[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16za 30 jun 2012, 02:30

vandaag weer ouderwets lekker gesloopt XD beste game van me was 61-12 op archives hehe ook meteen me streak opgekrikt van 21 naar 27 Razz rond 2uur wilden we stoppen maar toen kwam weer archives en dus heb ik nog ff een 46-11 mee gepakt Razz Edit: heb elk potje dik positief gestaan !

Rinus moet aan de beademing btw, die was me toch het zuchten vandaag ! niet meer normaal...



Laatst aangepast door DaBeav op za 30 jun 2012, 02:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16za 30 jun 2012, 02:33

was echt chill vanavond XD rond 10.30 of 11 uur begonnen en toen zagen we ineens dat het 2 uur was Razz en ik zat ook flink een potje te zuchten!

me kutste potje was echt 7-20 ofzo xd dat was de allereerste.
ook BIJNA me streak van 16 verbeter.. moest nog 2 kills en toen wa de tijd om :(

kortom een lekker avondje dus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16za 30 jun 2012, 02:56

hmm ja telkens als we met 4 in de lobby zaten kwam ik in me eentje tegen die NA gasten, fking oneerlijk XD

achja aan het eind van de avond toch weer een paar weapon achievs gehaald dus ben toch nog blij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16zo 08 jul 2012, 11:12

gisteren om half acht ongeveer online gekomen, xandertje was alleen nergens te bekennen.
wel lekker gespeeld en ook nog in lobbies gezeten met veel sterke spelers, dus lekker een uitdaging! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16di 17 jul 2012, 12:55

vannacht een paar potjes met Beav gespeeld en ik moet zeggen dat het over het algemeen best goed ging bij mij Razz Heb weer geprobeerd om met de wii mote te spelen (nadat ik de instellingen wat aangepast heb) en dat viel me toch niet tegen Razz Ik stond zelfs een paar keer boven beav met me scores XD
Vanaf nu blijf ik denk alleen maar met mote spelen haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16di 17 jul 2012, 13:48

Vergeet niet te melden dat ik op 50Hz speelde ipv HD omdat ik aan het filmen was Razz Al ging het niet super slecht met me XD Rinus ging wel goed met de wii mote. Dubbel kill met de wii mote haha Filmpjes zullen vanavond laat online staan!

Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16zo 29 jul 2012, 21:41

tijdje gespeeld na 2 weken inactiviteit, ging best aardig. paar potjes achter elkaar wat irritante lag. een potje kwam de melding "je bent door xxxxxx neergeschoten" pas toen ik weer spawnde...geeft wel aan dat de Wii wat betreft connectie wat te verbeteren.
maar over het algemeen haalde ik wel een 2 kd, waar ik dus zeer tevreden mee was Razz
een potje in een lobby met een level 57 gezeten XD daardoor ook level 30 geworden. aanwezige hacks waren niemand silencer (die van mij was iig weg) inf ammo, no reloads en dus xp. ik had er geen problemen mee XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16wo 01 aug 2012, 21:21

ik had weer wat zin even te spelen, ging vanaf het begin eig best goed, in zowel TC en heroes. dus ikke denken: hee, ik heb de camera bijdehand, laat ik eens wat filmen Razz
eerst volgende twee potjes meteen dikke fails en ook ineens niet meer 2:1... always XD
heb toen ff doorgezet en een level 100 "caught in action". uiteindelijk het laatste potje lekker afgesloten met 21-8. alleen door een of andere boosted retard die met proxies spamde gepakt op kut momenten Wink wanneer ik het upload moet ik ff kijken, iig zo snel mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16vr 10 aug 2012, 16:48

gisteravond had ik er weer zin in. begon wel redelijk, maar ik had best wat lag waardoor ik doodging net nadat ik al weer in cover zat...best irritant en heb me echt zitten ergeren aan de twee hackers die ik ben tegengekomen. eentje gebruikte inf. proxies en ging na die te spammen liggen campen, echt heel triest.
op het einde ging het gelukkig weer wat beter. was eig beetje klaar met lag, hacks en slechte games, maar het eindigde echt geweldig! Very Happy 20-2 met een AK-47 op Facility als ik me niet vergis. Razz daar was ik echt blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16di 14 aug 2012, 16:40

vanmiddag gespeeld en paar potjes echt goed gespeeld. minder lag dan ik andere dagen heb ervaren, dus dat was ook positief. Smile in archives met de masty 27-3 gehaald op TC Very Happy binnen 6 minuten ( iets minder) was het potje afgelopen hahaha XD als host zijnde was het echter andere koek... ik zag mensen gewoon bijna teleporteren. vooral irritant als je wil snipen, wat ik dus ook maar niet heb gedaan. heel irritant ook dat ik de hele tijd iemand in mijn team had die minstens 4 keer per match Hero werd. :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16ma 20 aug 2012, 11:48

gisteren avond heb ik tijdje gespeeld, en ook redelijk wat potjes met JORDI. godverde******* wat ging hij goed een aantal potjes Razz op blackbox ging hij 9-0 terwijl het potje best snel voorbij was (door mijn masty, muahaha XD)
ikzelf heb een potje 12-3 gedaan, terwijl ik het grootste gedeelte van de tijd de box vast had en dus iedereen met mijn wolfe neer hipfirede, terwijl Jordi me cover gaf (industrial) Razz
was dus weer lekker Smile

p.s. dit is al mijn vijfde post op rij hier Razz, shame on you XD
Terug naar boven Ga naar beneden
JORDI
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
JORDI


Aanmelddatum : 29-08-11
Berichten : 61

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16ma 20 aug 2012, 14:00

een zesde post op rij gaat je niet meer lukken XD
maar het ging inderdaad vrij goed gisteren. Smile we hebben volgens mij 4 of 5x achter elkaar gewonnen met black box.
maar mijn pot van 9-0 komt ook vooral omdat dankzij jouw masty niemand bij mij in de buurt kon komen Cool .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16ma 27 aug 2012, 21:20

ik ben vanavond online geweest nadat ik rare problemen had met het installeren van WoT :S. had een paar goede potjes, paar iets minder. veel hostquits op het laatst...
heb wel het meeste gefilmd en zal daarvan ook een aantal uploaden. ik kan wss ook nog wel een hostquitcompilatie maken..van ÉÉN dag. XD eig best erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16ma 03 sep 2012, 08:19

met onze kleine pielebaaz Xander heb ik gisteren een paar goede potjes gespeeld Very Happy
het eerste wat die pielebaaz zegt is "ik moet nog wel inkomen hoor" tffuuuuu eerste potje evenveel kills maar hij een death minder Razz gelukkig had ik een herokill meer.
volgende potje bleek gelukkig dat xander idd nog ff in moest komen want hij ging net positief Wink
laatste potje archives en uiteraard goede scores, maar had beter gekund als ik niet die vage lag had...ik werd een keer door iemand geraakt die op mijn beeld nog achter een muur stond :S dan gaat het wat vervelender uiteraard.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16wo 05 sep 2012, 21:16

host vinden was kut! 1e potje dat Xander en ik joinde was een gehackte lobby! 2e potje wat we joinde ( wat ook supppeeer lang duurde ) hadden we dikke vette lag in het begin.

eenmaal aan het spelen ging het wel. geen hoge scores maar ook zeker niet negatief.

1x rende ik facility met Rinus achter me.. en ik liep langs een gang en dacht "daar hoef ik toch niet in te kijken of er iemand aan komt want Rinus loopt achter me en die pakt hem dan wel! Verkeerd gedacht dus. ik werd in me rug kapoet geskoote. vervolgens spawn ik redelijk in de buurt en ga terug naar diezelfde plek, die gozer die mij killde was al gevlogen maar die RINUS!! liep daar nog in de ronte. ik leg in die gang een proxy neer voor het geval die gozer er strax weer doorheen loopt om een killetje te gette. wat gebeurdd er.. gooit die RINUS! (en ik weet zeker dat rinus het was want als een enemy het geweest was dan had rinus zeker gekillt geworden) precies een granaat die gang in terwijl ik naast die proxy staat.. juistem,, je raad het al.. gekillt door me eigen proxy!! DAMN RINUS!! WHY!? :( en dit alles gebeurde in ongeveer 20 seconden!! en hij zal ze eigen er wel weer niet bewust van zijn geweest, maar dat geeft niet! toen had ik wel even een rage momentje XD maar ben verder wel tevreden over die 5 potjes ofso van vanavond,, want na een lange tijd niet gespeeld te hebben en dan nog zo "goed" spelen.. ik ben tevreden met mezelf Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16wo 05 sep 2012, 21:43

Gast, ik had echt een kut avond op GE XD
2 volledige potjes gespeeld en bij de 3e ben ik gewoon keihard geragequit, was het kei beu Mad

1 potje stond ik trouwens maar positief, de rest negatief Hamer

Trouwens ook nog beetje lopen kutten met filmen. Kwaliteit is wel goed alleen nu moet ik nog de camara goed zien neer te zetten XD
dit is het test filmpje (toevallig ook de game dat ik quite XD) : https://youtu.be/-CWThGtniTc
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16wo 05 sep 2012, 21:52

Dat potje ben ik ook gequit! Was het ook zat.. heb zowiezo haat aan dat lvl want ik kan er niet rushe
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16za 08 sep 2012, 10:58

gisteravond een paar goede potjes gespeeld met xander! Smile we gingen allebei best wel lekker en op Jungle had ik zelfs een flawless 16-4-0 Razz Razz die was echt heel erg nice! ik heb alle potjes dik positief gestaan Very Happy ook een 20-2 op Archives met de drumhead, waar ik helemaal op het begin hele erge lag had, maar dat verdween na een minuutje ofzo.
ik was er iig heel erg tevreden over Wink
ik denk xander waarschijnlijk ook wel, want hij ging ook best lekker. we hebben goed samengewerkt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16za 08 sep 2012, 13:09

Toenet paar potjes gespeeld om te oefenen.
Het begin ging wat moeizaam, wel positief geeindigd. Had 21-16 ofso.
Tweede potje ging al een stuk beter. Eindigde 22-8 ofso!
Kortom ik begin weer beter te worden, das een goed teken haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16zo 16 sep 2012, 08:39

gisteren met Andrea en Xander a.k.a. skiddy gespeeld!
Andrea's eerste potje ging niet slecht met 6-21. Razz je had haar moeten horen krijsen van blijheid als ze iemand neerschoot XD
ben er overigens ook achtergekomen dat wanneer Andrea host ik dat zeer kan waarderen. laaste potjes, die zij dus hostte, gingen namelijk allemaal erg goed Very Happy we hadden ook refelijk wat keren Archives en toen xandertje ze masty te pakken had ging hij los hoor XD maarja zoals vaker krijg je dan een hostquit...
op het allerlaatst kwam Bof er ook nog bij. om de een of andere reden werd ik daardoor drie keer uit xanders party gegooid saai maar die games ben ik dus maar gejoined zonder party en dat lukte ineens wel! >_>
maar goed een potje tegen xander, Andrea en Beav gedaan en eentje met hen. volgens mij was Andrea niet bij het laatste potje...
kortom, leuk avondje gehad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
~AnYo-0.0-Shika~*
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
~AnYo-0.0-Shika~*


Aanmelddatum : 29-05-12
Berichten : 914

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16zo 16 sep 2012, 09:16

Het was geweldig XD
Mee eerste potje was tegen level 56 allenmaal haha Smile dus daarom ik schreeuwen van YEAAAAH KILL KILL KILL!!
En het werkt veel beter als je de map een beetje kent XD
Ik had paar keer geen ideeeee waar ik was!
HET WAS TOTALY EPIC :3

Btw foto's staan op de NA Facebook,
En Skid heeft me 1e 3 potjes gefilmd Smile

Edit: speciaal voor Sjef ging ik GE uitporberen en het is EPIC Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16zo 16 sep 2012, 10:27

was idd echt leuk ja! ik ging echt lekker de hele avond XD behalve op het begin.. toen stond ik negatief maar daarna had ik meestal toch een k/d van 3!

andrea was niet super slecht voor haar 1ste keer Wink haar 1ste 3 potjes staan op mijn kanaal op youtube..

op een begeve moment kwam beavert er ook bij Wink en vlak daarna gingen paul en andrea helaas weg.. daarna wel nog een chille avond gehad met bofsco tot 1 uur Razz

het was raar want meestal had ik betere scores dan bofsco XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16zo 16 sep 2012, 11:34

ja het was me wel een apart GE avondje... 3 freezes voordat ik 3 potjes gedaan had XD 1ste potje negatief gestaand met 12-14 en daarna alles wel positief. paar x net geen 10 streak dus ik ben wel tevreden na langere tijd niet gespeeld te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16di 18 sep 2012, 05:47

Het doet me goed dat ik jullie gister even gepwned heb met de clan battle XD heel de avond speelde ik poepslecht.. Maar dat ene battle potje was toch wel even genieten voor mij ^_^ ben daarna ook gelijk gequit om dat goeie gevoel vast te houden XD was wel weer een gezellige avond booooyyyzzzz! Jammer dat de war niet doorging :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16di 18 sep 2012, 16:45

ja poepert dat ene potje wel ja! en daarna maar meteen wegvluchten hè Razz
met een shotgun op outpost... ja uiteraard ga jij dan van de laatste naar de eerste plaats XD
nee grapje jong, je had gewoon een goed potje Wink
twee potjes erna waren in Archives en Industrial. vooral Industrial ging me goed af Very Happy had daar ook twee hele mooie granaatkills. eentje op Andrea en eentje op xander. die zal hij zelf ook nog wel herinneren Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 23 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 23 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Goldeneye problemen
» Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: