[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Play Rust

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Play Rust Empty
BerichtOnderwerp: Play Rust   Play Rust Clock-16x16za 21 jun 2014, 21:44

Play Rust 2hoxnuo
 
                                                                                                 

Rust een nieuwe game. Een leuke game!
                                                            
De game is van Facepunch Studios! Dus dezelfde makers van Garry's mod!

Wil jij ook Rust gaan doen? Koop het dan snel en join ons op de server!
De game is nu voor €20,- te koop in de steam shop! (Het is nog Alpha)

Ze hebben laatst een nieuwe update toegevoegd. Nu kan je van normaal Rust naar de experimental Rust gaan!
Om alle updates te volgen klik dan HIER

Hier zijn een paar video's over Rust!

Sound Track
First Impression (2013)
First Impression (2014)
Build Update (2014)



Als je de server wilt joinen! Voeg mij toe tot je vriendenlijst op steam!

Steam naam : Poskarov

IP van de server en andere informatie komt eraan als ik er meer van weet!
Als je nog verder problemen hebt met Rust! Meld het A.U.B in deze chat. Ik help je er graag mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Play Rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play Rust   Play Rust Clock-16x16zo 22 jun 2014, 19:14

oke, deze game biedt potentie! Ziet er grappig uit en het lijkt me funny om dingen te bouwen. Alleen ik vraag me af wat het doel van deze game is: survivallen en dingen bouwen? Ik weet niet hoelang dit leuk blijft. Het lijkt me ook een beetje kloten als je veel tijd in het gatheren/bouwen hebt gestoken en iemand komt lang met een shotgun en boem, je bent dood en alles kwijt. Ik weet niet of er veilige gebieden zijn in deze game of dat alles PVP is?

ik ben nog niet helemaal overtuigd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Play Rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play Rust   Play Rust Clock-16x16zo 22 jun 2014, 21:50

Realmkiller schreef:
oke, deze game biedt potentie! Ziet er grappig uit en het lijkt me funny om dingen te bouwen. Alleen ik vraag me af wat het doel van deze game is: survivallen en dingen bouwen? Ik weet niet hoelang dit leuk blijft. Het lijkt me ook een beetje kloten als je veel tijd in het gatheren/bouwen hebt gestoken en iemand komt lang met een shotgun en boem, je bent dood en alles kwijt. Ik weet niet of er veilige gebieden zijn in deze game of dat alles PVP is?

ik ben nog niet helemaal overtuigd Wink

Je kunt je base zo veilig maken als je wil. Er zijn ook plekken waar bijna niemand komt. Daar komen alleen de Pro's die er echt verstand van hebben. Maar als je een beetje een goede base hebt. Raiden ze je ook al niet zo snel. + als er iemand met een shotgun komt en je neerschiet. kan jij niks aan doen. Het hoort erbij. Dit spel is namelijk een combinatie van Stalker, Minecraft & Dayz. Dayz minder nu omdat er geen zombies meer zijn. Maar het is nog in de Alpha. Je kunt towns raiden etc. Jij kan zelf ook andere bases gaan raiden. Maar dan moet je eerst veel sparen. + als de game uit is komt er veel meer bij! Ik weet t nu al! Als je gewoon wat meer filmpjes ervan gaat kijken snap je wel wat t is. en wat je allemaal kunt! Tis teveel om even hier te typen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Play Rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play Rust   Play Rust Clock-16x16zo 22 jun 2014, 23:21

Ik heb de game zelf niet, maar als ik het goed begrijp is de gameplay gebaseerd op het volgende:

Je begint met niets behalve een steen als wapen en tool, waarmee je hout, rocks, eten(vlees) en andere basic resources verzameld.
Met deze spullen kun je een begin maken aan een base, of verder als nomade gaan leven met her en der verscholen kisten.
Een volgende stap het het krijgen/maken van gear.
Hiervoor moet je allicht verschillende blauwdrukken/recepten krijgen.
Deze receptem kan je krijgen in towns,via airdrops en (vroeger) het killen van zombies (ik weet niet hoe dat nu zit Razz ).

Zodra je gear goed is, kun je andere mensen echt lekker gaan lastig vallen.
Hierbij moet je wel nadenken wie je aanpakt, want van het motto "eten of gegeten worden" is in deze game wel sprake.
Het is dan ook wel verstandig om; met een paar fanatieke spelers, een grote groep, of bondgenoten te werken.
Daarmee creëer je een status en kun je makkelijker mensen aanvallen en laten anderen je misschien met rust.
(het backstabben van bondgenoten kan ook altijd natuurlijk Razz)

Mocht het zo zijn dat je wordt gekilled en je gear wordt gestolen, geen nood!
Wanneer je de recepten voor je gear kent, kun je het altijd maken als je de resources ervoor hebt. (Daarom is receptenkennis erg belangrijk).
Ben je weer full-armed, met IJzerenvuist terugslaan en je vijanden KAPOT maken! Razz


Kort gezegd, Rust kan je het volgende bieden:
- Bouwen van een base
- Verzamelen van recepten en het maken ervan
- Oprichten en opbouwen van een clan of alliantie, met bijbehorende vijanden Twisted Evil 
- Aanval en verdedigen (PvP & PvE)
- Ontdekken van de map en zoeken naar basissen
- Trollen / rollplay door middel van de chat/microfoon ingame
- en met genoeg fantasie nog veel meer! Razz (ik ben vast nog wel wat vergeten XD)


Door een druk schema en vele andere games waaraan ik aandacht kan besteden, begin ik niet direct aan rust.
Natuurlijk maak ik wel een uitzondering als meerdere mensen deze game oppakken, want het lijkt me toch wel lache! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Poskarov
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Poskarov


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 75

Play Rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play Rust   Play Rust Clock-16x16ma 23 jun 2014, 21:50

Rage schreef:
Ik heb de game zelf niet, maar als ik het goed begrijp is de gameplay gebaseerd op het volgende:

Je begint met niets behalve een steen als wapen en tool, waarmee je hout, rocks, eten(vlees) en andere basic resources verzameld.
Met deze spullen kun je een begin maken aan een base, of verder als nomade gaan leven met her en der verscholen kisten.
Een volgende stap het het krijgen/maken van gear.
Hiervoor moet je allicht verschillende blauwdrukken/recepten krijgen.
Deze receptem kan je krijgen in towns,via airdrops en (vroeger) het killen van zombies (ik weet niet hoe dat nu zit Razz ).

Zodra je gear goed is, kun je andere mensen echt lekker gaan lastig vallen.
Hierbij moet je wel nadenken wie je aanpakt, want van het motto "eten of gegeten worden" is in deze game wel sprake.
Het is dan ook wel verstandig om; met een paar fanatieke spelers, een grote groep, of bondgenoten te werken.
Daarmee creëer je een status en kun je makkelijker mensen aanvallen en laten anderen je misschien met rust.
(het backstabben van bondgenoten kan ook altijd natuurlijk Razz)

Mocht het zo zijn dat je wordt gekilled en je gear wordt gestolen, geen nood!
Wanneer je de recepten voor je gear kent, kun je het altijd maken als je de resources ervoor hebt. (Daarom is receptenkennis erg belangrijk).
Ben je weer full-armed, met IJzerenvuist terugslaan en je vijanden KAPOT maken! Razz


Kort gezegd, Rust kan je het volgende bieden:
- Bouwen van een base
- Verzamelen van recepten en het maken ervan
- Oprichten en opbouwen van een clan of alliantie, met bijbehorende vijanden Twisted Evil 
- Aanval en verdedigen (PvP & PvE)
- Ontdekken van de map en zoeken naar basissen
- Trollen / rollplay door middel van de chat/microfoon ingame
- en met genoeg fantasie nog veel meer! Razz (ik ben vast nog wel wat vergeten XD)


Door een druk schema en vele andere games waaraan ik aandacht kan besteden, begin ik niet direct aan rust.
Natuurlijk maak ik wel een uitzondering als meerdere mensen deze game oppakken, want het lijkt me toch wel lache! Very Happy
Precies. Ik zal nog een klein deel uitleggen.
De zombies. waren te sterk. zoals je misschien in de video's had gezien. Dus hadden ze die eruit gehaald. En mutants erin gedaan. mutants zijn red bears of red wolves. Die zijn vergiftigd met radiation. Ze lopen overal waar radiation is. Het enige nadeel is... Dat ze nog niet zeker weten wat voor monsters erin willen doen die loot droppen. Want zombies zijn te OP. of ze moeten de zombies aanpassen. Maar ze willen toch een eigen spel houden en geen zombie spel ervan maken. Zoals DayZ etc.. En ze zijn ook niet zeker over de Mutants. Dus het wordt nog afwachten hoe het in elkaar gaat zitten met de volgende updates! Ik hoop dat de updates snel uitkomen.

+ Dit is 1 van de weinige spellen waar je terug kan kijken naar alle versies. (nu nog niet maar later) Ze willen namelijk als de Beta er is dat je ook nog terug kan naar de Alpha. En als de game officieel uit is. Dat je ook nog Beta en Alpha kan doen. Maar waarschijnlijk is dit een game zoals Minecraft. Die heel lang met kleine of grote updates komt denk ik. Want ja. Je kan zoveel bedenken zolang het met survival te maken heeft!

Hopelijk gaan jullie nog eens bedenken om het spel te kopen! Gewoon wat filmpjes kijken! Dan kom je er wel uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Play Rust Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play Rust   Play Rust Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Play Rust
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: