[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoWs - World of Warships

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16di 09 dec 2014, 17:05

ik vond het nu nog overbodig om hier voor een nieuwe topic over te maken.

aankomend weekend heb je de kans om world of warships te spelen.

wargaming geeft via hun site invite codes weg en via andere sites kan je ook een code bemachtigen.

nu heb ik voor mezelf een code en via andere sites nog 2 codes. dus als er geïnteresseerde zijn, stuur mij dan een PM voor een code (als er meer dan 2 mensen zijn die een code willen, wil ik tussen die mensen die 2 verloten.

dus als er geïnteresseerde zijn hoor ik het gauw

EDIT by Beav: net zoals WoWp - World of Warplanes een eigen topic heeft krijgt WoWs dat ook Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16di 09 dec 2014, 17:15

Hoi dutchie.

Ik zou die code wel willen.maar kan jij me misschien ook de link geven om het spel te downloaden.

Ik had me al aangemeld voor die code maar ik snapte iets niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16di 09 dec 2014, 17:28

ach waarom ook niet. warships verdiend wel een kans van me Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16do 11 dec 2014, 16:16

gefeliciteerd, beav en patrick. jullie hebben gewonnen, het heeft wel geholpen dat jullie de enige waren Wink

de codes kunnen jullie binnenkort verwachten
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16do 11 dec 2014, 17:46

dank u! ben al aan het installeren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16do 11 dec 2014, 17:54

nog een leuk extra-tje is dat je aan de volgende beta weekend en de closed beta mee mag doen.

misschien is het leuk (indien mogelijk) zaterdag afspreken om met zn 3en de zeven zeeën onveilig te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16do 11 dec 2014, 18:08

ik vind het best joh Smile gezellig in een call en alles slopuh wat rood is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16do 11 dec 2014, 22:40

het is dat ik dit weekend druk ben, anders.....
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16do 11 dec 2014, 23:25

ik heb het gedownload alleen als ik het op wil starten dan gooit die me eruit? heb jij daar ook last van Beav.


of moet ik wachten tot morgen om die code in te vullen want ik zie ook nergens waar ik dat moet invullen,die link die jij stuurde Dutchguy werkte niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 00:12

cplpatrick schreef:
ik heb het gedownload alleen als ik het op wil starten dan gooit die me eruit? heb jij daar ook last van Beav.


of moet ik wachten tot morgen om die code in te vullen want ik zie ook nergens waar ik dat moet invullen,die link die jij stuurde Dutchguy werkte niet.
die beta begint vrijdag vanaf 18:00 uur. Wat die link betreft, het kan zijn dat er een spelfout inzit. Nou moet hij goed zijn: www.worldofwarships.eu/invite

Btw, kon jij de game al downloaden dan? Voordat ik die code had ingevoerd kon ik hem volgens mij niet downloaden.

Als het nog niet lukt, moet je het even aan beav vragen, of je moet helaas wachten tot zaterdag, dan kan ik even meekijken.misschien dat ik vrijdag even tijd heb om samen te kijken, maar Die code kan je wel al gewoon invullen
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 00:33

het linkje werkt maar ziet nergens waar ik een code moet invoeren.

ja ik kon de game gewoon downloaden.

alleen werkt die nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 03:35

ik klikte op de link die dutchie me via PB gaf en ik kon meteen de code invullen. dat is de link die ook gepost is geworden. als ik er nu op klik krijg ik een gewone pagina van de site en niet meer de code pagina.

na downloaden kon ik geen verbinding maken met de server. ik moet dus wachten totdat de aangegeven tijd. ik word er niet uitgegooid maar het inloggen werkt dus niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 05:24

cplpatrick schreef:
het linkje werkt maar ziet nergens waar ik een code moet invoeren.

ja ik kon de game gewoon downloaden.

alleen werkt die nog niet.
post anders eens een screenshot van die pagina die je krijg, is misschien wat makkelijker
WoWs - World of Warships 34eysrcdit krijg je niet te zien dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 09:25

ik kan er geen shotje van maken,maar ik krijg heel wat anders als wat ik hier staat.

wel kon ik het spel gewoon downloaden,zou het niet zo zijn dat die het dadelijk gewoon doet zodra de servers open gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 10:01

cplpatrick schreef:
ik kan er geen shotje van maken,maar ik krijg heel wat anders als wat ik hier staat.

wel kon ik het spel gewoon downloaden,zou het niet zo zijn dat die het dadelijk gewoon doet zodra de servers open gaan
dus als je op de homepage sta, staat er in het midden een "download game" button en rechts boven waar je in kan loggen, en als je bent ingelogd daaronder"member page" ? Zo ja, zou je eens moeten zijn ge-invite zijn en je gewoon kan spelen.  anders kan ik je niet verder helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 10:08

Even over dat afspreken. Ik ga zaterdag kerst shoppen en ik weet niet hoelaat ik thuis zal zijn... vandaag en zondag ben ik gewoon thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 10:19

ik ook even afspreken ik heb weekenddienst en ben alleen in de ochtend er.

ik ga vanavond proberen of alles werkt,ivm om 18:00 de servers open gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 12:25

vandaag kan ik niet, moet naar een verjaardag en zondag weet ik nog niet. ik laat het anders wel weten voor zondag.

dan zie ik je zaterdag wel of niet verschijnen, beav
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 23:13

bij mij werkt het dus niet meer,hellaas ik kan gewoon weer wachten wanneer ze dat spel nou is echt gaan uitbrengen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 23:49

Dan heb je denk ik toch iets fout gedaan patje. Ik heb 1 game gedaan toenstraks! Een killetje en gewonnen haha het bleef bij 1 game omdat ik er niet zoveel aan vond. ik zal het morgen of zondag nogmaals doen om een beter beeld ervan te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16vr 12 dec 2014, 23:51

Ben er echt ziek van Beav het lijkt me zo gaaf spel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16za 13 dec 2014, 23:05

ik vind het wel wat. het is wel een stuk langzamer, maar wat verwacht je van een paar duizend ton vaartuig. doordat je zo langzaam stopt en op gang komt, moet je wat verder vooruit plannen dan in WOT. en het killen duurt wat langer, aangezien je begint met een schip met 90.000 hp XD

en kwa technisch aspect, hij draait beter dan wot op het moment. 70fps op high terwijl ik met WOT 70fps met het meeste op medium.

dat je de eerste paar potjes tegen bot moet vind ik ook wel slim, kan je wennen/oefenen hoe de game werkt en hoe je het speel.

conclusie van het verhaal: ik ga dit vaak spelen wanneer hij uitkomt
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16za 13 dec 2014, 23:10

en wanneer komt die uit?? aangezien ze nu al bijna een jaar ermee bezig zijn en alleen maar lekker maken op hun site.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16za 13 dec 2014, 23:11

Zoals gezegd ben ik zelf nog niet overtuigd. Misschien dat ik morgen nog een game doe.

Btw, ik was half 8 thuis maar zag je niet online dus toen heb ik de wot daily even gedaan en toen ik die had zag ik je nog steeds niet online helaas. Met online bedoel ik skype trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16za 13 dec 2014, 23:26

ach, we konden toch niet platoon aangezien dat nu niet beschikbaar is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoWs - World of Warships Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoWs - World of Warships   WoWs - World of Warships Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoWs - World of Warships
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mad World The Game
» World of Warcraft --- NANL Guild
» WoWp - World of Warplanes
» world of tanks blitz
» GW2 – World boss events

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: PC/MAC-
Ga naar: