[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT mods

Ga naar beneden 
+3
DaGoonch!!
DaBeav
BornToD1e
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16wo 20 feb 2013, 18:09

ja die percentages zijn de win/lose ratio.

dit is dezelfde mod als die beav gebruikt alleen ik wist niet dat die mod winkansen kon berekenen dus ik had het toen niet geactiveert. (nu heb ik dat wel en het werkt best goed)

de mod heet XVM maar mss is het handig als ik ermee ga helpen want dit is iets moeilijker dan hoe je het vizier installeert. het is bijna allemaal hetzelfde maar hier moet je iets in een kladblok veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16wo 20 feb 2013, 18:19

Okee.. Marcel weet ongeveer wel wat ik voor elkaar krijg en wat ik niet voor elkaar krijg.. Mischien dat hij dat eerst kan vertellen voordat we dit gaan doen Razz

is er geen YT filmpje dan waarin het eord uitgelegd!?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16wo 20 feb 2013, 18:44

Beste manier om DaGoonch ergens mee te helpen is live op skype. Stap voor stap en met scherm delen meekijken en aanwijzingen geven. Op die manier is het snel gepiept Wink Zelfs bestanden sturen is geen probleem zodat niks op internet gedownload hoeft te worden.

Ik had gisteren een wot sight gevonden maar de links werkten niet... Ik heb vanmiddag lang gegoogled maar vond diezelfde niet meer. Zometeen ga ik eens in mijn browser geschiedenis zoeken! Kinken of ik hem daar mee vind. Dan post ik hem wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16wo 20 feb 2013, 18:49

https://www.youtube.com/watch?v=BARl77Bqc40

net xvm aant installeren geweest.. ik ga ehm nu proberen en update daarna deze post

dit is een mod die boven in beeld de huidige tijd aangeeft.. je aantal hits.. en de damage van je laatste schot.

dus dit is een xvm mod die anders is dan die jullie hebben

en vanaf nu ga ik vanavond niet meer met mods bezig zijn maar mijn kv3 levelen! up to the kv4! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16wo 20 feb 2013, 20:46

nee mijn XVM mod geeft ook je aantal hits en damage enzo weer (ik had gwn nog niemand geraakt in de 1e screenshot XD) als je wil kan ik teamviewer doen of idd skype mijn skype zou zichtbaar moeten zijn.

ik heb eergister een KV-4 gekocht hij is echt geweldig! na 6 potjes had ik al mastery 2nd class Smile



hier heb ik trouwens nog mijn versie van VXM

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 21 feb 2013, 13:12

Nou dan heb ik een andere hoor.. Ik zie geen stats van medespelers. Wel zie ik de dingen zoals eerder gezegd EN ik zie als er een base gecapt word.. Hoelang het duurt voordat de base voor de volle 100% gecapt is en dat word in seconden aangegeven.
Ook zie ik met hoeveel mensen er gecapt word.
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 21 feb 2013, 13:47

nee je kan echt heel veel veranderen want ik heb dat base gedoe ook Razz

die stats van de medespelers zijn ook niet zo veel het is het aantal battles dat ze hebben gespeelt in k's hun win/lose ratio en hun punten aantal (hoe dat wordt berekent weet ik niet precies maar het zegt of iemand een goede of slechte speler is)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 21 feb 2013, 14:46

De stats van spelers en de win kans zie je alleen als je opstart via XVM stat OF dat wot proxy progje. Als je gewoon WoT zoals gewoonlijk opstart krijg je alleen die features wat DaGoonch zei Wink

XVM stat opstarten en wot start dan vanzelf MET de stats... Dat kleine zwarte schermpje dan niet sluiten.

Win kans zal in zo'n tekst file ingesteld moeten worden btw...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 21 feb 2013, 15:43

Nee hoor ik start wot xvm op waardoor idd wot vanzelf mee opstart maar dan lrijg ik geen stats.. Ik hoef ook geen stat maar ik denk gewoon dat ik een andere heb ofzo Razz

dus dan moet ik me opdrachtpromp aanpassen? No way im gonna do that Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 21 feb 2013, 16:14

Kun je vandaag even op skype aanwezig zijn? App me maar Wink

PS: alle xvm's zijn hetzelfde! Maar er zijn ontelbare configuraties XD als je op skype komt kan ik je mijn configuratie sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16wo 27 maa 2013, 20:52

hallo allemaal ik zou graag een link en uitleg krijgen om de xvm te installeren.

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16wo 27 maa 2013, 22:32

http://www.modxvm.com/en/download-xvm/

als je het wil installeren is het misschien het makkelijkst om er een youtube video over op te zoeken Smile als je het na de filmpjes nog niet snapt kan je het altijd nog even vragen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 28 maa 2013, 12:12

ik heb gekeken naar je link Born to d1e en dat lukte maar ik zie in een filmpje op you tube dat je nog iets moet installeren (Dokan-0.6.0) ik weet niet of dat gelukt is maar hij staat wel bij mijn downloads en als ik dan naar dat gedownloade bestand kijk (xvm-3.5.0-test6.zip) staat er alleen maar res-mods en xvm-doc maar bij dat filmpje staat er ook nog wot-xvm-proxy.exe.config en wot-xvm-proxy.exe bij .
als jullie het weten vertel het mij a.u.b

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 28 maa 2013, 12:18

hmmm ik kan me niet herinneren dat ik dokan-0.6.0 heb geinstalleerd... maar ik had XVM ook op mn oude pc, mn nieuwe pc heeft windows 8 en schijnt het niet te supporten maar ik zal wel ff opnieuw een installatie uitvoeren om te kijken wat er allemaal nodig is Smile

Edit: ik heb alles opnieuw geprobeerd te installeren beginnende met xvm-3.5.0-test6.zip. dat kon ik nog installeren en er kwamen wat extra dingetjes maar niet veel. waarschijnlijk omdat ik ergens nog een oude xvm mod heb (ik heb 2 gig aan mods) dokan-0.6.0 kon ik niet installeren vanwege windows 8 maar je kan het hier vinden http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/137736-xvm-installation-with-pictures/
er zit een hele uitleg van xvm bij dus mss kan je daar alles mee uitvinden Smile
xvm is na 3.1.2 veranderd in maar 2 mappen dus vandaar dat je geen wot-xvm-proxy.exe meer hebt. je moet wel iets anders ervoor downloaden en dat is xvm stat https://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/list

Helaas kan ik dit niet allemaal zelf testen vanwege windows 8 maar als het nog niet werkt na al dit gedoe dan kan je weer een bericht sturen en dan zal ik me oude pc met vista maar weer es opstarten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 28 maa 2013, 13:05

Als je dokan moet installeren dan heb je de russische versie. Ik moest ook dokan installeren voor mijn jimb0 ... Nog wat aiming mod. Dus probeer maar een engels stalige te vinden.. Of je moet russische kunnen lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 28 maa 2013, 13:59

ok bedankt born to d1e en andere ik denk dat het gelukt is, ik heb het al eens uitgetest en het is heel goed maar weten jullie soms hoe je j1mb0s crosshair mod moet instaleren

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16do 28 maa 2013, 21:23

ik heb die crosshair al in een eerdere post gedaan Smile in het midden - einde van de 1e pagina.

als je hem wil installeren moet je naar je world of tanks map gaan: res_mods - 0.8.4 - en dan gewoon de hele gui map erin plakken (zo moet het bij de download die ik gaf, het kan zijn dat andere downloads het iets anders hebben ingedeeld)
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 12:31

ok bedankt born to d1e het is gelukt , je kent veel van deze dingen, ik ben nu nog aan het zoeke voor mijn laatste mod(3 de dus) als je een goeie wet je kan het mij altijd vertellen. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 13:28

ja klopt, maar dat komt omdat ik soms uren lang naar mods zoek Razz in-game stemmen,muziek,skins,crew icons,crosshairs en nog veel meer. Very Happy (mijn mods map is 2 - 3 gig)

Ik heb nog een geweldige mod voor als je arty hebt Very Happy het vervangt j1mb0s crosshair mod voor arty (dus gewone tanks hebben nog j1mb0) en geeft je een mod die de tijd berekent voor het schot de vijand bereikt (2.4 sec in mijn screenshot), de ladingstijd in sec. en de afstand die je max kan raken. alleen ik deed er superlang over om hem te krijgen aangezien de meeste downloadlinks weg waren gehaald of beveiligd saai als je hem wil zoek ik hem wel weer op Wink

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 14:22

ok bedankt born to d1e ik wil hem maar kan je me aub ook uitleg geven hoe te instaleren (als je dat wilt natuurlijk)

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 15:03

ohh das geen probleem dat zal wel hetzelfde gaan als je andere crosshair Smile
maar ik ga dan wel ff zoeken, het kan even duren Mad

Edit: het was makkelijker te vinden dan ik dacht. Very Happy het is wel een iets andere dan ik heb, maar deze nieuwe is eigenlijk veeeeel beter (ik ga hem vanaf nu ook gebruiken)
http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/dar-artillery-sight
installatie: 1# DAR_Protractor.zip uitpakken met winrar 2# alle 3 de mappen kopieren 3# ga naar res_mods 4# plak alles in 0.8.4 als er gevraagd word om bestanden te vervangen klik ja (de oude crosshair word vervangen)
NOTE: maak een back-up voordat je installeert, want het kan fout gaan als je meerdere mods hebt Wink test je mods na de installatie. (arty en gewone tank om te zien of beide crosshairs goed zijn) als dat allemaal goed is kan je de back-up verwijderen.

Spoiler:

er zit ook een minimap vergroter bij! Very Happy
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 18:46

bedankt born to d1e het is gelukt maar ik wil hem er terug af in arty mode is hij cool maar alleen zonder dat je op chift gedrukt hebt dan komt er een blauwe balk en die vind ik echt niet leuk ik zou hem graag terug weg doen maar ik heb wel geen backub gedaan wat moet ik nu doen kan je me helpen aub

alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 20:00

die blauwe balk geeft aan hoever je gun nog naar links en rechts kan gaan. het is idd een beetje overbodig om dat buiten arty mode te hebben, maar aan de andere kant is het ook niet nodig om hem weg te halen aangezien je toch constant in arty mode bent. :/

als je het echt de oude terug wil dan kan je opnieuw die mod downloaden
http://wot-shot.com/gun_sight_of_tank/
en op dezelfde manier installeren en overschrijven. Wink

maar wat je ook kan doen is een oudere versie van DAR arty sight downloaden waar nog geen blauwe balk bij zit (ik bleek ook DAR al van het begin te hebben maar dat was een andere versie)
http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/dar-artillery-sight#t1:other-downloads
klik op other downloads en je hebt een lijst met eerdere versies. ik weet niet welke versie het best is maar ik denk dat je het best kan beginnen bij 0.8.2 (volgens mij had ik die) en dan de lijst naar beneden afwerken.
ik hoop dat je eruit komt Very Happy als je nog een vraag of probleem hebt kan je het altijd vragen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
arnogamer
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 21-03-13
Berichten : 45

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 20:50

mar ja nee tis al goe kzal het zo maar laten maar zeer bedankt om me te proberen te helpen maar kzal het gewoon laten , sry trouwens dat ik je zoveel heb laten typen en zoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
BornToD1e
Sergeant
Sergeant
BornToD1e


Aanmelddatum : 19-01-13
Berichten : 163

WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16vr 29 maa 2013, 21:23

geeft niet Smile ik heb je kunnen helpen met j1mb0s crosshair mod dus mn werk was niet voor niets Wink
en ik heb een betere arty mod nu dus ik kwam er ook beter vanaf! Ole
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT mods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT mods   WoT mods - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT mods
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» World of tanks
» mods voor wot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: