[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Empty
BerichtOnderwerp: N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!   N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Clock-16x16za 10 nov 2012, 21:03

Download Hamachi Hier !
Verbind in Hamachi met een nieuw netwerk en vul bij Netwerk-ID een van onderstaande namen in:
N-Agents <--- vol
N-Agents (2) <--- vol
N-Agents (3) <--- vol
N-Agents (4) <--- 1 vrij
N-Agents (5) <--- 4 vrij
Kies een netwerk wat nog niet vol is Wink duh ! Er worden steeds nieuwe netwerken bij gemaakt zodat iedereen er in kan Smile

wachtwoord is: nagents

Wij hanteren een whitelist. Sta je niet op deze whitelist dan kun je ook niet op de server spelen. Zorg dus dat je eengemeld bent op : http://www.n-agents.net/t768-spelersnamen

Als je bovenstaande allemaal hebt gedaan dan start je Minecraft op en ga je naar multiplayer. Klik daar op add server en vul bij bij Server name: N-Agents in en bij Server address: 25.134.185.114 in en klik op done.

je zou nu op de server moeten kunnen, als niet kan er iets met je firewall zijn.
Er kunnen momenteel maximaal 10 mensen tegenlijk op de server ! Dit kan eventueel verhoogd worden maar voor nu is dit genoeg. (voor bepaalde servers kan het maximaal aantal spelers afwijken)

Als het allemaal niet lukt kun je in dit topic je probleem posten....

PS: We draaien meerdere servers maar steeds maar 1 tegelijk ! Op mc kun je aan de titel van de server zien welke online is en posts over de betreffende server vind je op : http://www.n-agents.net/f91-servers


Laatst aangepast door DaBeav op vr 15 feb 2013, 20:34; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!   N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Clock-16x16ma 19 nov 2012, 17:15

ik weet niet hoe het opeens kan maar het hamachi adres is opeens 25.134.185.114 !!! even de server editten en een 2 ervoor zetten Wink

dit ook in 1ste post aangepast Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TouchThatScreen
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 31-12-14
Berichten : 7

N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!   N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Clock-16x16do 01 jan 2015, 15:36

DaBeav schreef:
ik weet niet hoe het opeens kan maar het hamachi adres is opeens 25.134.185.114 !!! even de server editten en een 2 ervoor zetten Wink

dit ook in 1ste post aangepast Wink

Ik kan de server overnemen want ik heb een pc die gemaakt is als server, dit heb eerder gedaan (ervaren mcer Razz) en ik kan 24/7 draaien en ongv 80 man max erop laten spelen!

als je dit een goed idee vind stuur me ff een bericht op skype ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!   N-Agents MC server - Deze servers zijn offline! Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
N-Agents MC server - Deze servers zijn offline!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» N-Agents UNAS server
» N-Agents The walls server
» N-Agents RFTNS server
» N-Agents RFTDE server
» N-Agents Metro server

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: MC-
Ga naar: