[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Alle vragen over de site

Ga naar beneden 
+13
Sjefke
Xander
Noah
DaGoonch!!
Sumner
bram
Realmkiller
fietsbel
PaRaDoX
DaBeav
xijbor
Walrus
Founder
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16za 11 feb 2012, 17:34

Ik heb mezelf 3000 gegeven want heb 2x gedoneerd a 1000 per sms dus ik had er nog 3000 te goed. En het staat idd duidelijk in de beschrijving dat je 2500 punten krijgt per sms. Snachts zal ik de donaties bekijken als ze gepost zijn en dan geef ik iedereen zijn punten. Heb ie te lang niks ontvangen dan kun je me een pb sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16do 23 feb 2012, 20:04

ik heb een vraagje... hoe kan je van medaille veranderen die onder je avatar staat?
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16do 23 feb 2012, 20:25

beav een pb sturen en vragen of hij dat kan veranderen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16do 23 feb 2012, 20:36

pb ontvangen. medaille ingesteld en alles staat in het medaille systeem topic voor vragen zoals deze Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16di 28 feb 2012, 17:36

ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg niet meer van die mailtjes over reacties.. hoe zit dat bij jullie? ik weet niet hoe ik het heb opgelost, kheb helemaal niks gedaan dans
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16di 28 feb 2012, 18:19

Zo plotseling als de mailtjes kwamen zo plotseling was het blijkbaar ook weg XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluee33
Verbannen



Aanmelddatum : 17-12-12
Berichten : 71

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16wo 26 dec 2012, 17:48

ik zie in de balk iets staan over reputatie, wat is dat precies en hoe werkt het? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16wo 26 dec 2012, 18:08

het reputatiesysteem is een systeem om reacties te 'liken'
dus je kunt een plusje of een minnetje voor een reactie geven, deze staan aan de rechterkant
hoe meer reputatie je hebt hoe beter Wink
er is een bepaalde tijd die je moet wachten voor je weer een reactie kunt beoordelen, die weet ik niet uit mn hoofd. Beav weet er meer van
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16wo 26 dec 2012, 18:31

In het subforum mededelingen op de index vind je een topic over het reputatie systeem. Ben op me foon anders had ik wel ff linkje gepost.

edit: in http://www.n-agents.net/t663-reputatie-systeem lees je alles over het reputatie systeem Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16vr 25 jan 2013, 17:27

Heb 2 vraagies XD

Als je een privé bericht wil sturen staat er iets over topic, is het handig om te veranderen naar nieuw bericht?

Er is ingesteld dat je 60 seconden moet wachten voor je nieuw bericht kan sturen. Prima maar als je naar ander topic gaat en daar bericht wil plaatsten moet je 60'seconde wachten... Das best hinderlijk XD kan je het zo maken dat als je van topic ruilt dat die regel niet meer geld??

Btw ik hoop dat dit in goeie topic is... Anders verwijder ik dit bericht zelf XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16vr 25 jan 2013, 17:36

antwoord 1 : nee er is geen apart plaatje voor prive berichten.
antwoord 2 : nee dit is niet mogelijk. enigste wat kan is de tijd verkorten maar een minuutje geduld hebben is geen ramp Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alle vragen over de site - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alle vragen over de site   Alle vragen over de site - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alle vragen over de site
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen over WoT
» Vragen over Tanks
» Vragen Topic
» Vragen toppic (MH3)
» Vragen topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Feedback & Help-
Ga naar: