 mei 2012, 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16do 31 mei 2012, 09:49

Ik zie geen site ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





World of tanks - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
World of tanks
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» world of tanks blitz
» World of Tanks N-Agents Modpack
» NANL World of tanks recruitment beleid & info
» Vragen over Tanks
» Elite tanks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: