[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Handige Gadgets

Ga naar beneden 
+8
xijbor
PaRaDoX
SuperVargen*
DaBeav
Walrus
DaGoonch!!
Noah
Founder
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16di 14 jun 2011, 15:33

Ik gebruik amper smoke meer en al helemaal nooit flashbangs, maar miss zal ik ze eens gebruiken ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16di 14 jun 2011, 15:40

Smoke gebruik ik best wel vaak als ik een sniper met thermal scope erop heb, want je kan dan gewoon door de smoke heen kijken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16di 14 jun 2011, 15:43

dat lijkt me cht chil jmmr genoeg krijg je pas echt lauwe wapens en gadgets vanaf boven lv 30 ofzo :(
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16di 14 jun 2011, 15:52

De echt goede wapens/gadgets krijg je pas in lvl 50 en hoger Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16di 14 jun 2011, 17:04

Masterton valt op zich wel mee, als er veel mensen op je afkomen ofzo
En je hebt ook veel recoil
Maar ja op maps als archives is het idd klote
Wolfe is gewoon super sterk en awesome
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16di 05 jul 2011, 16:29

Ik heb een hele goede tip voor mensen die campen bij docks. Bijna iedereen heeft wel gaat wel sniperen dan. Speel je tegen noobs die geen sniper/wapen met een thermal sight hebben?

- Zet een thermal sight op je sniper
- Gooi een smoke voor je face.

Gevolg:

Jij knalt iedereen af. (Thermal scope ziet door smoke.) Je teammates zonder scope krijgen geen kills en de vijandige noobs kunnen je ook niet killen.

Tip voor het ontruimen van het boothuis.

Stap 1

Gooi een 2x een smoke naar binnen.

Stap 2

Gooi 2x een flash verder naar binnen.

Stap 3

Ren als en gek naar binnen en gebruik de smoke als cover

Stap 4

Victory







-----
Dit is waarom smoke en flash handig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16di 05 jul 2011, 17:28

flash vind ik wel handig en een mooie taktiek
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16ma 18 jul 2011, 10:17

ik zat een keer te 'experimenteren' met de Speed Loader... ik deed hem op en Sly 2020 en normaal douwt hij er een nieuw magazijn in maar toen met kogeltjes erin stoppen Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16zo 19 feb 2012, 19:57

Sjefke schreef:
silencer is wel handig om niet ontdekt te worden en het verbeterd je accuracy een beetje.

Post verwijderd: Het gaat hier over gadgets en niet over attachments, er is een nieuw topic geopend voor attachments!


Laatst aangepast door Realmkiller op zo 19 feb 2012, 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16zo 19 feb 2012, 20:15

Dit topic flink opgeruimd vanwege off-topic posts. Ik zal een nieuw topic openen voor attachments (silencer, scope etc.) Hier dus alleen over gadgets praten (bio booster, mines etc.)!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16zo 19 feb 2012, 23:17

die recoil contact lenses werken wel goed maar er word bijna geen flash gegooid XD

RTM is the best =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 14:41

nog een tip voor het gebruiken van flashbangs:

ik wil soms wel eens weten of er een tegenstander bijv. in een gebouw zit of om een hoekje, maar vind het dan beetje zonde om een granaat te verspillen (als je niet zeker weet of er iemand zit). In deze gevallen gebruik ik gewoon een flash en kijk of ik iemand geraakt heb (aan het vizier kan je dit zien). Daarna gooi ik een granaat of ik ren er gelijk in Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 15:56

Ja slim Realm! Zelf gebruik ik die methode ook altijd als ik het niet aandurf ergends in te lopen!werkt perfect!! En btw!! Je kan het dan zien aan je "hit marker" Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 17:12

hebben jullie dan veel loadouts met smoke/flash grenades? (kannie op de naam komen XD)
ik kan me voorstellen dat andere dingen fijner zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 17:26

The Goonch!! schreef:
Ja slim Realm! Zelf gebruik ik die methode ook altijd als ik het niet aandurf ergends in te lopen!werkt perfect!! En btw!! Je kan het dan zien aan je "hit marker" Smile

vizier/hit mark what ever Razz Dat ding dat midden in je scherm staat in ieder geval XD

Sjefke schreef:
hebben jullie dan veel loadouts met smoke/flash grenades? (kannie op de naam komen XD)
ik kan me voorstellen dat andere dingen fijner zijn...

nja, ik heb nog niet zoveel gadgets en aangezien high cap mag bugged is bij mij vargen (van 63 naar plots 11 kogels :S) en timed mine ook niet zo veel is gebruik ik gewoon flashs/smokes. Tevens kan ik dan ook nog me achievments halen met flash.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16vr 16 maa 2012, 22:50

Ik vind RTM en hicap magazine iets beter maar ik gebruik ook afentoe flash, ik gebruik dan ook die methode,.maar soms weet je bijna zkr dat.er ie,and zit, dan gooi ik grenade/rtm
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16zo 29 apr 2012, 11:30

Light Foot vind ik zelf heel handig met rushen en dergelijke.
laod heeft niet echt veel zin, ik gebruik het alleen in Archives/shotgunlevel aangezien iedereen dan dicht op elkaar loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16vr 13 jul 2012, 22:31

snap shot is echt een van de beste gadgets evaah Razz voor ADS werkt het minder, maar voor hipfiren werkt het echt perfect!!
oh en ik vind rtm's af en toe beter dan proxies, omdat die niet meteen af kunnen gaan na het plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Handige Gadgets - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Handige Gadgets   Handige Gadgets - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Handige Gadgets
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: