[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Je Loadouts

Ga naar beneden 
+11
USAS12 (JIM)
Brammm
bram
Walrus
DaBeav
xijbor
DaGoonch!!
PaRaDoX
SuperVargen*
Founder
Noah
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 17:18

ik zou in plaats van de talon een ivana silence doen en bij de drumhead ipv snapshot LAOD doen maar jij moet het weten

en effe een vraagje: sinds wanneer is iedereen lvl 56 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 19:44

hmm ik vind LAOD eigenlijk niets, ik maak er (haast) nooit kills mee, dan vind ik het zonde van de plek dat het inneemt.

ik hou gewoon van die wolfe XD, kan je trouwens ook meer kills mee maken dan kanura Wink

hmm dat van die reactive armor zou nog kunnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 20:42

Realmkiller schreef:

4. Sniper (TS)
Talon
Strata
Distraction
Heavy hitter
Multi task
Thermal scope

5. Sniper (S)
WA2000
Strata
Proxies
Heavy hitter
Multi task
Silencer
Tips/opmerkingen zijn welkom Wink
bij de eerste vraag ik me af: "waarom Talon?" je zal er vast een goede reden voor hebben, en ik vraag me af wat dat precies is Wink
bij de tweede zou ik noujuist de Talon pakken, of de Gambit. tenzij je het echt heel belangrijk vind dat je sniper geen lange loop heeft.
rest ziet er goed uit Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 20:46

talon thermal vind ik ook heel fijn hoor =]
alleen moe je wel heavy hitter hebbe....

ik vind gambit echt net iets fijner met silencer dan WA2000 Razz
dat de gambit bij elk schot die hendel moet trekken vind ik geen probleem Wink

talon heeft hogere rate of fire en herlaad sneller dan toros als je daar aan dacht sjefke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16ma 16 apr 2012, 11:26

Sjefke schreef:
Realmkiller schreef:

4. Sniper (TS)
Talon
Strata
Distraction
Heavy hitter
Multi task
Thermal scope

5. Sniper (S)
WA2000
Strata
Proxies
Heavy hitter
Multi task
Silencer
Tips/opmerkingen zijn welkom Wink
bij de eerste vraag ik me af: "waarom Talon?" je zal er vast een goede reden voor hebben, en ik vraag me af wat dat precies is Wink
bij de tweede zou ik noujuist de Talon pakken, of de Gambit. tenzij je het echt heel belangrijk vind dat je sniper geen lange loop heeft.
rest ziet er goed uit Twisted Evil

ik vind Talon best chill, maar heb die andere snipers nog niet echt uitgeprobeerd omdat ik pas net 56 ben Wink
Ik wil trouwens ook alle weapon proficiensies vol hebben, maar die van talon heb ik bijna vol. Welke zou jij pakken met thermal scope dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16ma 16 apr 2012, 15:18

toros is wel heel nice met theraml realm Wink

ik heb net mn anova met last act en RTM geprobeerd echt nice =]
anova blijft een van mn lievelings wapens in GE =]

Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16ma 16 apr 2012, 15:33

de Toros heeft veruit de beste statistieken voor een thermal. de reden dat hij wss vroeg geunlocked wordt is dat er geen silencer op kan. maar als je toch geen silencer gebruikt, zoals bij thermal scope, dan denk ik dat het daarvoor de beste sniper is. Talon kun je ook gerust gebruiken, maar die heeft een hele lage reactiesnelheid. persoonlijk vind ik dat niet fijn, als iemand rent kun je hem niet zo "inhalen" terwijl je blijft scopen. bij andere snipers is dat wel beter, maar die hebben uiteraard andere nadelen.
persoonlijk heb ik nog nooit gambit gebruikt met thermal scope, dus daar weet ik minder over of dat fijn is.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16ma 16 apr 2012, 16:30

ik vind gambit ook wel fijn met thermal maar ik vind toros iets fijner, ik zou alle testen en dan kiezen Wink

elke sniper vind ik silenced erg fijn, dat vind ik een moeilijker keuze Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16ma 16 apr 2012, 18:43

toch maar eens het verschil tussen die 2 testen, ik denk dat ik toros wel fijner ga vinden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16ma 16 apr 2012, 21:04

Brammm schreef:
favo snipers:

1. WA2000
2. Gambit CP-208
3. Toros AV-400
4. Talon HL-450
5. Pavlov ASR
Dit heeft niks met loadouts te maken, maar met favoriete wapens!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16di 17 apr 2012, 21:06

ik heb bij IvanaBeQuiet mine sweeper gedaan sinds vandaag Wink
ik had namelijk geen een loadout met mine sweeper, waar doen jullie mine sweeper bij?

ik heb nu ook mn Grenadias loadout:
anova grenedier
wolfe 44
RTM
HH
LAoD

explosieve:
2 handgranaten
2 RTM
2 granaten uit granaten werper
1 handgranaat als je doodgaat

vandaar de naam Grenadias =P

ik zit te twijfelen tussen heavy hitter en reactive armor, want de anova heeft alles redelijk op damage na maar met al die explosieve en omdat ik vaak met deze loadout mn leven riskeer is reactive armor ook wel handig, wat denken jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16wo 31 okt 2012, 15:35

ik ben laatste tijd gaan proberen ietsjes beter te worden in het rushen met een shotgun (op andere maps dan Archives Wink)
daarvoor heb ik dit in elkaar geflanst:

PT-9 Interdictus
Remote Triggered Mine
Heavy Hitter
Snap Shot
Reflex Sight (ja dat maakt verschil Ruudje Razz ook als je niet inzoomt)

ben alleen nog niet heel veel toegekomen aan het spelen ermee... kom te veel gebooste spelers tegen en dan moet ik wat anders gebruiken :troll: je snapt het wel
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16wo 31 okt 2012, 16:01

whuut!? why me!? XD

maar waarom rushe met shotgun? XD
please explain me saai

de pt-9 ziet er wel strak uit met een reflex sight Very Happy

ik blijf bij me ivana met thermal scope Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16wo 31 okt 2012, 16:17

DaGoonch!! schreef:
whuut!? why me!? XD Omdat jij zeikte op een filmpje dat ik uploade dat ik niet inzoomde terwijl ik reflex sight gebruikte (lang geleden XD)

maar waarom rushe met shotgun? XD Omdat het een one hit kill is als je raakt Razz
please explain me saai

de pt-9 ziet er wel strak uit met een reflex sight Very Happy

ik blijf bij me ivana met thermal scope Very Happy thermal sux big time op korte afstand en Ivana heeft te veel recoil om effectief te zijn op lange afstand

Zo. en dan nu proost Proost ouwe!
:3
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16wo 31 okt 2012, 20:03

Thermal ivana is zeker anders maar echt niet slecht, je moet wel goed letten op de volgende dingen:
-Je hip-fire moet klasse zijn voor als iemand close tot medium range zit
-Je moet niet worden gezien en steeds van plek naar plek terwijl je redelijk op afstand moet blijven.
-Je bent erg effecitief met rook en op long range maar je kan niet lang achter elkaar schieten dus je moet burst of meerdere keer klikken wil je nog precies schieten.

@Sjefke: De ivana is het wapen met de laagste recoil (onder de assault wapens) en je hebt nog wel de hoogste rate of fire Wink

deze set is zeker niet slecht maar ik vind deze manier van spelen die erbij komt kijken niet altijd geweldig Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16wo 31 okt 2012, 20:55

xijbor schreef:
Thermal ivana is zeker anders maar echt niet slecht, je moet wel goed letten op de volgende dingen:
-Je hip-fire moet klasse zijn voor als iemand close tot medium range zit
-Je moet niet worden gezien en steeds van plek naar plek terwijl je redelijk op afstand moet blijven.
-Je bent erg effecitief met rook en op long range maar je kan niet lang achter elkaar schieten dus je moet burst of meerdere keer klikken wil je nog precies schieten.

@Sjefke: De ivana is het wapen met de laagste recoil (onder de assault wapens) en je hebt nog wel de hoogste rate of fire Wink

deze set is zeker niet slecht maar ik vind deze manier van spelen die erbij komt kijken niet altijd geweldig Wink

Terralite III heeft minste recoil van de assault rifles. Wink
de reden dat ik überhaubt geen thermal scope gebruik in mn loadouts is dat het inzoomen langs een scope traag is in deze game en je geen ADS snap hebt waardoor andere mensen je veel makkelijker neerschieten.
dan heb je ook de smoke/flash: op de plaats van smoke zit ook rtm, highcap, proxy... die kun je dan niet in je loadout integreren en dat is naar mijn mening ook wel jammer.
maar goed, dat is dan weer mijn mening Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16do 01 nov 2012, 18:18

één naa laatst dan Razz

ik snap je, ik vind het ook niks maar het is echt niet slecht =)

en thermal is ook niet altijd fijn doordat je minder wenbaarder bent als je inzoomt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Je Loadouts - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je Loadouts   Je Loadouts - Pagina 5 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je Loadouts
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Loadouts, wapens en upgrades

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: