[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van SSBB na online

Ga naar beneden 
+9
Realmkiller
hero
xijbor
bram
Walrus
Noah
PaRaDoX
Brammm
DaBeav
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16za 30 jun 2012, 20:59

nee dat was je idd niet verleerd rage GRRR Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16zo 01 jul 2012, 15:17

Onze realm net weer even met de grond gelijk gemaakt Twisted Evil
Ging erg lekker, vooral met de knuppels gooien XD
(btw maar 1x met ike gespeeld Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16di 10 jul 2012, 18:44

net paar potjes tegen rage gespeeld, maar hij is nog steeds te goed voor mij haha XD
Heb wel iets van 2 potjes gewonnen maar daar bleef het bij Razz

Dat wordt toch oefenen... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16di 10 jul 2012, 19:49

Nah Rinus je was in ieder geval al veel beter dan de laatste keer dat we speelden!
Je was dit keer vooral irri met je pikachu/fox attack spamm! Evil or Very Mad

Je gaat dus oefen....plz ga niet op die spamm aanvallen oefenen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 02:24

jonguuh ik stop met spammen, als jij niet meer met ike/marth speelt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16wo 11 jul 2012, 02:27

Dat zijn wel mijn beste... maar met andere maak ik je ook wel in XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16zo 11 aug 2013, 16:37

vanmiddag weer lekker als vanouds ssbb gespeeld met rage. Was ook de bedoeling om met dutchguy te spelen maar op een of andere reden konden dutchguy en ik niet in 1 room :S (zal wel weer aan die kut internetverbindingen van de wii liggen!). Dit probleem heeft ons minstens een uur gekost en daarna zijn we maar een beetje om en om gaan spelen tegen Rage Razz Volgende keer is het wel makkelijk als je ook op skype komt dutchguy (kan ook gewoon via de telefoon)

In ieder geval heb ik een paar keer rage kunnen ownen dus dat was iig beter als de vorige keer xDvoortaan doen we gewoon altijd random rage, is veel eerlijker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16zo 11 aug 2013, 17:29

was inderdaad jammer van die errors, die paar potjes met rage werd ik dik in gemaakt :(

die luxe heb ik niet, het is of skype of wii(u), anders had ik het gedaan, zou inderdaad een stuk makkelijker geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16zo 11 aug 2013, 20:14

Het waren uiteindelijk toch wel leuke potjes met Dutchguy en Rinus. Hoewel ik liever met z'n drieën had gespeeld. Erg raar dat ik beiden kon joinen, en Dutch en rinus elkaar niet :S

Ook erg jammer dat je geen skype aan kan hebben tijdens het spelen op de wii. want dat zou het contact een stuk makkelijker maken! Ik moest echt improviseren met de berichten via taunt messages en status berichtjes naar jou te sturen Dutch. Hoewel je uiteindelijk wel wist wat er aan de hand was! XD

Tegen beiden begon ik eest met mijn main character ike. Daarmee werd ik eerst nauwelijks geraakt, hoewel dat naarmate de games vorderden wel meer werd. Toen besloot ik om tegen dutchguy maar random te gaan doen, dat ging niet heel erg lekker tegen waarschijnlijk zijn beste characters, dus ging ik weer naar ike! Twisted Evil 

Later tegen rinus hadden we afgesproken dat we alles op random zetten, dus random personage en random stage. hierbij ging het wel aardig geleik op, hoewel ik volgens mij toch 2 van de 3 potjes won.

Dit moeten we zeker wat vaaker doen, alleen dan wel kijken of we met minimaal 3 persoontjes kunnen (Noah vs Rinus /(vs)/ Dutchguy vs Rage Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutchguy
Kolonel
Kolonel



Aanmelddatum : 04-07-12
Berichten : 410

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16ma 12 aug 2013, 10:13

Rage schreef:
Het waren uiteindelijk toch wel leuke potjes met Dutchguy en Rinus. Hoewel ik liever met z'n drieën had gespeeld. Erg raar dat ik beiden kon joinen, en Dutch en rinus elkaar niet :S

Ook erg jammer dat je geen skype aan kan hebben tijdens het spelen op de wii. want dat zou het contact een stuk makkelijker maken! Ik moest echt improviseren met de berichten via taunt messages en status berichtjes naar jou te sturen Dutch. Hoewel je uiteindelijk wel wist wat er aan de hand was! XD

Tegen beiden begon ik eest met mijn main character ike. Daarmee werd ik eerst nauwelijks geraakt, hoewel dat naarmate de games vorderden wel meer werd. Toen besloot ik om tegen dutchguy maar random te gaan doen, dat ging niet heel erg lekker tegen waarschijnlijk zijn beste characters, dus ging ik weer naar ike! Twisted Evil 

Later tegen rinus hadden we afgesproken dat we alles op random zetten, dus random personage en random stage. hierbij ging het wel aardig geleik op, hoewel ik volgens mij toch 2 van de 3 potjes won.

Dit moeten we zeker wat vaaker doen, alleen dan wel kijken of we met minimaal 3 persoontjes kunnen (Noah vs Rinus /(vs)/ Dutchguy vs Rage Wink)
in het begin deed ik het wat rustiger aan Wink was weer even oefenen heb minstens 2 jaar niet meer gespeeld Surprised dus heb niet echt favoriete characters
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16ma 12 aug 2013, 14:00

fietsbel schreef:
hello ik jen jet spel ook geen idww hoe het werkt, lan me veoendin ppk joinem omlime op mijm wii. Overigens erg fijn typen zo.. mot.. zie me tekst niet op moboel dus excuus voor typfouten oo
Dit bericht is verwijderd, omdat het zowat een puzzel is en offtopic ;)Om af te spreken op ssbb moet je hier zijn: http://www.n-agents.net/t219-super-smash-bros-brawl-afspreek-topic
Voor puzzels kan je terecht in het subtopic: http://www.n-agents.net/f11-forum-en-internet-spelletjes XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van SSBB na online    Nabesprekingen van SSBB na online   - Pagina 4 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van SSBB na online
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen na Mario kart wii online
» SSBB Wii U
» SSBB Videos
» Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: SSBB-
Ga naar: