[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Host problemen

Ga naar beneden 
+8
xijbor
[iS] Loading
Realmkiller
Sjefke
Brammm
Noah
Walrus
Founder
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16za 19 mei 2012, 10:02

ja dat bovenste weet iedereen hier uiteraard.
en wat betreft host worden... in principe KAN iedereen een game hosten. het is alleen wel zo dat wanneer je een game zoekt, je bij een host wordt geplaatst met een redelijk vergelijkbare connectie. dit is gedaan om (host) lag compensation zo klein mogelijk te houden (als iemand niet weet wat het inhoud stuur een pb of vraag eventueel hier)
mensen met een stuk minder sterkere verbinding kunnen dus over het algemeen minder games joinen. het is denk ik ingebouwd dat slechte connecties geen host kunnen worden, want dan wordt de game ontzettend laggy.
overigens gebeurt dit ook voor parties. er wordt een gemiddelde genomen dat bij beiden er goed bij past en daar wordt dan een bijpassende host bij gezocht.
hoe sterker je eigen verbinding, hoe makkelijker andere mensen bij jou aan kunnen haken, en dus hoe groter de kans dat je host wordt. het is namelijk ook zo dat wanneer jij een topverbinding hebt, er mensen met een ietwat mindere verbinding jou kunnen joinen, door lag compensation. DUS, heb jij geen goede verbinding, zullen weinig mensen kunnen joinen en dus kiest GE er voor jou helemaal geen host te laten worden.

simpel toch? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16za 19 mei 2012, 11:51

hoe kan het dan dat xander met een hele slechte verbinding continu host word?!!

daardoor had iedereen in de server lagg op xander zelf na, en toen had iedereen host connection error en zat xander in z'n eentje XD

ik merk wel dat ik zelf redelijke verbinding heb en ook redelijk vaak host word =]
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16zo 16 sep 2012, 21:55

Over verbinding gesproken. Ik krijg met GE helemaal geen verbinding meer tot de multiplayer mode. Heb me wii na gelopen en daar mankeert niks aan. Internet doet het goed en me wii heeft de nieuwste updates er ook op staan.
Ik wou net andrea toevoegen en me loadout voor morgen in orde maken en toen kwam ik erachter. Ik heb 2 verschillende foutcodes opgekregen dus dat vind ik ook strange.. 1tje begon met 52 en die andere met 53 als eerste 2 cijfers van de foutmelding. Heb ze verder niet opgeschreven..
Ik zal morgen nog eens kijken of het lukt maar ik zou niet meer weten om het beter te krijgen als dat ik nou al gedaan heb.

Maybe you guys could help meeee??!! Pleasse!!! Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16zo 16 sep 2012, 22:48

je typte dat je je wii nagelopen hebt maar heb je je internet connectie getest bij de wii instellingen ? als die niet werkt eens je verbinding verwijderen en opnieuw instellen...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16ma 17 sep 2012, 05:35

Dat heb ik gedaan Smile heb me verbindingsinstellingen verwijderd en opnieuw ingesteld. Ik kan gewoon op internet met me wii via het internetkanaal dus neem aan da de verbinding in orde is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16ma 17 sep 2012, 08:10

zou je misschien de hele errorcode hier kunnen posten?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16ma 17 sep 2012, 09:18

Dat word dan vanmiddag om half 5 ongeveer. Eerder ben ik niet thuiss! En mischien doet hij het vanmiddag wel weer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16ma 17 sep 2012, 15:58

52- codes hebben vaak (altijd) met een router/IP-adres te maken.

als het probleem is door je router firewall: (52130-52132)
je zal je IP van je Wii even handmatig aan moeten passen
dit kun je doen door op de computer te doen, Start: CMD: IPCONFIG/ALL
hier moet je dan je Wii IP adres even gelijkzetten.

als dat niet werkt zou je je firewall even kunnen uitzetten om verbinding te maken met je Wii.

andere optie is een routeraanpassing (bij errror 52000-52099)
ik denk echter dat je dat niet nodig zal hebben want je hebt dus blijkbaar wel internet op alles behalve GE scratch

over 53-codes heb ik niks algemeens kunnen vinden.

tenzij hij het al meteen doet: succes Wink


Ik zou sowieso even voor de zekerheid een speedtest via het internetkanaal laten lopen. Het zou best kunnen zijn dat je verbinding niet goed genoeg was of zelfs even helemaal weg was en dat je daardoor geen verbinding kon krijgen. Smile
als er iemand in de buurt als bestanden gaat downloaden en uploaden kun je met je wii snel problemen krijgen dus waarschijnlijk is het zo opgelost
Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16ma 17 sep 2012, 17:02

hij doet het al Chef!! tnx voor de moeite om het even op te zoeken voor me Very Happy dat is nou een blijk van echt vriendschap XD maar hij doet het al hoor Smile het duurde net wel lang voordat ik ge-connect was met GE maar eenmaal binnen deed hij het al vanouds Smile

nogmaals bedankt man Very Happy proost
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16ma 17 sep 2012, 17:11

Lol lekker bezig Sjef!!

(plusje)

Bij mij was dat eerst ook het probleem met InternetxD
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsbel
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 12-05-11
Berichten : 43

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16do 01 nov 2012, 20:47

Iemand ook toevallig last met het connecten van internet naar de game server?
Sinds gisteren trad dit probleem op, heb mijn wifi eraf geknald, er opnieuw opgezet maar het ligt denk ik dan toch echt aan de game zelf.
Gezien deze het eergisteren gewoon nog deed....
Ik hoor het graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16do 01 nov 2012, 20:56

goed dat je dit even meld Wink ik ging ervan uit dat ik het niet hoefde te zeggen omdat ik eig de enige actieve speler ben.
Alle servers van Activision liggen eruit na de storm Sandy. de servers lagen nl aan de oostkust. alleen MW3 is nog online bereikbaar. ze proberen het zo snel mogelijk te repareren en/of het via andere servers te laten lopen. hoe Lang het duurt is onduidelijk, maar ik hoop dat dat niet lang meer is.
misschien dat ik dit nog even hier zal posten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsbel
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 12-05-11
Berichten : 43

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16do 01 nov 2012, 23:42

Ha Sjefke,

Ja jammer genoeg zijn velen van hier ermee gestopt...
Mag toch best wel eens een tijdperk terug komen dat men dit weer eens zal gaan spelen :-) ! (Reunie?!)
Verder bedankt voor het melden en de info Sjefke! Uiteraard lees ik het graag wanneer het weer uptodate is.. Soms heb je het wel eens nodig hé :-)

Anyway we will see... and I will add you soon
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16di 06 nov 2012, 22:09

Servers zijn weer online Very Happy
veel lag van wat ik heb gehoord, maar dat zal afnemen als de servers wat regelmatiger kunnen draaien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
fietsbel
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 12-05-11
Berichten : 43

Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16wo 07 nov 2012, 04:12

Thanks Sjefke,
Zal je v.d week wel even adden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Host problemen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Host problemen   Host problemen - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Host problemen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goldeneye problemen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: