[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!

Ga naar beneden 
+21
cplpatrick
Bluee33
Dutchguy
MrXwiix
~AnYo-0.0-Shika~*
marijn
Rage
Biatch #1
bram
Sjefke
Xander
PaRaDoX
Realmkiller
xijbor
Noah
DaBeav
Walrus
hero
Brammm
DaGoonch!!
Founder
25 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16ma 20 jun 2011, 15:28

als je inactief bent post het hier.
juist wel weer actief? ook dat kun je hier kwijt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16di 01 nov 2011, 23:45

Hoi jongens.
GE reloaded komt er aan voor de ps3 deze vrijdag 4 nov.
en die ga ik kopen. ik zit dan ook in een andere clan met alle goede spelers van de wii version. maar ik zal altijd het hier checken op de site. ik zal alleen voor een lange tijd niet meer on zijn op ge wii hoe jammer ik het ook vind en hoe graag ik ook hoop dat jullie het ook kopen. want jullie spelen goed. maar deze versie is gwn 10x beter dan de oude. en de maps zijn uitgebreider etc. het ga jullie goed op ge wii, joost (strawhat zal ook ge r kopen, maar dat interesseert jullie vast niet).
en mocht het zo zijn dat jullie een ps3 nemen (CROSS FINGERS) mijn PSN naam is MBeline en de clan site is http://gerwiiclan.webs.com/
en ik zal ook vaak daar in de chat zijn. verder neem ik ook veel filmpjes op zodat jullie zien waarom ik dit spel heb gekocht. HET GA JULLIE GOED.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16wo 02 nov 2011, 11:06

dus de oprichter van de site gaat weg!!??? en de leden blijven over?? maak je ook niet veel mee ahaha.. ma matthias we zullen je hier ongetwijfelt nog van je horen!! succes met ge reloaded!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16wo 02 nov 2011, 11:14

Ik ga niet weg van de site hoor? Alleen ge wii is saai geworden enne
Als hier ooit een catergorie voor wordt gemaakt dan kan ik wel wat personen opsporen. Het moet wel de ps3 zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16wo 02 nov 2011, 13:11

nee weet wel dat je niet weg gaat.. maar als ik het zo lees is het net of je afscheid neemt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16wo 02 nov 2011, 15:38

Ja he dat vond ik ook al, een hele speech haha!

Maar je blijft dus nog wel actief op de site of dat ook niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
hero
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
hero


Aanmelddatum : 18-07-11
Berichten : 1512

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16wo 02 nov 2011, 17:20

je kunt toch ook een ander spel van NA nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16wo 02 nov 2011, 17:25

zelfs als Matthias hier niet meer actief zou zijn blijft dit forum gewoon bestaan Wink
mr veel plezier met GE reloaded (misschien koop ik m wel voor xbox 360)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16do 03 nov 2011, 17:14

ook ik wil mijn inactiviteit aankondigen ! maar ik check het forum niet Wink

ik ben wel maar tot maandag avond weg XD lang weekend naar hambachtal en maandag dagje luxemburg en eventueel ff een croissantje eten in frankrijk Razz heel misschien kom ik wel nog op het forum maar dat ligt aan het internet ter plekke... morgenvroeg vertek ik en uiterst maandagavond ben ik zeker weer op het forum...
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16do 03 nov 2011, 17:28

Wij houden het hier wel in de gaten beav Wink veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16do 03 nov 2011, 17:39

iedereen gaat weg Razz

good luck matthias Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16do 03 nov 2011, 22:26

Thx battie boys. de recensies zijn voor mij al goed bij ge r.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 00:18

Matthias, veel succes bij de nieuwe GE, laat snel een filmpje zien want ik ben benieuwd Smile

Beav veel plezier op vakantie, pak lekker je rust, hier zou het vast wel goed komen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 15:35

ook ik meld mijn inactie al is t maar voor dit weekend

ik lig dit weekend voor mijn knie in t ziekenhuis dus ik spreek jullie maandag weer


Laatst aangepast door PaRaGiO op vr 04 nov 2011, 16:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 16:14

ok, veel beterschap gio!
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 18:45

hopelijk gaat t deze x wel goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 21:36

Beterschap & succes Gio Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 21:51

bedankt jongens

het valt allemaal wel mee hoor de ijzere pin in mijn knie schijf is los geschoten die zetten ze weer terug vast morgen middag dan nog narcose uitslapen en 2 dagen fisio om weer te leren lopen zeg maar XD

wish me luck i'm off now XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 21:53

Ok, Good luck Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16vr 04 nov 2011, 22:56

hahaha succes met leren lopen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16ma 07 nov 2011, 18:18

ik ben weer helemaal terug

alles ging goed nu alleen wat minder met lopen (lijk net zo ouwe vent -.-')
maar ik kom er wel weer boven op
oja en ik heb nu een rare bochel in mijn knie ziet er echt vreemd uit XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16ma 07 nov 2011, 18:20

Wut...
Nou ja fijn om te horen dat het goed ging en welkom terug Wink
Suc6 met lopen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16ma 07 nov 2011, 18:25

welcome back en suc6 ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16ma 07 nov 2011, 18:55

ja man echt cool dat je er weer bent Wink

hahaha opa XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16ma 07 nov 2011, 20:14

ook ik ben weer terug ! was een zeer fijne "vakantie" XD

welcome back gio ! beterschap met het lopen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!   Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent! Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Post hier als je een tijdje niet online komt en/of wanneer je weer terug bent!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 18Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stel je hier aub voor ! Lees ook de 1ste post voor info
» WoT battle post
» Afspreek topic voor goldeneye wii
» Xbox online
» Online tactics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Forum en leden informatie :: Leden gedeelte-
Ga naar: