[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 LoZ: Skyward Sword

Ga naar beneden 
+7
DaGoonch!!
Sumner
Realmkiller
hero
Rage
PaRaDoX
Brammm
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16za 22 okt 2011, 18:19

het valt ook best wel mee, maar is altijd mooi als je hem ergens anders goedkoper kan krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16do 27 okt 2011, 22:33

vandaag heb ik hem dan gereserveerd bij bol.com, nu nog 3 weken in spanning wachten (A)!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 20:07

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 15 nov 2011, 21:26

thnx ruud Very Happy nog maar 3 dagjes en hij belooft er super goed te worden! Very Happy Als ik hem heb gespeeld zou ik wel verslag uitbrengen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16vr 18 nov 2011, 21:51

Ik heb hem vandaag binnen gekregen, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te kunnen spelen AAAAAARGH! Was namelijk pas om 19.00 uur thuis (van school) en ben nu nog bezig met een project van school. Ik hoop hem dadelijk te kunnen spelen, is echt frustrerend als je dat spel voor je ziet liggen en je kan het niet spelen!! :@
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16za 19 nov 2011, 02:21

ik heb hem al 5 dagen binnen en morgan ga ik testen XD ik heb eerder ook geen tijd gehad :(

edit : het ziet er schitterend uit ! en grappige momentjes zoals we wel gewend zijn in de zelda serie ontbreken ook nu niet Razz
echt een must have ! maar dat is elk zelda spel wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 03:29

ben het helemaal met Beav eens, de graphs zijn echt goed voor een nintendo game en er zitten inderdaad komische momenten tussen Wink Ben alleen nog niet zo ver, heb pas net die competition gewonnen (dat je dat beeldje van die vogel moet pakken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16zo 20 nov 2011, 12:25

AAAAAAAHHHHEEEE hou op!!! ik wil 'm ook spelen, heb 'm alleen nog niet. ga ook nog ff wachten met kopen tot ik zat ben van mw3, en misschien moet ik nog een dealtje met m'n broertje sluiten (dat hij een deel betaald). Het zijn dure tijden namelijk....
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16wo 23 nov 2011, 21:41

ben sinds vandaag bij de eerste tempel gekomen (skyview temple) en zit nu al vast haha Razz gelukkig kan je bij zo'n steen allemaal handige filmpjes zien met tips!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16wo 23 nov 2011, 22:15

ik heb al aardig wat filmpjes gekeke en het ziet er zoooo cool uit Razz

het lijkt me zoo cool spel, alleen ben ik beetje druk met andere spellen =*(

(ik weet nog dat ik zelda the minish cap speelde Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16wo 23 nov 2011, 23:33

ik kan je zeggen dat het zeker het geld waard is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16za 26 nov 2011, 20:03

kwil hem ook kopen of krijgen ff zeuren dus nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16ma 28 nov 2011, 20:47

heb tot nu toe al 2 tempels gehad (skyview en earth) en die waren nog goed te doen (zat allemaal wel logisch in elkaar). Ben nu bijna bij de 3e, ik weet alleen niet precies hoeveel er zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16zo 11 dec 2011, 12:51

Ik ben eindelijk begonnen aan deze game. Ik heb nu Ă©Ă©n tempel gehad en ik moet er nu nog voor zorgen dat ik de tweede in kan Wink

Ik heb nog wel wat problemen met de controles maar daar wen ik wel aan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16zo 11 dec 2011, 16:59

aiiight Peter is deze game ook gaan spelen Very Happy

volgens mij heb ik nu 4 tempels gehad maar weet het niet zeker Razz Heb het al een week niet meer gespeeld :O

De controles zijn inderdaad wennen en soms doet hij niet wat ik wil en dan wordt je wel eens boos, omdat je bijna dood gaat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16wo 28 dec 2011, 14:33

ik had hem gister gedownload
heb nu 4 temples gehad en heb net dragons scale gekregen en na 7 uur spelen ofzo(geen idee eigk) moet ik nog steeds wennen aan het slaan sla telkens niet hoe ik t wil erg vervelend XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16wo 28 dec 2011, 19:19

ik moet deze vakantie echt tijd gaan maken voor deze game!
Ik heb nog maar 2 tempels gehad Embarassed

Eerst even de minishcap uitgespelen. Daar had ik dan wel weer tijd voor XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16do 29 dec 2011, 16:07

volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld aangezien ik al 6 tempels ofso gehad heb Razz Heb gister ook de "gate of time" geopend, dus ik denk dat ik nu die demon lord moet pwnen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumner
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Sumner


Aanmelddatum : 31-08-11
Berichten : 279

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 24 jan 2012, 17:02

iemand 'm al uitgespeeld? ik ga 'm als het mee zit vandaag nog krijgen, ga voorlopig alleen niet spelen vanwege tentames... anders blijf ik uren no life bezig. is ie eigenlijk te spelen met ccpro of alleen met nunchuck, heb je motion plus ook nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 24 jan 2012, 17:38

ik heb hem nog niet uitgespeeld, ben (volgens mij) bij de laatste temple maar dat denk ik elke keer haha Razz heb nog niet echt tijd gehad om in een keer lekker ver te komen...

je kan hem alleen spelen met wii mote en nunchuck, je moet een wii motion plus hebben (of een wii remote controller plus).

Als er mensen vragen hebben over dit spel, vraag het gerust. Misschien kan ik je dan verder helpen Smile

deze site is ook handig:
Pas op deze site bevat spoilers!
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 24 jan 2012, 17:39

toeval! ik heb hem een halfuurtje geleden uitgespeld Razz
volgens mij is de game alleen te spelen met nunchuck + motionplus.

@ realm: foei! een guide. Nooit gebruiken, maar zelf oplossen ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 24 jan 2012, 17:41

klopt volgens mij ook Very Happy ik heb op internet gekeken en hem ook besteld want het schijnt dat hij heel goed is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 24 jan 2012, 17:49

In het begin kon ik er wel slecht inkomen, maar hoe verder je komt hoe beter de game wordt!
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 24 jan 2012, 18:15

klopt al moet ik nog steeds aan de controls wennen die niet helemaal naar behoren werken bij mij maar goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16di 24 jan 2012, 22:52

Rage schreef:
toeval! ik heb hem een halfuurtje geleden uitgespeld Razz
volgens mij is de game alleen te spelen met nunchuck + motionplus.

@ realm: foei! een guide. Nooit gebruiken, maar zelf oplossen ;P

haha ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen, de temples en bosses zoek ik nooit op!
Ik gebruik alleen die site voor tips (waar ik zelf nooit opgekomen was) bij bijv. boss rush mode Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: LoZ: Skyward Sword   LoZ: Skyward Sword - Pagina 2 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
LoZ: Skyward Sword
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Nintendo-
Ga naar: