[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Posities die je kunt gebruiken in WOT

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16di 03 feb 2015, 21:58

In dit topic wil ik laten zien in welke map je verschillende posities kunt gebruiken.
De posities zijn soms algemeen, soms tanktype (Light, Medium, Heavy, TD, RPG), soms zelfs tankspecifiek.

Heb je zelf favourite plaatsen om te spotten, verkennen, aanvallen, snipen of om je RPG te positioneren? Dan is jouw info ook welkom.
Dit is één van de voordelen om in een clan te zitten, je kunt info en tips aan anderen geven en je krijgt zelf ook tips en info!

Probeer zoveel mogelijk hetzelfde te doen qua opbouw zodat er genoeg info staat, maar niet te veel info.

Map: Karelië
Type: Verdediging
Tank: TD met goede gun elevation of scout
Positie: Deels in de struiken, of op plateautje ernaast.
Voordelen: Geen bekende plek, goed overzicht, snelle vluchtmogelijkheid (naar beneden rijden vanaf schuine helling zonder obstakels)
Nadelen: Als de vijand dichter bij komt kun je alleen spotten maar niet schieten (anders ben je gezien) je kunt namelijk niet helemaal in de struiken staan

Posities die je kunt gebruiken in WOT 2q8wykz

Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16wo 04 feb 2015, 20:34

Mooi punt paga zojuist 3480 dmg gedaan mijn hele e25 leeg geschoten.3kwart van de dmg was vanaf jouw punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16ma 09 feb 2015, 23:55

Map: Zandrivier
Type: Aanval

Positie 1 (C9) (kuitje van Herman waar de Jagdpanther staat)
Tank: Alle met sloped armour en goede gun-depression. (bijv. Jagdpanther en Jagdpanther II) Zie ook positie JP
Positie: In het kuiltje, iets naar voren de helling opgereden.
Voordelen: Alles bounced
Nadelen: Hier wil je niet staan als de vijand SPG heeft. En je moet er heen rijden via C 7, 8 en 9, je moet wat geluk hebben dat de vijand geen tanks snel die kant op stuurt.

Positie 2 (C0) (Waar de E 25 staat)
Tank: Alle met goede camo waarden
Positie: Achter een van de horizontale ribbels
Voordelen: Hier kun je goed snipen zonder zelf snel gezien te worden. Vluchten naar achteren
Nadelen: Als je gezien bent, dan ben je ook echt gezien. Wink Zeker als de verdediging met meerdere tanks tegelijk op je schiet.


[img]Posities die je kunt gebruiken in WOT 1zo9bx0[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16di 17 feb 2015, 12:37

Paga, ik mis een screenshot in je vorige post ??

ik ben dit topic aan het vernieuwen op het nieuwe forum dus als je dat screen nog eventjes kan posten dan verwerk ik dat meteen op het nieuwe forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16di 17 feb 2015, 23:59

Op de laatste foto zijn beide posities zichtbaar...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16wo 18 feb 2015, 00:16

ok dan vermeld ik dat in het nieuwe topic Wink EDIT: http://www.forum.nanlclan.nl/viewtopic.php?f=4&t=44&p=85#p85

ik dacht dat er iets miste door de img tags...
Terug naar boven Ga naar beneden
cplpatrick
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
cplpatrick


Aanmelddatum : 08-02-14
Berichten : 408

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16wo 18 feb 2015, 11:57

misschien is dit wel een goede tip voor je paga http://wotguru.com/map-strategy-el-halluf/

ik zelf heb al die mappen opgeslagen in aparte map en kan zo tijdens een game op me tweede scherm kijken naar een map waar je op dat moment in speel.

hier een voorbeeldje:Posities die je kunt gebruiken in WOT Snkzgg
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16wo 18 feb 2015, 12:16

ik ga al die mappen gebruiken op het nieuwe forum Razz

EDIT: helaas zijn niet alle maps daar te vinden...

EDIT2: de maps verschillen te erg van mekaar dus ik laat ze weg op het nieuwe forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Posities die je kunt gebruiken in WOT Empty
BerichtOnderwerp: Re: Posities die je kunt gebruiken in WOT   Posities die je kunt gebruiken in WOT Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Posities die je kunt gebruiken in WOT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» welke controller gebruiken jullie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: