[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vragen over Tanks

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Vragen over Tanks Empty
BerichtOnderwerp: Vragen over Tanks   Vragen over Tanks Clock-16x16ma 15 apr 2013, 23:43

Stel in dit topic je vragen of geef je advies over tanks in WoT.

Ik heb zojuist de IS gekocht (wh00p wh00p! Razz). Voor welke gun kan ik meteen het beste gaan? Eerst de 122mm D-2-5T en daarna de 122mm D-25T?
En moet ik eerst voor me gun gaan of eerst banden/motor etc? Mijn tank is volledig stock (op de radio na). Advies graag (Rudy? XD) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Vragen over Tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over Tanks   Vragen over Tanks Clock-16x16di 16 apr 2013, 05:48

Ik weet niet meer of je eerst je tracks moet unlocken, (denk et wel)
En dan gaan voor de D-25T.. De topgun, maar daar moet je wel eerst de D-2-5T voor onderzoeken (helaas), de damage is hetzelfde van die 2 guns maar de topgun heeft een snellere ROF. Belangrijk is echter wel dat je de topgun van je IS gelijk weer op je is3 kan ploffen en hem dus niet opnieuw met je is3 hoef te onderzoeken, datvis de reden dat ik uhm aangeschaft heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Vragen over Tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over Tanks   Vragen over Tanks Clock-16x16di 16 apr 2013, 19:39

Ik denk dat ik eerst de tracks doe en dan voor die guns ga. Is idd wel chill dat je die topgun op de volgende tank kan ploffen! Is ook een belangrijk argument om hem te nemen...

Thnx Rudy! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

Vragen over Tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over Tanks   Vragen over Tanks Clock-16x16do 09 mei 2013, 22:48

Weet iemand wat een goede zwakke plek van de KV-1 is aan de voorkant? Ik heb een enkeling tanks die gewoon door de voorkant heen schieten en met de rest kom ik er met geen mogelijkheid doorheen...

In de zijkant schieten is niet altijd een optie (bv in cityfight) en met mijn churchill verlies ik echt letterlijk elk 1 op 1 gevecht tegen deze krengen Crying or Very sad

Iemand enig advies?
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

Vragen over Tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over Tanks   Vragen over Tanks Clock-16x16vr 16 jan 2015, 10:36

zeer herkenbaar, ik probeer vaak te schieten waar de koepel van de turret met het lijf van de tank zit verbonden. eenmaal goed raak geeft dat wel is damege, als het kan op de onderkant ven de tank,

op de koepel zelf kom ik ook vaak niet door. maar probeer op luikjes of banden te schieten en anders? wegwezen geblazen denk ik zo

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Vragen over Tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over Tanks   Vragen over Tanks Clock-16x16vr 16 jan 2015, 15:28

je kan hem raken via de viewport onder de gun tussen de lamp en (machinegun port, die je ook kan raken) en die soort van oren op de turret. de turret-ring kan ook, maar dat is aardig moeilijk om te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen over Tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over Tanks   Vragen over Tanks Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen over Tanks
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» World of tanks
» Elite tanks
» world of tanks blitz
» World of Tanks N-Agents Modpack
» Vragen over WoT

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: