[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info

Ga naar beneden 
+120
jeffensco
floris039
kamikazi_killer
AlessioNabarro
TouchThatScreen
hans_1982_nld
luckyshoter
tieske1981
Woestijnvos1
DaGoonch!!
Pagasus45
Realmkiller
Daveklo
cplpatrick
Dazhbog
DaBeav
powerwaver
GrafZerk
Antonov
king_of_moria
KanonvoerWoT
Roadbreak
Tyras2
modomario
danielvoronkov11
CenturionNL
ErVee
estd1862
The_DutchFinest
meangreen1
StressBone
IronEagle1987
puk1955
Kettlestone
Spartiaan
Lobster_1
monstro14
110263
Blankaah
RagingDragon
CHEESEHEADGUNNER
Jackap
hyenadoggie
bruissteen
elvotheking
Aikin00dle
DutchPolska
PDx
lumberjack001
DutchWarEagle
Hesperian
subsoiledcrown5
chromehound25
lego_max
.:Felipe:.
Deathsc0re
Dutchguy
Jackie_5
Loef78
yirraa
Zzombieclown
dromer
Demoulius
Nikufesin
Niklow
Ricky1
magic_nl
Desilon
Unknown866
Kolhrafn
Gisburn
ajoin007
Star*
AnonymousBE
Angr
GamerDude11
Dido17
★patrick★
Biatch #1
BrianMKW
a-dude
Pro4Wii
MartinRimas
BornToD1e
SilverQuintar
Ramón293
bigcrusty
Bluee33
Maximerector
nintendoss
poenanie
NivekRezjiek
Old Crow
Joris5
GwnJasper
dj_anssen
iownedyou3
♥Sky
KarkatVantas
indy007
gamefreak1983
kamikazekoe96
Zerohawk
GaZz
Lambade
VeristicalBlaze
Founder
PaRaDoX
Thomski
Rage
snooyer
Xander
bram
Sjefke
~AnYo-0.0-Shika~*
Gehaktbalmichel
GuNLeashed
Noah
xijbor
Walrus
124 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende
AuteurBericht
floris039
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-01-15
Berichten : 7

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16ma 05 jan 2015, 22:34

Is goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16ma 05 jan 2015, 22:47

Ik heb je geinvite Wink hartelijk welkom en veel plezier
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 16:45

Welkom Floris
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 19:36

Welkom floris! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
floris039
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-01-15
Berichten : 7

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 20:57

Ff nog 1 dingetje... ik zit nu nog in cooldown kan nog niet joinen... en een vraagje: in welke clan kom ik ik heb 5k battles en een pb vanbijna 2000 :( verder speel ik beter dan dat mijn pb zegt...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 21:08

floris039 schreef:
Ik zit nog 1 dag in de cooldown morgen avond kan ik joinen

floris039 schreef:
Morgenavond half 10 kan ik joinenen... ik zal dat dan dus ook doen :p

om te beginnen is dubbelposten niet toegestaan dus triple posten al helemaal niet...
let hier aub op Wink gebruik de edit knop of wacht totdat 24uur tussen je posts zit of wacht totdat iemand anders na jou gepost heeft.

om je vraag te beantwoorden: voor nu ben je geschikt voor clan2, dus de NANL2, maar zodra je PB boven de 2500 komt kan je overstappen naar clan1, NANL (nu nog NA_NL maar dat veranderd snel)


Laatst aangepast door DaBeav op di 06 jan 2015, 22:08; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
floris039
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-01-15
Berichten : 7

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 21:42

Allereerst srry je hebt gelijk...

Dan nog ene vraagje ik moet dus nog 500 pb halen om naar clan 1 te mogen. Er is plaats in clan 1 en ik had daar al een uitnodiging voor gekregen... zou je me niet gewoon in clan 1 kunnen plaatsen mijn pb gaat de laatste tijijd snel omhoog...


Dan een vraagje wat bedoel je met de dit knop? Zit die ook op je telefoon?mm
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 21:46

Hij bedoeld de EDIT knop. Die is rechts bovenin je geplaatste berichten te vinden.

En als jij 5k battles heb, en jou persoonlijke beoordeling moet nog met 500 punten stijgen, dan ben jij daar zeker nog een half jaar tot een jaar mee bezig.

Nogmaals, welkom bij de NA Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 22:14

ik bedoelde idd de EDIT knop. was een typo van mijn kant Wink

je komt net op een moment dat we een 2de clan erbij hebben gemaakt. je was nog geen lid van onze clan omdat je in een cooldown zat. je staat dus ook niet op de lijst van spelers die wel willen verhuizen van clan1 naar clan2. en omdat je nog niet daadwerkelijk in onze clan zat zul je een invite ontvangen voor clan2 omdat je net niet aan de "eisen" van clan1 voldoet. zodra jij boven de 2500 PB en 2500 Battles komt dan kun jij gerust naar clan1 komen vanuit clan2 maar voor nu is het clan2 voor jou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 22:17

Welkom Floris!
Je komt in clan2 terecht, je kunt daar online bij WOT hulp vragen aan brat2008 als je daar behoefte aan hebt. Soms speelt mn zoontje daar mee, maar savonds ik zelf.

Hahaha ok, nou veel plezier in deze clan, dat is het belangrijkste! Er worden regelmatig wedstrijden georganiseerd, het beste kun je de website in de gaten houden.
Je kunt je ook op de topics abonneren. Dan krijg je een emailtje als er een nieuwe bericht op het topic staat.

Grtz,
Pagasus45


Laatst aangepast door Pagasus45 op di 06 jan 2015, 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
floris039
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-01-15
Berichten : 7

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 22:19

Ik heb geen hulp nodig hoor heb al tier 8 en dit is niet mn eerste clan waar ik lid van ben ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16di 06 jan 2015, 22:23

dat zeg je nu, maar zodra je een paar mensen hier een tijdje hebt mee gemaakt, heb je echt wel hulp nodig lol!



PS: just kidding
Terug naar boven Ga naar beneden
floris039
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 05-01-15
Berichten : 7

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16wo 07 jan 2015, 15:21

Op skype heet ik trouwens heijdenfloris3. Ik ben vanavond online op wot maar kan nog niet de clan joinen kan pas vanaf half 10... ik heb dus een vraagje: kunnen jullie me alvast ij de skype groep zetten. Ik heb trouwens miss wel een ts waarop we gratis kunnen. Daar kun je volgens mij ook aan de beheerder vragen of je er een eigen kanaal mag. Het is is wel een ts van duitsers... dus je moet vragen of dat mag. Dat had mijn vorige clan ook gedaan totdat ze een eigen ts hadden... ik persoonlijk vind ts fijn er omdat je dan ook een peleton kanaal kan joinenn dan is het daar wat rustoger dan op skype...
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16wo 07 jan 2015, 15:24

floris039 schreef:
Op skype heet ik trouwens heijdenfloris3. Ik ben vanavond online op wot maar kan nog niet de clan joinen kan pas vanaf half 10... ik heb dus een vraagje: kunnen jullie me alvast ij de skype groep zetten. Ik heb trouwens miss wel een ts waarop we gratis kunnen. Daar kun je volgens mij ook aan de beheerder vragen of je er een eigen kanaal mag. Het is is wel een ts van duitsers... dus je moet vragen of dat mag. Dat had mijn vorige clan ook gedaan totdat ze een eigen ts hadden... ik persoonlijk vind ts fijn er omdat je dan ook een peleton kanaal kan joinenn dan is het daar wat rustoger dan op skype...

Beste floris neem ff contact met Beav op via een pm wij willen heel graag T3 proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16wo 07 jan 2015, 15:32

floris, dit topic is om jezelf voor te stellen. 99% van wat je post is geen voorstellen Wink probeer al je posts in het juiste topic te posten!

om te reageren:
een kanaal op een TS3 server krijgen is geen probleem. dat kan ik her en der op servers fixen maar daar hebben we niet veel aan.

ik kan je zeker in de skype groep gooien Wink post al je info aub wel even in het betreffende topic: http://www.n-agents.net/t176-alle-social-media-contact-info-van-de-leden bedenk wel dat we niet veel doen met de skype groep Wink meestal hebben we losse calls. dus ook gewoon een call per peloton ipv iedereen in 1 call.

we weten dat je pas vanaf half 10 te inviten bent Wink dit hoef je niet in elke post te melden...

probeer vanaf nu goed te posten en heb geduld aub!
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 16:41

Hoi allemaal mijn naam is marc, ik ben 24, ik speel world of tanks, en ben daar in nog aan het opwerken. mijn hoogste tier is op het moment 6 met de tankjager de jackson. ik speel momenteel met name de Amerikaanse voertuigen. daarnaast heb ik 1 tankjager tier 5 van SU, de wolverine, de chaffie en een tier 4 medium tank m3 lee. nog ruimte vrij in mijn garage dus.

ik merk dat altijd alleen het gevecht in gaan niet altijd even handig is, en denk met samen spel ook in het spel meer te kunnen bereiken. zeker op tactische gebieden.
dus mijn motivatie is om lekker samen te kunnen spelen met anderen spelers, daarvan kunnen leren.
ik ben wel een casual speler en zal niet altijd even vaak online zijn, hoop niet erg is.

In game ben ik te vinden onder de naam Jeffensco. mochten jullie meer willen weten hoor ik het hopelijk wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 16:49

Welkom bij de club Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 16:51

Ik heb je zojuist geinvite voor NANL2 Wink check de wot site.

hartelijk welkom en veel plezier in onze clan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 17:46

Welkom Marc...
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 18:24

invite is ontvangen en geaccepteerd:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 18:49

iedereen die zich de laatste dagen heeft aangemeld, welkom (ben lui dus doe het lekker zo Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 19:15

Welkom Marc!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16vr 09 jan 2015, 19:59

Welkom Marc!
Terug naar boven Ga naar beneden
marco0210
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 12-01-15
Berichten : 6

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16ma 12 jan 2015, 20:03

Hey allemaal

Ik ben marco ben 30 jaar en ben al een tijdje aan het spelen met Wot.

heb verschillende tanken verzameld, alleen maar british tanks,
ben nu bezig met tank tier 7 maar ben aan het sparen voor een tank van tier 8.

hoop dat ik hier veel plezier kan hebben met de mensen die hier ook spelen

marco
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16ma 12 jan 2015, 20:05

Welkom Marco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info   Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info - Pagina 26 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
Terug naar boven 
Pagina 26 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
» WoT battle post
» Info BF3 multiplayer
» Crysis 2 (info+korte review)
» Alle social media & contact info van de leden !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: