[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Stronghold team NANL2 - Medium klasse

Ga naar beneden 
+3
DutchPolska
willenhalt123
Rage
7 plaatsers
AuteurBericht
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16wo 04 feb 2015, 18:53

Dit topic gaat over de stronghold gevechten (schermutselingen zoals het zo mooi heet in het nederlands) in de MEDIUM klasse
(Dit is tier VI met 6 tot 7 spelers)

We willen graag met een vast team aan de stronghold gevechten deelnemen. In dit topic vind je de spelers + de tanks (& info) die de spelers hebben. Ook vind je hier alle andere info die nodig is.

Men kan zich aanmelden voor het team in dit topic.

Mensen die meedoen dienen ten alle tijden naar de commander te luisteren! Deze geeft via TeamSpeak3 de commando's! TS3 is dus wel een must, een mic is niet echt een must maar men moet dus wel kunnen mee luisteren...

Commanders:

    * vaeBaD
  1. willenhalt123
  2. airadan


Spelers en info:
willenhalt123:
DutchPolska:
pietermans2511:
airadan:


Dag en tijden:

    Vaste dag:
  • ??? vanaf ???
    Eventueel:
  • Maandag t/m vrijdag vanaf 18:00uur / 19:00uur tot 21:00uur
  • Zaterdag en Zondag vanaf 18:00uur / 19:00uur tot 21:00uur


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mensen kunnen zich in dit topic aanmelden voor het team of als je een van de commanders wilt zijn! Als je je aanmeld vermeld dan ook de tanks die je wilt inzetten en welke bijzonderheden er op die tank zitten! Post alleen crew die 100%!!! is en ook alleen modules die men daadwerkelijk heeft.

Een lid schreef:
Ik heb een KV-85 met 1 skill compleet, de belangrijkste vaardigheden van de bemanningsleden zijn 6th sense, doodsoog, omgevingsbewust en ik heb de volgende modules op me tank zitten: Ventilatie klasse - Doorlader - Richtaandrijving


Ook hadden we graag geweten welke dag en welke tijd iedereen het beste uitkomt. Vermeld dit ook aub zodat we beter weten kunnen inplannen op welke dag en van wanneer tot wanneer we gaan spelen als team.


Een lid schreef:
Ik kan op alle dagen behalve dinsdag en tussen 19:30 en 22:00 komt mij het beste uit

Een lid schreef:
maandag tussen 16:00 en 00:00, dinsdag tussen 19:00 en 20:00, woensdag tussen 12:00 en 20:15 enz enz


Post je info zo duidelijk mogelijk! We willen echt graag weten welke tank en welke modules en dergelijke je hebt en wanneer we het beste voor deze gevechten kunnen spelen!
Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16do 05 feb 2015, 14:04

en mijn Hellcat heeft nu zijn eerste skill op al mijn bemmanningsleden nu heb ik
zesde zintuig
snel schot
mottorrem
en omgevingsbewust
ik heb ook 1X camouflage op 100% en ben nu met de andere bemmaningsleden bezig met camo en met degene waar ik al camo op had ben ik nu bezig met reparatie omdat ik niet wist wat ik anders kon doen.

ik heb nu ook een KV-85 met de bemmaning op 2% lager van 100% af en ik heb daar wel
verbeterde richtaandrijving
verbeterde ventilatie klasse 3
en groot kaliber tankkanon doorlader

ik heb ook een AMX 12 T als die nodig is met de skills
zesde zintuig op 77%
camouflage op 77%
en offroad rijden op 77%
als uitrusting heb ik
optiek met antireflectiecoating
verbeterde ventilatie klasse 1
en binoculaire telescoop

ik kan fortificatie doen als ik online ben en ik ben niet alleen online om te chatten dus het is bij mij heel wisselend wanneer ik kan


Laatst aangepast door willenhalt123 op do 05 feb 2015, 14:05; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik was vergeten op te schrijven wanneer ik kan)
Terug naar boven Ga naar beneden
DutchPolska
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
DutchPolska


Aanmelddatum : 19-03-14
Berichten : 56

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16do 05 feb 2015, 18:27

Ik heb een kv-85 met 67% op de volgende skills:
Zesde zintuig
Camouflage
Comfortabele rit
Reparatie

Al mijn crew is 110% behalve de commander, die is 100%

Dit is mijn enige tier 6

Ik kan elke dag behalve woensdag vanaf 6/7 uur
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16do 05 feb 2015, 18:50

1ste post geupdate Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
pietermans2511
Soldaat der tweede klasse
Soldaat der tweede klasse



Aanmelddatum : 03-03-14
Berichten : 9

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 14:19

Ik zal graag stronghold gaan spelen,
IS met snellere lader en snel richten
SU-85 full
SU-100 aan het verbeteren
Hellcat over een maand
KV-1 full
ELC-AMX over een maand
en nog wat andere tanks!
Liefst op maandag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag 19.30-21.00 in weekend boeit het niet.
ivm school

Groetjes Pietermans2511 a.k.a Pieter


Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 14:23

oke ik vind het heel leuk dat er veel aanmeldingen zijn maar dit is met tier 6 tanks dus de IS zou niet mogen en de SU-85 en KV-1 en ELC-AMX zouden niet echt goede tanks zijn behalve als je bijvoorbeeld alle uitrusting op de ELC AMX en een paar skills daarop hebt zal je alleen met de SU-100 mee kunnen doen (niet dat dat een probleem is)

ook een update van mijn KV-85 ik ben nu met al mijn bemmaningsleden reparatie aan het trainen het is nu op 43%
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 14:31

alleen de SU-100 ingevuld bij pietermans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daveklo
Sergeant
Sergeant
Daveklo


Aanmelddatum : 18-11-14
Berichten : 230

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 15:14

Goed bezig clan 2 zo komt het team wel vol.
vandaag en morgen komt er een enkeling bij in clan2 die vanuit 1 komen misschien kunnen/willen die zich ook wel aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 16:02

ja dat zal zeker lukken. ik stuur soms ook de link door in de chat van clan 2 (vanaf nu dan gaat het nog sneller)
Terug naar boven Ga naar beneden
airadan
Soldaat der derde klasse
Soldaat der derde klasse



Aanmelddatum : 13-12-14
Berichten : 3

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 18:22

T150  , 91% op sixth sense, deadeye, smooth ride, situational awareness en save stowage.
KV-85,  49% op sixth sense, deadeye, controlled impact en save stowage.

ik kan elke dag, van 19-21 uur.
ik wil ook wel commander zijn. (als dat nodig is)
Terug naar boven Ga naar beneden
DutchPolska
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
DutchPolska


Aanmelddatum : 19-03-14
Berichten : 56

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 18:30

Er is al een commander
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 18:37

1ste post geupdate.

Thorzain, of je commander word zal willenhalt beoordelen Wink ik kan het later dan wel eventueel in het topic aanpassen.

@DutchPolska, meerdere commanders is niet erg! Als maar steeds duidelijk is wie er op dat moment commandeert.
Terug naar boven Ga naar beneden
willenhalt123
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 08-11-14
Berichten : 26

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 18:51

we kunnen ook doen dat ik in het begin commander ben en als ik er niet ben Thorzain commander is.
ook kunnen we als we NANL tegen NANL2 doen kunnen we Thorzain ook een keer de commander laten zijn (misschien is hij daar wel heel goed in) maar we moeten eerst een volledig team hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16vr 06 feb 2015, 18:55

helemaal prima willenhalt, dan zet ik hem erbij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stronghold team NANL2 - Medium klasse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stronghold team NANL2 - Medium klasse   Stronghold team NANL2 - Medium klasse Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stronghold team NANL2 - Medium klasse
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stronghold team NANL - Medium klasse
» Stronghold team NANL - Kampioen klasse
» Stronghold mode team NANL2
» Stronghold mode team NANL
» Stronghold Tactics.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: