[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoWp - World of Warplanes

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16vr 21 sep 2012, 17:39

Ik kreeg vandaag een mail dat ik toegelaten ben in de closed beta dus ik heb het maar eens getest.

eerste indruk is wel ok maar de game op zich vind ik beetje saai... onderzoeken en spullen op het vliegtuig zetten vind ik ook wel wat vreemd maar goed ik heb pas 3 games gedaan en misschien gaat het me beter bevallen als ik het vaker gespeeld heb.

bij deze ook een filmpje van mijn 3de game. hier wilde ik eens kijken hoe het zit met grond doelen vernietigen dus ik vlieg helemaal om om hun headquarter te vernietigen. helaas is het goedkope bom geluidje niet goed te horen XD verder geeft het wel een redelijke indruk over hoe het uitziet en werkt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16vr 21 sep 2012, 18:22

Ziet er redelijk uit. De graphix zijn wel minder goed dan bij wot, verder wel weinig actie scratch
Een volgend filmpje met veel actie beavertje?
Ik wil namelijk nog wel wat meer zien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16vr 21 sep 2012, 18:46

staat al in de planning om wat meer actie te filmen XD Ik had nog een goeie maar per ongeluk verwijderd en prullenbak staat zeg maar niet aan... of was het nu omdat ik gewoon neer stortte? ik weet het niet meer maar is iig weg haha

ik kan wel een trainings game doen met BOT tegenstanders valt me in Smile gaat me misschien iets beter af als online >_<
Terug naar boven Ga naar beneden
GaZz
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 03-09-12
Berichten : 37

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16wo 26 sep 2012, 15:26

Op zicht wel een toffe game alleen besturing is gewoon slecht, maar grafisch ziet het er wel oke uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16vr 01 feb 2013, 19:30

Speelt iemand dit spel eigenlijk?
Zo ja, kun je effe een update geven? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16vr 01 feb 2013, 20:33

ik heb het nog geinstalleerd maar eigenlijk nooit meer gedaan omdat ik er niet veel aan vond. misschien probeer ik het binnenkort nogmaals... dan laat ik wel wat weten Wink misschien wilt iemand met me mee proberen ? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16za 02 feb 2013, 00:30

Misschien wil ik wel eens een poging gaan wagen.
Maar als iemand het nu al kan afkraken of de hemel in prijzen, is natuurlijk nog makkelijker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16za 02 feb 2013, 16:34

volgens mij is dit echt een pauper spel Razz vet saai een beetje rondvliegen, ik ga het dus niet installeren XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16za 02 feb 2013, 17:42

Rinus, volgens mij heb je gewoon vliegangst Razz

Beav, binnenkort gaan we deze game wel proberen. k? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16za 02 feb 2013, 17:46

is helemaal prima Wink Ik hoor het wel van je !
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16za 02 feb 2013, 18:00

Rage schreef:
Rinus, volgens mij heb je gewoon vliegangst Razz

Beav, binnenkort gaan we deze game wel proberen. k? Wink

tssss vliegangst, ik heb jullie gewaarschuwd voor deze game Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16za 30 maa 2013, 22:55

ik heb ookal sinds een halfjaar ofzo WOWP en ik moet zeggen dat het nu beter is dan als in het begin Very Happy ik had eerst een hekel eraan en was na 3 battles ook meteen weer weg, maar het is nu echt een stuk leuker geworden Smile

voor mensen die de beta ook nog inwillen heb ik nog 2 codes
ik kreeg ze een paar maanden geleden en weet niet of ze nog werken, maar als ze nog werken en je hebt ze gebruikt zou je het dan ff willen aangeven en welke code je gebruikt hebt?

6TEN8D-P3PNZ6

6TEN8W-P3TFF7
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoWp - World of Warplanes Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWp - World of Warplanes   WoWp - World of Warplanes Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoWp - World of Warplanes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mad World The Game
» World of Warcraft --- NANL Guild
» WoWs - World of Warships
» GW2 – World boss events
» World of Tanks N-Agents Modpack

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: