[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vliegen en controls

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16di 19 maa 2013, 11:42

wie heeft wat ervaring met vliegen? ik niet. zal mij wat moeten toeleggen op dit sigment.
wat raden jullie aan, gebruik van toetsenbord of joystick?
ik merk wel dat team die vliegen heel wat meer xp ophalen.

misschien ga ik vanavond weer online.
CU
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16di 19 maa 2013, 12:53

even apart topic voor vliegen aangemaakt Wink

zelf vlieg ik meestal alleen als ik snel van A naar B wil/moet voor de xp. het landen gaat me nu redelijk af maar dan heb je het ook wel gehad verder.

of je beter met joystick of toetsenbord kan vliegen weet ik niet want heb geen ervaring met joystick en ben ook geen goede piloot. ik lees wel vaker dat piloten met een joystick vliegen maar of dat beter gaat weet ik niet. ook niet of de meerderheid met joystick vliegt btw.
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16di 19 maa 2013, 13:42

Hey Gisburn,

Voor te vliegen ben ik ook nog een noob maar ik stel voor dat je eens op de officiële site kijkt van planetside 2 tutorial vliegen. Je kan al iets leren maar het vergt toch nog heel veel oefening.
Van wat ik al weet (als noob zijnde) is dat je je camera standpunt moet wijzigen naar 3rd person voor meer zicht van je omgeving en veel oefenen in de VR-ruimte. Het aanvallen lukt me ook nog niet echt goed.

ps en vergeet misschien niet van naar engineer te gaan als je vlieger of voertuigen gebruikt; zo kan je je eigen herstellen moest het nodig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16di 19 maa 2013, 14:20

Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met het vliegen van mosquitto en galaxy (perfect gaat het nog niet, maar het begin is er Razz ).
Het toetsenbord werkt naar mijn mening goed, hoewel ik geen ervaring heb met een joystick.

De basic controles zijn:
- spatie om omhoog te gaan
- c om te dalen
- t 3rd person vieuw
- wasd om te sturen
- muisbewegingen om het vliegtuig bijtedraaien (ook voor sturen maar iets lastiger)

Wanneer je begint met vliegen raad ik je aan om eerst rustig aan te doen. Leer de controles kennen. Ga naar plekken waar geen vijanden zijn (locked continent is een goede tip Wink )

Om te starten gebruik je muis eerst helemaal niet. Ga eerst met de wasd toetsen vliegen. Ga omhoog, omlaag, van links naar rechts. Probeer ook laag over de grond te vliegen en te landen. Wanneer je voelt dat je dat onder controle hebt, ga jij je muis gebruiken. Verticale bewegingen zijn voor de hoek van het vliegtuig (omhoog, omlaag) horizontale bewegingen zijn voor het sturen van links naar rechts. Oefen dan de combinatie van de wasd toetsen en de muis. kijk ook naar de getallen in het scherm (alles op 0 betekend dat je recht voor uit gaat).

Dit is even in het kort hoe je moet vliegen. Later wil ik jou (maar ook anderen) wel helpen om dingen nog verder uit te leggen in game Wink
Filmpjes kijken werkt btw ook altijd goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16di 19 maa 2013, 14:24

THX
oefening baart kunst zegt men en veel oefenen doen ik zal, om het met de woorden van yoda te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16wo 20 maa 2013, 11:12

Gisteren geprobeert met joystick, maar dat is niet te doen, reageert niet geleidelijk.
dus beter met toesenbord denk ik.
Ben momenteel nog steeds EERSTE KLAS CRACHPILOOT Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16wo 20 maa 2013, 11:32

Gisburn schreef:
Gisteren geprobeert met joystick, maar dat is niet te doen, reageert niet geleidelijk.
dus beter met toesenbord denk ik.
Ben momenteel nog steeds EERSTE KLAS CRACHPILOOT Laughing

Voel je niet alleen, zelf ben ik ook niet zo goed in vliegen Wink
Veel oefening maakt kunst.
Ik doe het persoonlijk met toetsen bord en met muis Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gisburn
Korporaal
Korporaal
Gisburn


Aanmelddatum : 14-03-13
Berichten : 32

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16wo 20 maa 2013, 12:51

Anyo, misschien moeten we dan eens afspreken om samen te vliegen?
heel ambetant als je cracht, dat je lang moet wachten vooralleer je opnieuw kan spawnen. ondertussen kan de andere misschien wat oefenen met de cannons en wat lucht en grond dekking geven als je perongeluk in vijandig gebied vliegt.

een gedachte gang, Idea
vele zoals ons leren vliegen rond het basiskamp, dus eigenlijk ook de andere clans, zou er een mogelijkheid bestaan om deze te bereiken via om te vliegen langsheen de spelgrens en deze dan aan te vallen, lots of ongeoefende piloten Question
allez, t'is maar een idee hé.
Terug naar boven Ga naar beneden
ajoin007
Korporaal
Korporaal
ajoin007


Aanmelddatum : 13-03-13
Berichten : 30

Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16wo 20 maa 2013, 15:17

Gisburn, als je enkel wilt leren vliegen kan je beter in de VR-zone gaan. Je kan onbeperkt spawnen en je kan leren aanvallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vliegen en controls Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vliegen en controls   Vliegen en controls Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vliegen en controls
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige pc games :: P2-
Ga naar: