[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Afspreek Topic Minecraft

Ga naar beneden 
+3
kamikazekoe96
~AnYo-0.0-Shika~*
DaGoonch!!
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16vr 17 mei 2013, 17:45

Ja kmoe eerst ff mc fixe via iemand van ons.. mc staat nog op me oude lappie.. of kan ik mc naar mezelf mailen?

Dn zal ik van het weekend eens zoeken en laat dn weer van me horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16vr 17 mei 2013, 17:47

Meneer Bami zal meneer Rage er wel op wijzen dat meneer Rage de MC man is van ons Razz maar ik/jullie/we/iemand zal wel eens kijken hiervoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16vr 17 mei 2013, 19:00

lol meneer Rage komt er net achter dat hij niet meer de gehackde mc heeft, kan meneer DaBeav deze ook weer naar mij toesturen zodat ik,
meneer Rage, Mc man, dit mogelijk in de toekomst kan gaan verspreiden onder de leden van het forum!

Daarnaast mijne heren, zal ik ook wel even gaan kijken naar een servertje.
Als u, en u, en u, en u, en u, en u, en u..... etc. dat ook zou willen doen, komen we zeker op een goede server terecht.

Met vriendelijke groeten,
meneer Rage, Mc man! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16zo 26 mei 2013, 10:07

http://minecraft.serverlijst.nl/

Een site met nederlandse mc servers. Ik denk dat wij er eentje moeten zoeken bij factions Wink zelf heb ik de eerste dagen geen tijd om deze servers te testen helaas... eind deze week wel maar misschien wilt iemand anders alvast een kijkje nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16zo 26 mei 2013, 12:08

http://www.battlecraft.nl/
hmmm deze lijkt me wel interessant Smile cracked, pvp, factions en behoorlijk wat ram geheugen voor de server!

http://minecraft.serverlijst.nl/server/StadioCraft
deze is ook goed denk ik Wink

maar ook ik heb de komende week geen tijd om te testen. erg druk met school!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16ma 03 jun 2013, 17:06

we hebben afgelopen zaterdagnacht een goede server gevonden !!! een server met economy, pvp, survival games en uiteraard factions.
Rage en ik hebben al een base opgezet en onze faction heet: NANL en we hebben voor nu de maximale grond geclaimed die mogelijk was.
als NA leden mee willen doen op deze server kunnen ze zich bij mij melden zodat ik je een invite kan sturen voor de faction en je naar ons huis kunt teleporten Wink

het server adress is play.guildcraft.nl Smile zeg maar wanneer je online wilt komen en dan krijg je uitleg via skype...

ps: vergeet niet we een geheime base hebben en dat je altijd oplet dat niemand je volgt!!! zonde als we helemaal opnieuw moeten beginnen...



Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16wo 05 jun 2013, 20:26

ik heb over een tijdje wat meer tijd om te spelen, heb het deze weken nogal druk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afspreek Topic Minecraft   Afspreek Topic Minecraft - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afspreek Topic Minecraft
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» afspreek topic
» WoT afspreek topic
» Het P2 afspreek topic
» Afspreek Topic
» Afspreek topic voor MW3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: