[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Leveling up tips

Ga naar beneden 
+9
marijn
xijbor
Brammm
PaRaDoX
DaBeav
DaGoonch!!
Noah
Walrus
Founder
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 17:38

bij hero's zijn gewoon de meeste xp te behalen.. je moet het idd wel treffen met je team Smile heb jij gasten die steeds hero worden van jou team dn heb je gwoon pech Razz daarin tegen.. als je tegenstander veel hero wordd.. en jij killt hem veel + killstreaks dn gaat het best hard met je xptjes XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 17:39

haha ok thx Very Happy nu nog een goed team vinden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 18:11

@xander: op skype komen en wat mensen vd clan vragen of ze even meedoen.
Dan win je sws (krijg je ook punten voor). alleen wel kans dat de betere spelers jouw punten op Hero's stelen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 18:13

@jaap: a dat is wel een goed idee Smile dankje, nu zal ik denk ik wat meer gaan lvlen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 18:29

jaapiiejoo heeft gelijk xander Smile je kan het best bijv.. van de week afsppreken met ons en dan van tevoren afspreken dat niemand van ons team hero word.. mocht je van de week nog online gaan laat zoweizo MIJ het dn weten Smile ik kom dn met jou online Smile maar trommel me niet op voor maar een half uurtje ofzo want dt vind ik de moeite niet waard.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 20:16

of solo en dan gwn veel killen en niet doodgaan
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 20:28

niet of wel heel veel doodgaan heeft geen effect op het aantal xp dat je behaald slimmert..
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 20:47

ja black box zuigt maar als je weet hoe het moet kan je wel veel punten krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 21:03

Veel killen en weinig tot niet dood gaan heeft wel degelijk invloed op je op xp! KILL STREAKS en daar is genoeg xp mee te behalen in elke mode!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 21:44

met heroes kun je ook hoog halen, als je tegen noobs speelt die om de sec hero worden XD

uiteindelijk hebie bij elke map wel een route en/of plannetje, bij jungle en outpost kun je aan het begin iedereen killen met sniper =)
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16zo 12 feb 2012, 21:46

ja en dat is chill als je thermal scope hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 07:05

Beav schreef:
Veel killen en weinig tot niet dood gaan heeft wel degelijk invloed op je op xp! KILL STREAKS en daar is genoeg xp mee te behalen in elke mode!

Beav ik bedoel: STEL gek gesproken: jij haalt 30 kills met 3x 10-killstreak en nul deaths.. dn heb jij een score van 1500xp (ik zeg maar ff iets)

MAAR

als jij 30 kills maakt mt 3x een 10-kilstreak EN 30 deaths.. dn heb jij alsnog 1500xptjes.. en in die zin bedoel ik dat deaths totaal geen zin hebben op je xp.. jij snap??
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 08:05

Beav bedoelt dat wanneer je 20 kills hebt zonder dood te gaan, je een bonus krijgt noujuist omdat je niet dood bent gegaan. oftewel Killstreak bonus.
ga je wel tussendoor dood, dan zul je die bonus dus niet krijgen en zit er dus een verschil in de totale verdiende xp.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 09:36

sjefke je zegt precies hetzelfde als ik.. alleen anders gezegd.. dus als je volgende keer goed leest.. Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 14:52

Ik snap je Ruud XD Wel vreemd voorbeeld eigenlijk haha iemand die 3x een 10 killstreak maakt zal beslist geen 30x dood gaan Very Happy Komt erop neer dat killstreaks je aardig wat xp op kunnen leveren! En om killstreaks te halen moet je gewoon niet doodgaan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 15:37

ik moet goed lezen.... ik zeg het nog een keer.
als je een Killstreak maakt krijg je een bonus omdat je meerdere kills hebt zonder dood te gaan. uiteindelijk heb je dan niet evenveel xp maar meer dan met heel veel deaths.
en wie killed er dertig mensen en gaat vervolgens dertig keer dood. dan ben je een redelijke retard.
en dat bedoelde ik met de eerste post, niemand zal in de praktijk veel dood gaan EN veel killstreaks halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 15:49

Sjefke, Goonch bedoelt hetzelfde en hij weet heel goed dat je voor (hoge) killstreaks meer xp krijgt, hij is immers meer ervaren in GE dan dat jij bent Wink Dus het is niet de moeite om met hem in discussie te gaan haha ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 16:36

in elke shooter werkt het op dezelfde manier, dus helaas
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 17:31

stel je speelt 2 vs 2 en je doet black box en jij bent de enige die erop schiet en je hebt gewonnen , hoeveel xp heb je dan?

(dus eigenlijk de max bij black box - de kills)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 18:59

Misschien heb je wat aan deze 2 foto's van uitslagen. Ik zag ze op hyves staan Razz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 22:37

de game is toch afgelopen als een box kapot is gemaakt?

zoja, dan vind ik 50 niet zo veel =(
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16ma 13 feb 2012, 23:37

Je krijgt dus niet echt veel voor het destroyen van de box idd.
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
marijn


Aanmelddatum : 13-06-11
Berichten : 331

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16do 16 feb 2012, 16:20

dan kan je beter 1x een hero killen en je hebt al evenveel XD
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16wo 21 maa 2012, 21:45

er is een manier waarop je je archievements enz kan verwijderen, dan kun je ze opnieuwe en opnieuw hale Wink
als dat geen manier is.....

ik post nogwel filmpie als ik meer tijd heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16wo 21 maa 2012, 21:52

maar met achievements bedoel je dan accolades? want daar krijg je geen xp voor, of bedoel je de profincicies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leveling up tips - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leveling up tips   Leveling up tips - Pagina 5 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leveling up tips
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tips 4 ranking
» Tips & tricks
» Tips (online/offline)
» Tactics, tips en combo's
» Tips 4 kill-streaks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: