[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Online tactics

Ga naar beneden 
+7
DaBeav
SuperVargen*
PaRaDoX
DaGoonch!!
Walrus
Noah
Founder
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16za 31 maa 2012, 16:57

over dat filmpje van Matthias: het is echt makkelijk ik zweer het je je moet alleen goed gooien! ik heb er al een paar quads mee gehad !

Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16di 03 apr 2012, 23:00

als je eenmaal wat hebt gespeeld merk je dat je al veel kills kunt winnen door een goede start; als je precies goed rent en alles goed oet loop je vorop en kun je veel killen Wink

bij jungle geef ik als tip: ga aan het begin beneden niet in de bunker zitten maar erboven/naast ofzo (word je niet gekilled) en als je boven respawnt zou ik op het vlakke pad naar beneden gaan snypen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16wo 04 apr 2012, 16:56

Beste tactiek bij jungle is om helemaal rechts te gaan zitten bij de "poort". Je moet daar gaan liggen met een silenced sniper en dan allemaal een voor een neerknallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16za 14 apr 2012, 17:47

tip van het jaar: speel NOOIT Goldeneye (modus) als je niet met wat friends bent, want dat is een mode waarin je ontzettend goed moet kunnen samenwerken, daarbij kun je dus geen tjappies gebruiken. bij blackbox eigenlijk zelfde verhaal, alleen omdat zich dit maar rond een plek afspeelt valt het daar nog reuze mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16za 14 apr 2012, 18:33

Ik heb de goldeneye mode gebruikt om mijn pistols klaar te spelen XD In elk level is wel een console waar je dichtbij kunt campen en als die console gehacked word kill je de hacker met je pistol!

Verder heb ik die mode nog nooit met een party gespeeld en toch wonnen we vaak genoeg...

Ook kun je sommige consoles hacken door de muur XD Op zich wel handig aangezien je tegenstander meteen naar de console zelf gaat haha In docks en archives kan dit bv en in andere levels misschien ook wel maar is al te lang geleden dat ik die mode gespeeld heb dus weet het niet meer XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16za 14 apr 2012, 20:03

Beav schreef:

Verder heb ik die mode nog nooit met een party gespeeld en toch wonnen we vaak genoeg...

ik zei niet dat je niet kan winnen, maar dat het een stuk minder leuk is als alles wordt ver**** door je team..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16wo 02 mei 2012, 19:59

laatste tijd rush ik veel met een silenced machine geweer en door het hipfiren goed te oefenen, maak ik een stuk meer kills wat nice is. 1 op 1 win je een stuk vaker en door beetje rond te rennen wordt je niet vaak in je rug gepakt.
wat ik nog wel moet leren is minder agressief te spelen. het scheelt je een paar kills, maar toch wel meer deaths. voor je k/d is het dus niet verstandig extreem agressief te spelen, maar aanvallend en wanneer nodig als een bangerik. maar ja, alles voor de objective he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16wo 02 mei 2012, 20:13

je kan wel redelijk aanvallend spelen maar moet wel nogsteeds veilig Wink

ik heb hetzelfde sjef =]

je moet ook niet te lang blijven zitten rond een plek met sniper zonder silencer, als ik met gambit+laser speel ga ik altijd van plek naar plek maar ook weer niet blindelings het gevecht in, je moet bewegen maar wel met een taktiek en een doel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16do 03 mei 2012, 09:27

Het is wennen chef! Ik rush als een malle altijd.. Maar ik rush altijd een vaste ronde door het level. Ook moet je aanleren goed en snel de omgeving tt checke en een reactie vermogen te hebben als een jekko. Kortom.. Als je camper ben en je gaat rushen is het gewoon raar.. En andersom ook uiteraard Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Online tactics - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Online tactics   Online tactics - Pagina 6 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Online tactics
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Online Tactics
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Offline tactics
» Stronghold Tactics.
» Clan War Tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: