[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tips, Trucs & Adviezen topic

Ga naar beneden 
+7
Noah
GaZz
snooyer
uitdeweg
Roytje
~AnYo-0.0-Shika~*
DaBeav
11 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16do 07 jun 2012, 02:25

Ik weet niet of jullie het al wisten maar ik kwam er net achter dat je boetes krijgt als je een bondgenoot schade toebrengt XD je betaald dan met ervaring en credits Razz

Ervaring ontvangen: 528 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 24)
Credits ontvangen: 4.757 (boete voor gemaakte schade aan bondgenoten: 1.580)


leek me wel handig om te weten omdat ik nogal graag beschoten en geramd word door bepaalde mensen (niet dat ik niks doe XD maar goed Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16do 07 jun 2012, 09:22

O haha dankje voorde tip XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16do 07 jun 2012, 16:51

Rij niet te erg langs randen of rij niet direkt op een heuvel af waar je toch weet dat je er niet op komt. Ook vermijden het rijden op rotsen. Bij al deze dingen is het mogelijk om stuck te raken (vast te zitten) en hierdoor kun je dus niet verder rijden. En je wil niet het hele potje vastzitten in een berg.
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16wo 11 jul 2012, 15:17

Kan iemand tips geven om te spelen mer arty, wot?
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16za 01 sep 2012, 17:06

als een teammember jij beschiet of tegen je aanrijd, kun je ook zelf je beklag doen over die speler.

je doet rechtermuisknop en op de spelersnaam klikken dan krijg je een menu om vrienden te maken of te klagen over die persoon....
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16do 27 sep 2012, 13:22

Damm was voor de grap met mods aan het check kom ik dit ff tegen straks voor 8.0 http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/163874-full-xvm-mod-for-patch-80-and-step-by-step-instructions/ kan je zien hoe goed of juist hoe slecht iemand speelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16do 27 sep 2012, 13:43

zo'n mod was er ook al voor 7.5 Wink heette ook xvm meen ik. of kvm. iig iets in die richting en deed hetzelfde...
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16do 27 sep 2012, 23:48

iemand een direct linkje en is het niet schadelijk (word het als cheat gezien?)
dan hou ik me aanbevolen
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16vr 28 sep 2012, 07:31

snooyer schreef:
iemand een direct linkje en is het niet schadelijk (word het als cheat gezien?)
dan hou ik me aanbevolen
[blue]Offtopic! blijf echt bij tips en trucjes voor het spel![/blue]
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16vr 28 sep 2012, 12:09

Ik vind dit persoonlijk echt onder tip verstaan is wel handig om te weten voor je aan de battle begint, scheelt mij een hoop frustatie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16vr 28 sep 2012, 20:50

Ik heb nog een tip:
Als je de trainings missies uitvoert die je meteen krijgt aan het begin, dan kan je een gratis elite tank krijgen! m3 heet ie.
7/8 was lastigste want dat is lv3 tank kopen!
Terug naar boven Ga naar beneden
snooyer
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-08-12
Berichten : 56

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16za 29 dec 2012, 18:44

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/132/shot196b.jpg/

wtf?

zorg dat je op tijd inlogt anders kun je wachten.....



Tips, Trucs & Adviezen topic Shot196b
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16ma 27 mei 2013, 04:30

Zal dit maar hier vragen, zou niet weten waar anders.

Hoe blijven julie in GODS naam in leven in dit spel? Gemiddelde % dat ik in leven blijf is 23%. Als ik teamgenoten krijg die weten hoe ze hun eigen schoenen moet strikken is het wonder.

Afgezien van dat wordt ik zo vaak kapot geschoten omdat ik de enige ben die de base beschermt of omdat ik in mijn uppie op een flank zit (omdat hij helemaal genegeert word) waardoor ik overrun wordt en mijn teamgenoten in de rug gepakt worden en we verliezen.

Ik KAN natuurlijk net als die andere eikels allemaal 1 flank op rennen maja, dan s een flank onbeschermt...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16ma 27 mei 2013, 05:57

Meegaan met de rest van je team en die desbetreffende flank pushen alleen ga je geen peloton tegen houden.
Dua de wolfpack joinen en pushen. Dan hopen dat hun terug moeten naar hun base. Maar die kans is 50/50!! Je hebt in ieder geval meer overlevingskans dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16ma 27 mei 2013, 20:42

Mja dan overleef je battles inderdaad wel vaker. Probleem is (min of meer) dat ik vrijwel altijd snelle tanks bestuur. Das als er iemand terug moet/gaat ben ik vrijwel altijd als eerste (en in me uppie) terug bij de base...tenzij ik een base cap negeer, waar ik steeds meer de neiging naar krijg Mad

Maar dan verlies ik dus weer meer battles... Magoed dat vindt ik eigenlijk niet zo erg. Nou verlies ik ze EN wordt mijn tank opgeblazen Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16di 28 mei 2013, 09:42

Ja dan zou ik ook kiezen voor alleen een lose Razz haha.
En als je met je snelle tank zorgt dat je eerder aan cappen toekomt dan je enemy dan hoef jij niet terug ook XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Beert_Geert
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 30-12-12
Berichten : 2

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16ma 03 jun 2013, 15:00

als ik allemaal verlies partijtjes speel ga ik altijd over op mijn jagdpanther. Met die tank ben ik vaak in staat het verschil te maken in een game.

Zorg dat je 1 tank hebt waar je heel goed mee bent zodat je verlies frustratie over gaat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Loef78
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 05-06-13
Berichten : 4

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16zo 09 jun 2013, 23:59

gebruikt hier iemand van jullie xvm?
ik heb het gedownload maar ik krijg het nog niet aan de praat.
iemand tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16di 28 jan 2014, 19:45

Loef78 schreef:
gebruikt hier iemand van jullie xvm?
ik heb het gedownload maar ik krijg het nog niet aan de praat.
iemand tips?

Ik heb het een poos gebruikt, maar sinds patch 8.10 werkt hij niet meer.
Misschien kom er een patch voor ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16di 28 jan 2014, 20:46

Hangt er vanaf welke xvm..

Er zijn heel veel verschillende en sommige xvm's zijn makkelijk te installeren en sommige weer lastig.

Ik gebruik een xvm die door 1 ding te kopiëren en te plakken te gebruiken is en die na elke patch binnen een dag geupdate is zodat hij na opnieuw installeren het gelijk weer doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tips, Trucs & Adviezen topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tips, Trucs & Adviezen topic   Tips, Trucs & Adviezen topic Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tips, Trucs & Adviezen topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tips 4 ranking
» Leveling up tips
» WoT afspreek topic
» Tactics, tips en combo's
» Training topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: