[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16zo 16 nov 2014, 20:27

Dazbog schreef:
affirmative

Pagasus45 schreef:
.

cplpatrick schreef:
Pagasus45 schreef:
.

?

Regels:
2.9 Post alleen zinvolle berichten. "ja idd", "Laughing ", "ik ook" etc is niet zinvol.

Post een goed bericht in het vervolg. Post meer dan een leesteken of maar 1 woordje aub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16za 22 nov 2014, 16:43

ik wil even laten weten dat ik voor onbepaalde tijd stop met wot, ben er hele klaar mee met alle BS die er gebeurt. mocht er iets zijn waar ik nodig voor ben, zal ik wel online komen maar anders moeten jullie mij even missen.

ow ja, jullie mogen mij wel laten degraderen in rang. ik vergeet toch steeds reclame te maken voor de clan.

met vriendelijke groet, dutch guy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16za 22 nov 2014, 18:24

Bedankt Dutch Guy,

blijf af en toe toch ff kijken hier op het forum.
Ik zie je wel op WOT als je er dan bent.

Paga
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16za 22 nov 2014, 19:30

Pagasus45 schreef:
Bedankt Dutch Guy,

blijf af en toe toch ff kijken hier op het forum.
Ik zie je wel op WOT als je er dan bent.

Paga
op het forum blijf ik wel, alleen negeer ik wot even voor een tijdje
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16za 22 nov 2014, 20:00

zo hoort het ook, dan ga je vanzelf wel weer zin in krijgen.
maar wat is BS?

grtz see, somewhere, in summertime
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16za 22 nov 2014, 20:13

Dazbog schreef:
zo hoort het ook, dan ga je vanzelf wel weer zin in krijgen.
maar wat is BS?

grtz see, somewhere, in summertime
stieren poep in het engels maar dan als kracht term gebruikt(als je begrijp wat ik bedoel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16za 22 nov 2014, 21:52

wat kan gamen toch leerzaam zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16di 25 nov 2014, 14:22

Gisteravond voor het eerst mee gedaan met fortificatie bij deze clan.
Het begin was een beetje stroef en het was natuurlijk even wennen.
Patrick die ditmaal graag zijn communicatieve vaardigheden in het leiding geven wilde testen en ervoor zorgde dat hij een ban had zodat hij toch niet per ongeluk commando's zou geven met het toetsenbord/muis tongue
Nadat we compacter gingen spelen werden de resultaten en mijn eigen spel beter.
Toch een aantal mooie resultaten behaald met team,
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16di 25 nov 2014, 18:12

hahaha bedankt he Dave.

het was gewoon irritant om niet te kunnen aanwijzen waar ik jullie wilde hebben en ook dat ik niks in de chat kon zetten.
was blij dat paga teven kevin het overnam Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16di 25 nov 2014, 18:23

het was wel een redelijk goede avond ja! weer meer gewonnen dan verloren uiteindelijk. Dave is ook een goede aanwinst! nog een paar goede erbij en we kunnen serieus naar tier 8 gaan kijken Wink
ik moet wel zeggen dat het geluid in de call minder kan/moet Razz ik noem verder geen namen maar iemand die even een gesprekje voert buiten de call om mag zichzelf de volgende x even muten, iemand die commander wilt zijn kan dat aangeven in het betreffende topic en niet zomaar overnemen tijdens een game, in algemeen werd er tegen het einde te veel gepraat...
ook moeten we compact blijven spelen. als we te ver van mekaar af staan gaat het meestal fout.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16di 25 nov 2014, 18:30

in alle punten heb je groot gelijk in Beav.

maar ik vond het best irritant om commander te zijn terwijl ik niks kon aanwijzen op map.
dus was een beetje van de kaart af Razz

maar vanaf vanavond 23:55 kan ik weer volop chatten dus dan is er een fortificatie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16di 25 nov 2014, 19:13

@beav mee eens
Wat mij betreft mag Kevin het best eens proberen.
@Patrick misschien vannavond wel Wink ik zal er wel zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16vr 28 nov 2014, 12:19

WoT nabesprekingen - Pagina 17 2rlyfdf

laatste 7 min. alleen nog over met een alecto samen tegen 2 arty en 4 tanks ammo damaged en nog een kwart levenspunten.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16vr 28 nov 2014, 12:33

lekker hoor! en tank aasje & top gun is altijd nice om te behalen!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16vr 28 nov 2014, 18:12

Nice dave! Helemaal met zo weining HP over EN een damaged ammorack! Netjes man!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16di 02 dec 2014, 11:39

Gisteravond kon eigenlijk niet mee doen met de fortificatie gevechten.Maar nadat de laatste visite de deur uit was na een vermoeiende dag was ik toch nieuwsgierig hoe het ging.Toen ik online kwam was men net bezig om te kijken om een team t8 kompleet te krijgen (als ik het goed begreep was dit de 1ste maal t8 fortificatie).Er werd mij meteen gevraagd om mee te doen en uiteraard kon ik de verleiding niet weerstaan.Tevens kregen ook weer wat meer mensen de kans om mee te doen.Wederom werd weer eens duidelijk dat winrates niets zeggen zolang de taktiek maar goed is en iedereen gecontreerd speelt en men niet als een kip zonder kop gaat rondrijden zoals vaak in random games gebeurt Mad .Uiteindelijk 3 potjes gedaan en het potje met de slechtste winrate gewonnen.Ook de andere 2 potjes waren geen kansloze battles. Good job Voor de 1ste keer ging het volgens mij vrij aardig en zo krijgen ook weer wat meer mensen de kans om mee te doen.


Misschien nog wat tips/aanbevelingen het lag misschien ook aan mij in de laatste t8 battle waren we ook nog maar met 2 tanks over maar ik had niet meteen door dat de aanwijzingen op het eind voor mij bedoeld waren het duurde

Even voordat iemand mijn naam erbij zei.Aandachtspuntje om bij persoonlijke aanwijzingen de naam erbij te zeggen.Misschien is het een idee om als wij nog met 2 a 3 tanks over zijn dat de stand van zaken kenbaar gemaakt wordt en hoeveel de andere nog over hebben?En andersom ook natuurlijk?Ik snap dat we het wel overzichtelijk moeten houden.Maar verder goed bezig Toppie
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16di 02 dec 2014, 22:14

gisteren ging het eigenlijk helemaal niet zo goed. helaas meer verloren dan dat we hebben gewonnen. we hebben wel die 15% kans op winst game met tier VIII lekker binnen gesleept XD dit was trouwens niet onze eerste x met tier VIII. we hebben eerder ook eens een poging gewaagd en 3 games gespeeld. ook toen wonnen we de game met de minste kans op winst.

over de communicatie kan ik zeggen dat het soms nog wat chaotisch en onduidelijk is maar ik merk toch wel dat het per week beter word. gisteren speelde trouwens ook mee dat er nogal wat nieuwe mensen mee deden en dat nog niet iedereen alle namen weet en/of de stemmen bij de namen. nu we het hierover gehad hebben zal het volgende maandag wel weer beter gaan en dan zal er ook wel betere info gegeven worden als we nog maar een paar tanks over hebben. we gaan er iig eens op letten Wink

wel weer een gebouw geupgrade! de militaireschool is nu tier III Wink yay NANL!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16wo 03 dec 2014, 00:35

ik vond het gister hellemaal niet lekker gaan,ik mot echt wat aan mijn commandos doen hoor.
het probleem bij mij is dat ik veels te laat in battlescherm komt,bijvoorbeeld als de klok al op 7 sec staat dan kom ik er pas in en kan ik niet zo snel de positie's enzo geven.

misschien is het beter dat paga het begin aangeef van positie's dit inverband ik veels te laat in scherm kom,of jullie moeten geduld hebben Razz

en ook had ik het idee dat er gevloekt werd op andere tijdens het spelen noem geen namen maar is niet zo leuk om je team maten af te zeiken enzo.

het idee van beav om teamgevechten te doen als fort niet echt wil lopen is natuurlijk ook een goed idee,want misschien dat we zo elkaar ook beter leren kennen met spelen enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16wo 03 dec 2014, 07:35

Ik was ook alleen maar bij de 3 T8 battles erbij.
Dat lijkt mij wel een goed idee van Patrick
Zeker voor mijn churchill (ivm de snelheid) is het van belang om
Zsm te gaan rijden om tijdig positie in te kunnen nemen zeker als
De tegenstander gelijk gaat rushen wil ik niet nog vrolijk in open veld rijden als we al aangevallen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16zo 07 dec 2014, 16:32

WoT nabesprekingen - Pagina 17 243exie

Herman en ik gebroedelijk zij aan zij dood aan het zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16zo 07 dec 2014, 17:58

Rest in peace amen
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16zo 07 dec 2014, 21:38

Rest in pieces zul bedoelen. Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16zo 07 dec 2014, 22:51

Ik vermoed eerder "Rust in Pieces"...
Maar goed; het resultaat van de game is dan wel minder, maar het screenshotje is leuk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16ma 08 dec 2014, 06:27

E75 platoon!? En dan word ik er niet eens bij gevraagd!!? :'(

Haha en echte broeders laten elkaar niet achter in een veldslag! En dat is hier wel duidelijk te zien!!
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16ma 08 dec 2014, 10:21

jaja DaGoonch echte liefde tussen ons he Razz

maar Herman was iets eerder kapot dus dacht ik he das een mooie plekje om te angelen maar dat dacht die tegenpartij iets anders over Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 17 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 17 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: