[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tactiek bespreking / vergadering

Ga naar beneden 
+3
DutchPolska
Dutchguy
DaBeav
7 plaatsers

Welke dag vind je geschikt voor tactiek bespreking / vergadering
Dinsdag
Tactiek bespreking / vergadering 2py6n2100%Tactiek bespreking / vergadering Tlyp10
 0% [ 0 ]
Woensdag
Tactiek bespreking / vergadering 2py6n21011%Tactiek bespreking / vergadering Tlyp10
 11% [ 1 ]
Donderdag
Tactiek bespreking / vergadering 2py6n2100%Tactiek bespreking / vergadering Tlyp10
 0% [ 0 ]
Vrijdag
Tactiek bespreking / vergadering 2py6n2100%Tactiek bespreking / vergadering Tlyp10
 0% [ 0 ]
Zaterdag
Tactiek bespreking / vergadering 2py6n21022%Tactiek bespreking / vergadering Tlyp10
 22% [ 2 ]
Zondag
Tactiek bespreking / vergadering 2py6n21067%Tactiek bespreking / vergadering Tlyp10
 67% [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 9
 

AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16do 29 jan 2015, 12:33

Op welke 1ste ......dag van de maand wil je de tactiek bespreking / vergadering?

De tijd zal rond half 8 zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16do 29 jan 2015, 13:04

Dinsdag en woensdag is half 8 lastig haalbaar verder maakt het mij niet zoveel uit welke dag ik pas mij aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16vr 30 jan 2015, 22:38

Wanneer sluiten we de stemming?
Zondag is de 1ste dus mocht het zondag worden kunnen we dan al vergaderen misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16vr 30 jan 2015, 23:05

we stemmen nog de hele zaterdag en zondagmiddag. mocht zondag dan nog steeds aan kop staan dan vergaderen we meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16za 31 jan 2015, 19:36

Zondag's is voor mij niet altijd haalbaar. Maar ik hoef er ook niet altijd bij te zijn. Wink
De kans op sociale verplichtingen is op zondag groter dan op andere dagen.

Deze week ben ik weinig online geweest bij WOT omdat ik erg druk met het werk ben geweest.
Ik heb wel regelmatig de nanl site in de gaten gehouden met mn mobieltje, maar reageren daarmee is erg lastig.

Als ik een x niet kan, dan stuur ik wel een berichtje met opmerkingen, aandachtspunten e.d. naar één van de aanwezigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16zo 01 feb 2015, 11:41

laatste paar uurtjes om te stemmen! Maak er gebruik van zou ik zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16zo 01 feb 2015, 13:03

Ik heb al op de zondag gestemd. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16zo 01 feb 2015, 17:43

5 stemmen voor de Zondag en 1 voor de Zaterdag. Dat lijkt me wel duidelijk dus elke 1ste Zondag van de maand "vergaderen" we rond 19:30 eventjes met de aanwezigen.

Zelf ben ik vanavond trouwens niet aanwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16zo 01 feb 2015, 17:55

ah, was ik de enige die zaterdag had gekozen Crying or Very sad zondags wordt moeilijk voor mij. 9/10 keer kan ik helaas niet. misschien na afloop een samenvatting maken voor de gene die niet konden??
Terug naar boven Ga naar beneden
DutchPolska
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
DutchPolska


Aanmelddatum : 19-03-14
Berichten : 56

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16zo 01 feb 2015, 18:28

Das idd wel handig dutchguy, waar word er ttrouwens vergaderd?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16zo 01 feb 2015, 18:57

Dutchguy schreef:
ah, was ik de enige die zaterdag had gekozen Crying or Very sad  zondags wordt moeilijk voor mij. 9/10 keer kan ik helaas niet. misschien na afloop een samenvatting maken voor de gene die niet konden??
dat is idd een goed idee. hopen dat iemand deze taak vandaag op zich neemt.

DutchPolska schreef:
Das idd wel handig dutchguy, waar word er ttrouwens vergaderd?
we hebben extra een vergader kanaal gemaakt hiervoor maar als er problemen zouden zijn met rechten kan er ook een ander kanaal gebruikt worden en in het uiterste geval skype.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16zo 01 feb 2015, 21:11

Vanavond 1ste vergadering geweest.
Aanwezigen cplpatrick, rage, pagasus45 en mijzelf.
Ivm de weinige aanwezigen niet zoveel besproken ook geen taktiekbespreking.
Pagasus45 wist nog een goede verstopplek voor de e25 op de map karelie er wordt gekeken of we van goede plekjes voor de verschillende tanks screenshots kunnen maken of eens afspreken waar mensen samen naar deze plek kunnen gaan kijken bij intresse hiervoor.
Rage heeft wat verteld over de stand van zaken mbt tot het inrichten van ts en de server voor ts.
Vraag van Patrick hoe verder te gaan met het afronden van de splitsing van nanl en nanl2 zoals reeds op het forum staat worden mensen die nog niet online zijn geweest en nog geen reaktie hebben gegeven en in aanmerking komen voor nanl2 een bericht gestuurd op de wotsite
of ze naar clan2 zouden willen verhuizen men krijgt 2 weken om te reageren  en bij geen reaktie wordt men gekickt en uitgenodigd voor clan2.Ook zullen wij de mensen nog steeds aanspreken als we ze online zien op wot.
Tot slot voor de volgende vergadering wordt er een agenda gemaakt ik stel voor om een vergadertopic aan te maken voor vergaderpunten.
Einde vergadering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16do 05 feb 2015, 10:01

momenteel bezig met het aanklikken van alle topics in ons forum in de hoop dat ik, dmv email, beter op de hoogte ben wat er gemeld wordt op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16do 05 feb 2015, 11:39

Helaas werkt dat niet altijd Dazhbog. Probleem is al tijden bekend maar een oplossing hebben we niet. Wel kun je naar de dag/datum van berichten in de onderwerpen lijst kijken maar je kan ook op de index rechts onderaan op "alle actieve onderwerpen van vandaag" klikken. Deze opties werken het beste als je dagelijks checked natuurlijk en ze werken slecht als men maar 1x per week op het forum kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16ma 09 feb 2015, 23:41

Punt van vergadering maart:

Posities Poolgebied als we de zuidelijke basis hebben.

Het is handig als iedereen voor de vergadering maptactic heeft en al wat heeft geoefend daarmee.
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16di 10 feb 2015, 00:57

ik heb ff op die site maptactics gekeken en misschien kunnen we inderdaad is een avondje er mee gaan stoeien want ik kom er niet zo uit.

misschien een idee om een avondje te orginaseren
Terug naar boven Ga naar beneden
Dazhbog
Kolonel
Kolonel
Dazhbog


Aanmelddatum : 17-02-13
Berichten : 187

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16di 10 feb 2015, 06:27

Is het nodig om in te schrijven op 'MapTactics' voor het doel dat je voor ogen hebt??

Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16di 10 feb 2015, 12:16

Idd slim om even samen te kijken.
Maar als ik het goed begrijp kan iemand een map taktiek/briefing maken en dan kunnen wij deze bekijken.Misschien kan paga wat als proef aanmaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16di 10 feb 2015, 21:08

Ik heb een tijdje terug het proggie geïnstalleerd en ff naar gekeken. Ik zal me er binnenkort op gaan storten en hier wat posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16di 10 feb 2015, 21:21

@pagasus45 schreef:
Ik heb een tijdje terug het proggie geïnstalleerd en ff naar gekeken. Ik zal me er binnenkort op gaan storten en hier wat posten.

euh proggie geinstalleerd?
Het is toch webbrowsed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16wo 11 feb 2015, 21:08

Kun je nagaan hoe lang dat geleden is geweest, Wink silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tactiek bespreking / vergadering Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tactiek bespreking / vergadering   Tactiek bespreking / vergadering Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tactiek bespreking / vergadering
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: