[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 PKR Online Poker

Ga naar beneden 
+2
DaBeav
Realmkiller
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16di 19 maa 2013, 15:50

Sinds vandaag zijn Beav en ik begonnen met het pokerspel PKR!
Het is een mooi 3D spel dat gedownload moet worden, maar makkelijk gedraaid kan worden op zowat elke computer (als de mijne het goed aan kan, kan die van jullie het helemaal XD).
Het zou leuk zijn als meerdere mensen dit ook gaan spelen, zodat we met zijn alle aan een tafel kunnen zitten en het kunnen opnemen tegenover elkaar. Dit in combinatie met skype wordt echt lachen (dan kan je elkaar een beetje gek maken, bluffen etc.)!

Het spel kan gespeeld worden met nepgeld (gratis) maar je kan er ook echt geld mee verdienen, als je dit wilt!
We zullen ons vooral gaan richten op Texas Hold'em, maar er zijn volgens mij ook andere speltypes die je kunt spelen.
In het spel zelf kan je aan een tafel van 2, 6 of 10 spelen.

Spel modus:

Ringgames:
Dit zijn gewoon tafels waarbij je elk moment geld kan inkopen en elk moment kan weggaan als je dit wilt/

Sit & GO's:
Dit zijn kleinschalige toernooien (2,6 of 10 man) waarbij je leuke prijzen (wel nepgeld) kan verdienen als je 1e of 2e wordt!

Toernooien:
Dit zijn echt grote tournooien die een paar uur duren. Het gaat hier om toernooien van max 4000 man waarmee je met nepgeld echt geld kan verdienen!

Het spel is te downloaden via www.pkr.com en daarna kan je een account aanmaken Wink
Filmpjes kunnen eventueel bekeken worden via hun channel: https://www.youtube.com/pkrtv

In deze post zal ik tevens de spelersnamen opnemen. Vrienden kan je zowel via de site opzoeken (mypkr-->friends-->search players) of rechtstreek in game toevoegen als je bij hen aan de tafel zit (op hun naam klikken en dan vriendschapsverzoek verzenden):

Naam - Spelersnaam
DaBeav - DaBeav
DaGoonch!! - DaGoonch
Noah - Fichemeister
Rage - Rage94 - PKR account disabled
Realmkiller - gabberr

Allemaal downloaden en laat de chips rollen! Very Happy

PS: Er kan een taalpakket geinstalleerd worden als je het in het Nederlands wilt hebben Wink
Dit doe je door ingame te volgende stappen te volgen: portal --> spelen --> Geluidspakketten --> Nederlands installeren


Laatst aangepast door Realmkiller op vr 17 mei 2013, 15:31; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16di 19 maa 2013, 16:22

hahaha we hebben wel eventjes gelachen XD ik was al aan het pokeren toen die rinus eindelijk zijn accountje gemaakt had. hij komt aan de tafel erbij en wint meteen 2 of 300 van me ofwah?! bij de 3de game maakte ik hem een beetje gek via skype en hij callde alles wat ik inzette XD ik had 4 vrouwkes en bedankte hem netjes voor zijn centen lol verder nog gelachen met de vrouwtjes aan de tafel al reageerden ze niet.
we hebben anderen ook nog een beetje geld afgetroggeld omdat we samen speelde (mekaars hand en acties vertellen) XD
rinus ging zijn avatar en dergelijke instellen en ik speelde nog eventjes door. het ging op en af en ben uiteindelijk gestopt zonder iets te winnen of verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16di 19 maa 2013, 16:25

Ghehe jaa Beavje dat was een mooie binnenkomer hè, die eerste hand van mij ;P Ik kan me alleen niet meet bedenken welke hand ik nou precies had scratch

Uiteindelijk heb ik iets van 100 winst omdat je met 1000 begint Razz Maarr ik ben nog maar net begonnen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16di 19 maa 2013, 17:57

Na een spam mailtje van Beav heb ik ook meer een account aangemaakt.
Rage94 Wink

Zo, wanneer kan ik Rinus blut maken? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16di 19 maa 2013, 18:01

Haha zodra hij online is en jij ook kun je hem blut maken XD je naam zal ik straks (als nog niemand het gedaan heeft) in de 1ste post plaatsen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16di 19 maa 2013, 18:49

haha pokeren, spijt me zeer maar deze ga ik passen XD
ik vind wel grappig om mee te kijken... maar verder heb ik er HELEMAAL niks mee lol

weet de regels niet bluffen kan ik ook niet zo, dus srry boyz Razz

Voor jullie is het zeker een leuk idee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 20 maa 2013, 00:48

hahaha wat een poker avondje XD Heerlijk gelachen met Rage en Rinus! Ook nog redelijk wat winst gehad en onze acties gefilmd haha.

Op aandringen van Rinus ook nog aan een sit 'n go meegedaan toen Rage weg was. De 1ste game heb ik wat risico genomen en dus wat verloren, vanaf dat moment rustig aan gedaan tot een heerlijke game!!! Ik stond 3de met zo'n 1300 chips. en ik had een Boer en een vrouw meen ik. Ik zette pre-flop al een beetje in en 3 spelers folden. De 2 andere spelers hadden beiden minder als 1000 chips over en toen kwam de flop: Boer Boer Boer XD Ik uiteraard al helemaal in de wolken hehe Ik heb die anderen laten betten en ze gingen beiden all-in En toen was ik opeens chip leader met een aardige stack Wink Het toernooi liep rustig door en heb naderhand nog een chick eruit gegooid en ook onze Rinus. Rinus heeft min of meer opgegeven en mij zijn chips bezorgd. Tegen de laatste speler duurde het iets langer en toen ik hem bijna had met een straat had hij een hogere straat. Chips verhouding was de hele heads up ongeveer 1/3 & 1/4 dus ik zat wel goed en na best een lange tijd had ik dan eindelijk gewonnen Cool Dit leverde mij 324 chips op. Veels te mager voor de tijd wat we bezig zijn geweest maar goed, 1 toernooi & 1 winst champ

Ik heb nu bijna 5.000 chips :troll:

Bij deze nog een paar filmpjes maar de leukste zijn mislukt :( Rage en Rinus kunnen zich er wel iets bij voorstellen LOL, het 4de filmpje is een test die toevallig mooi uitpakt haha Ik weet dus nu ook hoe ik PKR kan filmen dus we nemen de mislukte filmpjes wel eens opnieuw op Very Happy Het zijn allemaal korte filmpjes Wink Ik heb ook een heel stuk gefilmd maar was de moeite niet waard om te uploaden...

Onze manier van een leuk poker avondje Razz



Deze vind ik zelf nog het droogste en ik baal dat die mislukt is :'(


Het volgende is dus een test filmpje wat leuk uitpakt Very Happy


Laatst aangepast door DaBeav op wo 20 maa 2013, 13:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 20 maa 2013, 12:41

hahah netjes hoor beavert!
ik ga het ook wel ff downloaden, lijkt me lache
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 20 maa 2013, 16:36

aaaah jammer dat die eerste 3 filmpjes mislukt zijn! Dit moeten we zeker een keer overdoen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 20 maa 2013, 17:35

Mensen die nog willen installeren: wacht er maar eventjes mee. Rinus en ik zijn suspended (random security check) en we kunnen pas weer spelen als we kopieetjes van ID, bank afschriften en dergelijke opsteuren! Dit gaan we dus niet doen om voor de fun te pokeren Wink

Het kan zijn dat het door Rinus zijn account komt maar als Rage ook suspended is/word ligt het aan de site... Rinus was namelijk al eerder suspended voor valse account info en toen hij geen nieuw account gemaakt kreeg heb ik dit op mijn computer voor hem gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 20 maa 2013, 18:21

is goed; wel jammer man! beter omzeilen we dit gewoon xd
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 27 maa 2013, 07:18

waarschijnlijk ben ik suspended omdat ik de account van realm aangemaakt heb aangezien rage nog gewoon kan spelen. ik zal proberen om toch weer online te komen en realm moet dan maar zelf iets verzinnen Razz ik wil PKR graag spelen want het is toch mooier, grappiger, beter en leuker dan andere poker sites (die zijn saai)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 27 maa 2013, 18:37

nu pkr aant installeren. geprobeerd een nieuw account te maken op me email adres maar dat kon niet omdat ik al een bestaand account heb op me mail. dus ik geprobeerd me password en gebruikers naam op te vragen van die tijd, maar dan moet ik een kopie van me ID gaan opsturen en als dat soort gekke shizzle XD

dus ik heb een account aangemaakt op me reserve email adresje voor dit soort gevalletjes XD

DaGoonch heet ik bro's!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16wo 27 maa 2013, 20:41

ik heb t ook geïnstalleerd! Fichemeister is de naam!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16do 28 maa 2013, 18:46

wat mensen zin om vanavond te pokeren? xd
EDIT: jullie hebben ook adresgegevens in moeten voeren denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16do 28 maa 2013, 19:25

ik ga nu online noah.. Smile tot uurtje of half 9.

en met adres invullen jok ik altijd, ik vul nooit mijn eigen adres in.
ik zoek altijd via google een straat aan de andere kant van NL op en voer die in.
dit doe ik puur om ongewenste afschrijven of post te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16do 28 maa 2013, 20:01

Bami!!! Waarom ga je nou 3x all-in en verlies je 3x ??? Moet je niet doen jonguh XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16do 28 maa 2013, 20:28

heaumheau rage Razz haha.

3x? maak daar maar 5x van Beavje!

wat een fail avond XD was wel leuk!

mensen irriteren is leuK Very Happy

LATAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16do 28 maa 2013, 20:29

Zie je bami! ik heb niets gepost Razz
Eindelijk eens met winst afgesloten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16do 28 maa 2013, 20:31

haha die bami toch Razz en jij wilde onze chips afnemen ?? XD

ik heb trouwens geprobeerd of ik mijn account weer mag gebruiken. hier krijg ik binnenkort een mail over Wink ik had een 2de account gemaakt maar die werd meteen disabled haha hopen dat ik een mailtje met goed nieuws ontvang...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16za 30 maa 2013, 15:39

Bijna royal flush gehad net! Ik kreeg harten aas en harten koning in me hand en op de flop kwam een harten vrouw klaver 2 en harten boer! De turn weet ik niet mer en die river was harten 8, alsnog een flush gelukkig. Ik won die hand dus ook maar ik zat al met mijn fingah op de printscreen knop! Yoo bad for me :(

Wel een aardige chick ontmoet, ze zal ons eens joine heeft ze beloofd! Dn ken rinus weer fappe XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16za 30 maa 2013, 16:20

Hahaha goed bezig! Heeft die rinus ook weer iets XD En jammer van je royal flush...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16zo 07 apr 2013, 14:01

LOL! Had net effe 5 min niets te doen, dus ik dacht laat ik PKR eens opstarten.
3 potjes gedaan en direct het eerste potje kreeg ik pocket pair koningen en 3 man ging all-in XD

Booom! meteen 600 winst! roll on the floor
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16vr 17 mei 2013, 15:24

Gister de bullshit van Pkr recht gezet samen met Beav. Vandaag hebben ze mijn originele account (gabberr) geunlocked! Het is dus allemaal gelukt en ik kan weer speluuuuh (en jij dus ook beav Razz)!

Mijn spelersnaam is dus niet meer DaRinus, maar gabberr (zal het ook in de eerste post aanpassen)

Let the chips roll! Very Happy

EDIT: Owja, bijna vergeten: BOOOOOOOOOOOOM! XD
EDIT2: ik zag dat ik nog niets alle spelersnamen in de eerste post had gezet, nu staan noah en rudy er ook tussen Wink


Laatst aangepast door Realmkiller op vr 17 mei 2013, 15:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16vr 17 mei 2013, 15:30

Nice! Ik ga over een half uurtje ongeveer me lappie starten en dan meteen ff checken!

Pak pak pak paak
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PKR Online Poker Empty
BerichtOnderwerp: Re: PKR Online Poker   PKR Online Poker Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PKR Online Poker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Online tactics
» oort online (Minecraft 2.0?)
» Elder Scrolls Online
» Online Glitches

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: