[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16za 05 jan 2013, 19:14

hahahaaa geniaaal! Heel de avond ging het eigenlijk al kut, dus toen ging ik maar een beetje met beav kloten! En laat het nou net zo zijn dat een kut hummel vlakbij het randje stond. Tja die kon ik natuurlijk niet laten staan Razz Met een beetje hulp van beav hadden we die even leren zwemmen (of eigenlijk niet want hij verzoop) ghehehe XD

Dat was het mooiste moment van de avond Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16za 05 jan 2013, 23:45

Zijn daar FILMPJES VAN?
Heb namelijk interesse, want het is altijd mooi om een hummelige Duitser ten onder te zien gaan Wink

Edit: sorry lees nu pas de pagina hiervoor Embarassed . Daarom is nu mijn reactie: MOOI, PRIMA, GOED BEZIG!! etc. enz. etc. enz. etc. etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16zo 06 jan 2013, 18:02

Dat wil ik ook zien!! Haha homo's Razz beetje lopen kloten!! We doen onze clan naam goed zo stelletje stinkerds! Maar post die hummel push!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16zo 06 jan 2013, 18:05

check de laatste post op pagina 4 denken
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16di 08 jan 2013, 23:12

na de battle tegen GaZz nog even in een peleton met Snooyer en Beav gezeten. Ging niet zo best, niet veel kills. Wel 2 keer gewonnen van de 4 games ofso (beter dan paar dagen terug, waar we gewoon alles verloren -_-)

daarna haakten de mannen af en ging ik nog ff in me eentje. Dat was een slimme zet want ik ownde toch ff poepie hard heurr Razz Toen won ik opeens zowat alle games en de laatste 2 games veel kills gemaakt! Ena laatste potje 5 kills met me SU85B (lvl 4 tankjager) en daarna 6 kills met me kv1 (lvl 5 heavy). Dus laatste potje topgun en dat potje ervoor ook bijna! Jammer dat ik het laatste potje verloor anders had ik ook zeker muur van staal gehad, kreeg namelijk 19 kogels op me dak!

Dus de avond toch nog mooi afgesloten! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16di 22 jan 2013, 00:23

Whoop whoop!
Daarnet met beav 2 potjes wot gespeeld. Het eerste potje ging hij met zijn lvl VI arty en ik met mijn lvl I chineeeeeees.
Dat potje hebben we gewonnen en ik heb het overleefd. En bots! Meesterschapsbadge 2e klasse en 791 exp. zonder ook maar iets te doen (ja rijden XD)
Hij is meteen elite XD

2de potje ging ik ook met m'n lvl VI arty, dik verloren natuurlijk. En dat was het einde van wot voor vandaag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16vr 01 feb 2013, 19:04

Oke gisteren is voor mijn doen het onmogelijke gebeurt.....
Ik heb met mijn lichte lvl II chinese tank 3 kills gemaakt! vraag me niet hoe ik het deed, in elk geval NO HACKS XD

Verder gaat het mijn SU-14 niet heel geweldig. ik doe redelijke schade, maar de potjes verlies ik vaak en daardoor hou ik er ook maar weinig credits aan over bounce
Hopelijk gaat het beter wanneer ik eindelijk de nieuwe gun er op heb. maar das nog effe wachten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16vr 01 feb 2013, 20:25

ja Rage, gewoon wat vaker met andere tanks rijden ipv alleen arty's XD

gisteren had ik een zeer leuk avondje wot met snooyer... de eerste 7 games allemaal meteen gewonnen Razz en in totaal 9 van de 11 games gewonnen en maar 3x dood gegaan van de 11... en 200k credits verdiend... toen ben ik maar gestopt en laat in de avond nogmaals geprobeerd maar het ging bagger XD wel laatst nog een top gun behaald in de allerlaatste seconde van het gevecht met me SU-18 arty Wink filmpje volgt nog uiteraard...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16zo 03 feb 2013, 15:37

Vandaag met ene rinus gespeeld Razz
Het ging niet altijd even goed, veel gevechten niet overleefd.
Maar het was wel weer lache!!

Het laatste potje wat we hebben gespeeld: we staan dik achter 12 tegen 4 ofzo Razz
Rinus wordt geraakt door een teamgenoot. Dus ja rinus reageerd daar natuurlijk weer op XD hij duwt die tank zo de frontlinie in.
Bam bam bam en die tank was dood! En maar schelden wat hij deed... dus ook nog 2x gereport voor schade aan bondgenoot en schelden/provocatie XD

Een ander (wel een mooi potje) was met de SU8 van rinus, de SU14 van mij en de T26e34(of zo iets Razz ) van bacmac.
Het ging eerst redelijk gelijk op. Toen beide teams nog maar weinig man hadden braken ze toch van de linkerkant door. Dit was een e75 die ik al een aantal keer goed had getroffern.
Een T30 van ons wou hem stoppen, er ontstaat wat gebeuk tegen een berg aan. Uiteindelijk killed rinus hem, maar toen stond die t30 vast XD
Hier kwamen we later pas achter toe we nog maar met 3 arty's en 2 andere tanks overwaren. Niet veel later 3 artys en de t30....
Rinus ging dus maar naar die t 30 toe. Toen kwam er de dikste van hun aan met full healt. Die kill ik met 1 schot en brand.
Maar toen stond er een andere tank voor me neus. Die weet ik ook nog te killen. Toen had de tegentander nog maar 2 arty's over XD
Ik en rinus werden gekilled door arty's, maar de t30 was net vrij. Die rijd een stukje verder en bam-bam we hebben gewonnen XD

Jammer dat ik de x2 niet meet had. ik had 900+ xp XD
Echt een heerlijk potje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16zo 03 feb 2013, 16:20

die twee potjes die je beschrijft waren idd wel de leukste, de rest was best saai...

die teamgenoot die mij raakte, hitte me band verrot en toen stond ik in de vuurlinie -_- Ik kreeg flinke klappen, maar overleefde het (met 64 hp ofso) Dus wat doet rinus dan... WRAAK! Ik duwde zijn amxje zo naar voren waar 3 heavies in aantocht waren gehehehe, cause you know guys: dont mess with rinus :troll: Toen kreeg hij de volle laag en begin tie hendig te schelden Razz Tja dan doen we nog maar een reportje heh, naast de report voor teamschade Razz

En dat andere potje wat rage beschrijft was episch! XD Onze tank werd tegen een berg opgeduwd door een vijand en ik dacht: héee die kan ik hitten! BOTS weg vijand. Maar toen had onze teamgenoot een probleempje, want hij zat vast haha. Dus toen ben ik gaan proberen om hem uit zijn lijden te verlossen, maar dat lukte niet echt XD Ik heb misschien een paar mm verschoven en toen werd ik gekilled door een heavy die om de hoek kwam kijken. Maar... dankzij mijn paar mm heeft onze teamgenoot zich kunnen bevrijden en de resterende arties kunnen killen mhuahahaha Twisted Evil Dus ik was toch wel een beetje een held hoor! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16ma 18 feb 2013, 01:15

premium was 50% korting en ik had nog wat goud dis ik heb redelijk wat gewot XD

heeft zich wel geloond want gemiddeld zo'n 45K winst per game is niet verkeerd!
heb me 1ste gewone tier VIII gekocht (T32), IV medium tank (T-28 ---> ik wil namelijk de KV-1 en uiteindelijk de KV-1S) en III tank jager (Marder II)... me centjes waren op maar morgen of overmorgen koop ik nog 2 tanks en dan vind ik het voorlopig even genoeg met nieuwe tanks kopen Razz eerst de lagere tanks elite maken Wink de 2 tanks wat ik ga kopen zijn waarschijnlijk de SU-5 en dan of de StPz II of de Wespe (richting de grille)

als ik mijn stats van de laatste 24 uur erbij pak zie ik dat ik een gemiddeld avondje heb gehad... kills zo goed als 1 op 1, iets vaker verloren dan gewonnen, bijna 40.000 damage gedaan en dik 22.000 xp verdiend. verder is niks noemenswaardigs gebeurd. ja 1 van de laatste potjes, ik ging zowat alleen cappen terwijl we al dik aan het verliezen waren... ik wist dat ik geen kans had maar ik heb er 4 gekilled voordat ze me hadden en ze kwamen met 7. 3 anderen waren al bij ons aan het cappen. toen ik dood was hadden wij nog 1 arty over die ook snel na mij het hoekje om ging.

edit: op dit moment ben ik best trots op mijn garage XD 70 tanks in bezit waarvan er 55 elite zijn en daar komen nog een paar elite tanks bij komende week...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16vr 22 feb 2013, 05:03

heerlijk avondje WoT met Pindakaas001 gehad vanavond! beslist iets van 75% gewonnen en ook redelijk wat kills kunnen maken!! teller staat ondertussen op 3.418 Very Happy Al mijn stats zijn groen van vanavond dus ik ben zeker tevreden.

Zaten echt wel goede games tussen waar wij 2 toch een beslissende rol speelden door bv onder ons 2 de gras kant in Ensk te beschermen en te houden!

In 1 potje was een hummel een beetje het zeuren tegen me en anderen die me wilden rapporteren en kisschien wel gedaan hebben omdat ik hem blijkbaar niet goed beschermd had tegenover een Black prince en anderen vondendat ik niet goed bezig was... Ik kan er een lang verhaal van maken maar ik zal de replay zoeken en er een filmpje van maken Razz Komt er uiteindelijk op neer dat meerdere spelers tegen me zeuren en bla bla maar jullie moeten dit filmpje zeker afkijken en vooral op de chat letten !!!

Met onze scouts hebben we menige tier IX en X dol gedraaid haha Zelfs een E100 in Ensk zodanig bezig gehouden dat die niks kon doen en afgeslacht werd door ons team. Zo'n acties zijn echt leuk en leveren dan niet altijd een kill op en soms zelfs geen damage maar het team is er mee geholpen Wink Op de map zand rivier ook zo'n hoge tier wild gemaakt en we zouden hem beetje bij beetje gesloopt hebben als ik niet door een friendly om zeep was geholpen. Hierdoor ging die enemy volledig op pinda waardoor die ook meteen weg was helaas.

ps: ik ben blauw !!! geen schorsing Razz al waren de 2 dode PzIV wel het typen dat ik geband zou worden en weer met een lvl I tank kon beginnen op nieuw account haha leek wel een Realmkiller / DaBeav peloton om iemand uit te dagen om ons kapot te schieten Razz Nu weet ik hoe anderen zich voelen als we zo bezig zijn maar goed, ik heb ook van deze team kills genoten XD filmpje word zometeen gepost in : http://www.n-agents.net/t677-beav-s-wot-filmpjes en ook een filmpje van ons 2 die een Tiger II slopen! Eerst zet Pindakaas hem in de fik en daarna reden we hem klem en zette ik hem in de fik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16zo 24 feb 2013, 19:00

Vandaag de KV-4 onderzocht en gekocht!! XD en wat een bullebak is dat joh sjeesss!! 1 potje gespeeld en ik stond in me 1tje tegen over een ferdinand,is-3,black prince en een t34.. En ze hadden de grootste moeite om me kapot te krijgen haha XD wat un ding is dat die kv4!! En hijs stock volgends mij nog sneller en wendbaarder als de stock kv3. Verder met al mijn tanks de x5 gehaald Very Happy dus kben weer lekker opgeschoten Very Happy kan niet wachten om mijn kv4 verder te onderzoeke XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16ma 25 feb 2013, 19:10

Schrik niet!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16ma 25 feb 2013, 19:25

Degene die daar van schrikt zal ook wel van het volgende schrikken...
Spoiler:

Van vanmiddag tot net gespeeld met Rage en alweer zo goed als alles gewonnen XD Straks alleen nog de x5 op 3 russen en dan is het wachten tot 1 uur om weer van voren af aan te beginnen met alle tanks van me... Nog ff snel gebruik maken van de x5 totdat het alweer voorbij is. Hiervoor ook nog extra 24uur premium gepakt Smile Levert nog net wat extra op hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16ma 25 feb 2013, 19:36

Wat un gekkies joh!! Ghehe! Nu zijn we bloedbrathas! XD ma lekkah hoar jongus!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16di 26 feb 2013, 13:58

gisteren en vannacht flink wat WoT gespeeld. Ik begon om 21.00 uur met Beav en rage. Rage stond op het punt van vertrekken, maar deed nog ff 1 potje mee. Toen verder gegaan met Beav, wat echt lekker ging! Om 23.00 uur hoefde beav alleen nog maar de 5x op su-26, maar dat werd een ramp XD Om ong. 0.00 uur kwam rage erbij en toen hadden we nog steeds niet gewonnen met die su-26, pas rond 0.30 uur hadden we hem, gewoon fking 1,5 uur over 1 tankje gedaan terwijl we redelijk veel tanks in 2 uur hebben gedaan eerder op de avond -__-. Nja dat ene half uurtje tot 1.00 uur hebben we maar een beetje met beav zijn money tank (T34?) gespeeld totdat alle tanks weer gereset waren. Rond 3.00 uur ging rage weg en toen gingen beav en ik nog ff door want we moesten nog een paar tanks Razz Tot 4.00 uur ongeveer gegamed, omdat we alleen nog die poep valentine moesten, maar het ging gewoon echt niet meer. We waren het zoooo zat XD Toen zei ik tegen beav: kom nog Ă©Ă©n potje en dan stop ik ermee, maarja dat zei ik de voorgaande 3 potjes ook al dus beav was het zat en stopte XD Dus ik dacht, tja dan doe ik wel Ă©Ă©n potje alleen met mijn stront valentine Razz En ja heur die won ik gewoon gelijk hahaha (beav vond dit niet zo leuk volgens mij) XD

Dus een lekker avondje/nachtje gegamed dacht ik zo haha XD

EDIT: dit zijn nog wat pics van afgelopen dagen

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16di 26 feb 2013, 14:15

Ja het was wel een productief avondje/nachtje! Ik heb geloof ik 5 tanks elite gemaakt en flink opgeschoten bij al mijn tanks. Sja die Valentine... ik kon het niet meer aanzien haha ik level hem wel een andere x. Ik moest er btw nog meer levelen (hoge amerikanen) maar na al die uren vond ik het wel goed geweest.

Top gun behaald, met volgens mij de M12, en deze zal ik vandaag/vannacht uploaden XD

Jammer dat de x5 afgelopen is maar ik ga zometeen nog even van me premium uurtjes gebruik maken...

Nice screens! 119 hits ontvangen XD en ja dat treintje, we moeten die slme amx toch aan het front krijgen he haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16di 26 feb 2013, 14:25

ahja ik heb ook gister nog me amx40 (voorloper van de elc amx) en su85 (level 5 tankjager) gekocht! Ik denk dat ik me nu weer ga focussen op het verkrijgen van me IS, hoewel die tankjagers toch ook wel lekker zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16wo 27 feb 2013, 00:47

Lekker bezig geweest met de grill, en ik moet toegeven... die Duitser is aardig goed Rolling Eyes
Hoe wel de stumpanzer II is echt een beest van een arty. Hier is het bewijs:
Sturmpanzer II is oppermachtig (op de m37 na dan XD):
(eer)Gisteren veel (ook van dit soort) rare potjes gehad. Vooral dat ik af en toe meer tankjager was dan arty! Gelukkig pakte ik de killetjes wel mee XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16wo 27 feb 2013, 09:37

Sturmpanzer is sick!! Is me 1e x dat ik top gun ge earned had in mijn wot career!!! XD

maar lekker jongens! En rinus wanneer haal je nou es een tier 7 binnen man!!?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16zo 03 maa 2013, 16:31

net paar uurties gespeeld!! Very Happy en ging lekker!! kben alleen 2x ge oneshot :( in me is-3.. (ja echt marcel Razz ) en me ELC AMX ghehe XD en met die mod die ik heb .. als ik dan iemand oneshot.. dan staat er "BLOWN UP" kickuh man XD zelf heb ik een tigerII ge oneshot Smile heb bijna al mijn tanks hun x2 behaald Smile ging echt heel lekker Very Happy lekker veel kills Very Happy lekker veel damage Very Happy lekker veel xp Very Happy wh00t wh00t!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16zo 03 maa 2013, 16:59

Hehe die IS-3 toch... Heerlijk XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16ma 11 maa 2013, 23:06

ok FML XD Ik wilde lekker een avondje wotten, omdat het vandaag nog 3x was. Dus ik ging met Beav in peleton. Twee tankjes gedaan en toen was me kv-1 aan de beurt. In de map Himmelsdorf schoot ik een teamgenoot kapot, omdat mijn fking tank scheef was >< Volgens werd ik boos op een tankjager van ons omdat hij 2x mijn kills stealde. Dus ik zonder na te denken: BAM en weg was de tankjager Razz Ik was blauw en na het potje kreeg ik de melding dat ik tot morgen 23.00 uur geschorst ben. Dat is fking mijn eerste keer in mijn hele WoT carriere XD En het mooiste is nog, dat ik morgen vrij ben. LOL!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16ma 11 maa 2013, 23:14

hahaha echt geweldig !!! jammer dat ik skype niet heb opgenomen !!!

Het potje begon al lachwekkend toen een PzIV begon te zeuren over zijn tank... Hij zei: I hate this tank. bad armor, bad speed, bad gun (zo ongeveer dan) waarop ik reageerde met : Bad player... nou dat was dus fout want hij zei meteen: fu all and i wont help anyone (ofzoiets)... Ik draaide mijn tank om de berg op te gaan en hij kwam met een vaartje naar beneden. Ik kon het niet laten om hem te beuken :troll: en toen schoot hij me. ik schoot hem ook zo'n 124 af en vervolgde mijn weg naar boven. bovenaan kill ik een T-28 en wilde weer naar beneden rijden aan de andere kant. Daar werd ik opgewacht en uiteraard meteen me bandjes verrot door een T1 heavy :( Daarna kreeg ik van die T1 nog 3 bouncers tijdens het repareren en toen me bandje er weer op lag waren blijkbaar de bouncers op en ging ik er aan helaas... Van de ene kant erg leuk want ik kon met onze geschorste team killert meekijken XD De 1ste was idd een beetje wazig en zeker niet extra maar die 2de !!! heerlijk gewoon en meteen na het potje was die verplicht offline Razz Man ik heb pijn aan me buik van het lachen Razz en maar zeggen dat het hem niks boeit enzo maar het boeit hem zekers wel wat lol! HEERLIJK GEWOON punt

Gek genoeg kon ik wel laatst 2 team kills maken zonder geschorst te worden hahaha enigste die nu nog eventjes blauw moet worden is NA_Rage !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 5 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 5 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: