[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goede camp plekjes.

Ga naar beneden 
+9
SuperVargen*
bram
xijbor
DaBeav
PaRaDoX
DaGoonch!!
Noah
Walrus
Founder
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16zo 06 feb 2011, 12:03

als je een goede camp plekje weet. plaats hem hier.

Docks: achter die dozen bij de trap, daar moet je zitten met een sniper. het liefst er eentje met een hoge rate of fire zoals de toros.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16zo 06 feb 2011, 12:05

haha inspiratie van het kill-streak topic? Razz
hmm. in Outpost, in zo'n toren, met een silences sniper of course
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16zo 06 feb 2011, 18:36

Of zoals mij doen: Ik kreeg een kill streak van 13 daardoor: In Outpost moet je de Talon HL hebben met Thermal Scope. Vervolgens ga je helemaal naar die trap toe, en naar het uiterste hoekje. Zoomen, en je kan ze simpel uit alle torens killen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16ma 07 feb 2011, 15:27

MrJiHawk schreef:
Of zoals mij doen: Ik kreeg een kill streak van 13 daardoor: In Outpost moet je de Talon HL hebben met Thermal Scope. Vervolgens ga je helemaal naar die trap toe, en naar het uiterste hoekje. Zoomen, en je kan ze simpel uit alle torens killen. Razz
hmm je kan makkelijk worden afgemaakt vanuit daar, zo'n toren is toch iets veiliger vindt ik, toch een goede plek though Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16ma 07 feb 2011, 15:29

en bij jungle? ik moest es een keer tegen iemand van lev. 55 hij heette Mewtwo XD. die had een zeer goede campplekje.... weet er iemand eentje voor jungle..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16di 08 feb 2011, 15:36

Ik speel niet vaak op Jungle, en dat wil ik ook niet. Zelf loop ik soms op de vijanden af dan ze te snipen. Maar als je ene snieper had die snel achter elkaar kon schieten, bij die grote poort ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16di 08 feb 2011, 16:03

Matthias schreef:
en bij jungle? ik moest es een keer tegen iemand van lev. 55 hij heette Mewtwo XD. die had een zeer goede campplekje.... weet er iemand eentje voor jungle..
er zijn er genoeg, handig is met een silenced wapen
sniper: onder de brug, op zo'n gebouw ( kan je met een ladder komen), er is ook zo'n plek waar je boven bij een gebouw naar beneden kan, en dan op een pel uitkomt met een boom, is de enige manier om er te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16di 08 feb 2011, 16:14

Straw-Hat schreef:
Matthias schreef:
en bij jungle? ik moest es een keer tegen iemand van lev. 55 hij heette Mewtwo XD. die had een zeer goede campplekje.... weet er iemand eentje voor jungle..
er zijn er genoeg, handig is met een silenced wapen
sniper: onder de brug, op zo'n gebouw ( kan je met een ladder komen), er is ook zo'n plek waar je boven bij een gebouw naar beneden kan, en dan op een pel uitkomt met een boom, is de enige manier om er te komen

je wordt alleen vlug gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 08:29

Daarom moet je het ook snel doen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 14:29

ik KAN gewoon niet campen...
na 3 min op dezelfde plaats verveel ik me en ga ik rondlopen... (zelfs met sniper)
toch een spree van 16 gehaald zonder campen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 16:55

Ik keur dit topic hevig af, campen is noob rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 16:58

moi aussi
ich auch
me too
ik ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 17:03

Elmer schreef:
Ik keur dit topic hevig af, campen is noob rabbit

helaas, maar ik faal hard in Jungle, maar ik gebruik dit ook om tegenstanders die ook campen te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 17:08

noah zit bij Outpost vaak in toren, dus vermoord ik hem!
de laatste tijd helaas minder :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 17:14

ja jaap, bedankt voor dat bericht Razz
trouwens, daar had ik wel een 13 killstreak
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16wo 09 feb 2011, 17:16

ik bedoelde eigenlijk dat je niet meer zo veel in die torens zit.... niet dat je beter bent geworden Very Happy
just kidding Cool
daar speelde jij&george idd vrij goed, ik had lag :( (stond nog wel positief K/D)...

maar on topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16ma 14 feb 2011, 17:22

als je silenced snipers hebt, kun je wel bijna overal campen
natuurlijk niet op overbekende plaatsen, dan vinden ze je zo
op outpost zat ik in dat hokje bij de trap naar boven, daar had ik een K/D van 9/1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16ma 11 apr 2011, 19:26

bij de jungle moet je op zo'n heuveltje gaan zitten naast die planken aan de kant waar je ook op het dak kan komen maar dat dus niet doen .
die weet iedereen en ook die grote heuvel achter die boom die is ook zo oud..
maar wat ik bedoel is dus.. als je richting de blauwe poort loopt vanaf het dak naar rechts dan kom je op gegeven moment op blauwe planken en dan zie je aan de zijkant heuveltjes en als je goed friemelt kom je er op en als je ook nog donker pak aan hebt en gesilenced bent dan weet niemand waar je zit, en wat je niet moet doen..
met meerder op dat heuveltje zitten .. 1 dat valt op en 2 dan weet de andere ook weer een goede campplaats dankzij diegene Wink
dus gewn af en toe voorzichtig proberen ofzo
latorss.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16ma 11 apr 2011, 21:40

Matthias schreef:
en bij jungle? ik moest es een keer tegen iemand van lev. 55 hij heette Mewtwo XD. die had een zeer goede campplekje.... weet er iemand eentje voor jungle..

In jungle is een campspot waar mischien wel die gozer gezeten heb.. who knows Razz.. ik ga 't proberen uit te leggen!

Als het spel begint (ik weet niet welk team er boven in dat HOOGSTE GEBOUW start..) dan loop je gelijk naar links
loop door het gat wat daar in het hek zit en zo beland je op die grote rots (waar dus elke noob gaat zitten)
loop ook van de rots af en en blijf alsmaar tegen de linker kant aan lopen.. bijna helemaal tot het eind.
Daar heb je een grote plant met grote bladeren.. als je daar bukt bent je onzichtbaar voor iedereen(of ze moeten jeaim natuurlijk toevallig
met hun aim sight spotten) ga daar met je silent pavlov zitten en je kan achter elkaar mensen neerknallen die in dat hoogste
gebouw lopen waar je zelf bent gestart in 't spel! Je kan ook makkelijk mensen neerschieten die van de planken af komen lopen!!

ik hoop je geholpen te hebben Matthias!
hopelijk vertel ik was nieuws aangezien ik nog geen uur op deze site een account heb Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16ma 11 apr 2011, 21:53

lool ik begrijp je. maar ik camp bijna niet meer. ik weet ongeveer nu alle campplekjes. maar het verschilt ook of je gezien wordt door welke kleur vest je aan hebt. die van janus is zwart dus die gaan gwn staan campend want ze worden toch niet gezien.
ik heb er eentje. namelijk:
als je bij dat poortje met die twee muren. met als je daar zo net boven een van die muren gaat staan zien ze niet als je bukkend aimed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16vr 22 apr 2011, 20:11

de beste manier om niet gezien te worden tijdens campen is om de 2 kills van locatie te veranderen en je oude locatie in de gaten te houden Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16za 23 apr 2011, 00:28

Is wel een goede tip, als je onderweg genoeg dekking hebt en genoeg goede plekjes weet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16za 23 apr 2011, 11:35

ja als je een sniper bent kan het wel lastig zijn maar het werkt wel als je met een teammate kan communiceren (skype etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16za 23 apr 2011, 12:25

Precies, skype is sowieso handig en lache bij clanbattles enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16za 23 apr 2011, 12:56

ja dan gaan we lekker met zin alle zingen (he jaap)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goede camp plekjes. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goede camp plekjes.   Goede camp plekjes. Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goede camp plekjes.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goede filmpjes
» Goede GoldenEye scores
» Goede wapens
» Goede mw3 filmpjes
» Goede wapens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: