[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The Last Story

Ga naar beneden 
+6
PaRaDoX
DaBeav
Brammm
Xander
Realmkiller
Needlefire
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 23 feb 2012, 11:43

Vanaf 24 feb. komt deze rpg/slash game uit voor de wii.
Het is al een zeer goed spel in japan en eindelijk komt het naar Europa met ook online opties.
Word het de nieuwe hype? Praat erover.

FC :
Nigel / ik = 0433-3098-5197

Beav = 0261-5086-5304

PaRaGiO = 4084-0320-4986

Hier een filmpje van 5-3-2012
Ik deed Reptids' Cave (revisit + ronde 2) met baas.
Is gesplitst in 2 parts.

PART 1 (gameplay)
https://www.youtube.com/watch?v=aZPGp2Xbwcs&list=UUqtH8G_U9ttLES-F4BNcOLg&index=2&feature=plcp

PART 2 (gameplay + boss)
https://www.youtube.com/watch?v=PzItLYkG1vE&list=UUqtH8G_U9ttLES-F4BNcOLg&index=1&feature=plcp


The Last Story 2132436729_view2

The Last Story 2868-The-Last-Story-Wii-9





Laatst aangepast door Needlefire op ma 05 maa 2012, 19:51; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 23 feb 2012, 12:55

Hij komt morgen al uit Wink Mij lijkt het wel een vette game, hij staat in ieder geval op mijn verlanglijstje haha Wink
Deze game wordt misschien wel de laatste goede game van de wii...

Hier de trailer van The Last Story:

Trailer The Last Story:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 23 feb 2012, 14:18

wow lijkt me echt een vette game Very Happy hij staat ook op mijn lijstje Razz
en wrm de laatste goed game voor de wii?
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 23 feb 2012, 14:31

omdat de wiiU al in aantocht is, zullen ze niet echt veel tijd meer in de oude Wii steken Wink

Ik ben wel benieuwd of deze game gaat aanslaan in de EU, omdat het een typische japanse RPG is.
In Japan zal dit spel ongetwijfeld goed gaan draaien Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16za 25 feb 2012, 17:59

ziet er wel leuk uit maar ik ga het niet kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16za 25 feb 2012, 22:01

Beav schreef:
Ik heb het vandaag gedownload en zal het vanavond eens proberen als ik er tijd voor krijg Wink Lijkt me eigenlijk nietr een spel wat ik echt ga spelen maar dat zie ik wel als ik het geprobeerd heb...

Ik heb het net eventjes getest en ben ook online geweest (1x 2de en 1x 3de) XD ik vind het er erg goed uit zien iig ! ik zal het komende week eens wat meer doen want heb nu echt snel snel getest en maar wat gedaan haha me FC = 0261-5086-5304 en ik heet nog gewoon Beav. Als ik alles een beetje snap zal ik [NA] ervoor zetten Wink

ps: ik wil nog even melden dat ik moet wennen aan het feit dat je niet zelf kunt slaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 26 feb 2012, 04:07

Beav schreef:
Beav schreef:
Ik heb het vandaag gedownload en zal het vanavond eens proberen als ik er tijd voor krijg Wink Lijkt me eigenlijk nietr een spel wat ik echt ga spelen maar dat zie ik wel als ik het geprobeerd heb...

Ik heb het net eventjes getest en ben ook online geweest (1x 2de en 1x 3de) XD ik vind het er erg goed uit zien iig ! ik zal het komende week eens wat meer doen want heb nu echt snel snel getest en maar wat gedaan haha me FC = 0261-5086-5304 en ik heet nog gewoon Beav. Als ik alles een beetje snap zal ik [NA] ervoor zetten Wink

ps: ik wil nog even melden dat ik moet wennen aan het feit dat je niet zelf kunt slaan...

Ik heb het spel gister ook gekocht en vind het tot nu toe een geweldig spel.
Heb het niet online getest wilde liever eerst het verhaal van het spel kenne met de vele cutscenes in de game.
En met dat automatisch aanvallen kan je aanpassen bij options want dat vond ik niks.
Het staat nu op automatic en je moet het zette op Manual zodat je de A button gebruikt om aan te vallen.

Pro's tot nu toe:
-Goeie graphics voor een wii
-Fastpace-gameplay
-Strategisch
-Niet een te simpel spel tot nu toe
-Beetje je character custimizen

Con's tot nu toe:
-Bij sommige cutscenes is het niet zo vloeiend, maar dat kan aan me wii liggen.

Ik maak nog wel een gameplay filmpje binnekort.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 26 feb 2012, 08:04

Ik was er al achter gekomen met de instellingen van het slaan maar heb hem nog op auto staan en ben er aan gewend. Ben bij chapter 04 en vind het toch wel een interessant spel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 26 feb 2012, 08:51

Beav schreef:
Ik was er al achter gekomen met de instellingen van het slaan maar heb hem nog op auto staan en ben er aan gewend. Ben bij chapter 04 en vind het toch wel een interessant spel!

Ben nu bij chapter 13 XD
het spel word beter en beter XD leuk wapens upgraden en armors Razz
maja,,"back to the story" XD
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 26 feb 2012, 11:01

ik zal m vandaag is downloaden dan ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 26 feb 2012, 14:25

ziet er wel interessant uit, misschien nog een kans om gezamelijk als clan te gaan spelen. Zou iemand gameplay kunnen filmen en uploaden (+hier plaatsen o.c)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16ma 27 feb 2012, 00:34

Ik zal morgen wat gameplay laten zien en wat features qua equips enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16ma 27 feb 2012, 12:09

heb nu in totaal 20 min gespeeld vindt t een geweldig spel alleen wtf gebeurde er met die zeal want dat volg ik niet meer XD


EDIT: ok heb vandaag verslaafd zitten spelen ben nu bij chapter 10 geloof ik (net in da schip van die beesten) ik heb tot nu toe niks aan te merken wat slecht is aan deze game

maar dat is helaas niet helemaal waar wat een afgezaagde verhaal lijn zeg JEZUS zael neem da wijf gewoon op dr bek KLAAR! XD sommige weten waar ik t over heb hea guys ^^ XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16di 28 feb 2012, 11:37

PaRaGiO schreef:
heb nu in totaal 20 min gespeeld vindt t een geweldig spel alleen wtf gebeurde er met die zeal want dat volg ik niet meer XD


EDIT: ok heb vandaag verslaafd zitten spelen ben nu bij chapter 10 geloof ik (net in da schip van die beesten) ik heb tot nu toe niks aan te merken wat slecht is aan deze game

maar dat is helaas niet helemaal waar wat een afgezaagde verhaal lijn zeg JEZUS zael neem da wijf gewoon op dr bek KLAAR! XD sommige weten waar ik t over heb hea guys ^^ XD

Het word alleen maar erger hoor XD ben nu na Chapter 25 ergens Razz

ps. de online mogelijkheden zijn eigenlijk niet zo geweldig waardoor monster hunter weer beter is.
Maar bij deze game gaat het ook om de rank als je online gaat en je begint bij 1 natuurlijk
De keuzes zijn:

Deathmatch:
Met zen 6en tegen elkaar vechten in een free-for-all of team battle. Dit is denk ik wel de leukste online optie.
Je krijgt wel bepaalde prijzen aan het einde van een ronde.
Het ligt er natuurlijk wel aan welke plaats je staat van de 6. (speciale wapens,effecten,items)

Co-op:
Met zen 6en tegen bepaalde bazen vechten. Dit is eigenlijk net zoals monster hunter tri maar het chatten is minder en in de room kan je alleen maar je character kiezen en welke baas. Dus niet echt lopen ofzo.
Hierbij krijg je natuurlijk ook prijzen.

Edit:
Als je online gaat behoud je alleen je wapens en armor van offline mode. Bij online mode heb je geen lvls maar ranks.
Als je een andere crossbow had bij offline, dan gebruik je weer je 1ste crossbow bij online.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 01 maa 2012, 05:26

Net nog ff 3uurtjes gedaan. ben bij chapter 22. het is een gaaf spel maar al dat gepraat pfff heb 1 foto geupload naar hyves van online om te testen en werd 1ste met calista lol... ( http://3.media.hyves-static.net/1475847074/6/bZUy/0/img1475847074.jpeg ) nu slapen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 01 maa 2012, 09:15

het lijkt wel een soort van zelda.. is de gameplay hier ook mee te vergelijken of noh?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 01 maa 2012, 14:59

Het heeft iets van zelda en mh3 weg vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 01 maa 2012, 16:40

Beav schreef:
Net nog ff 3uurtjes gedaan. ben bij chapter 22. het is een gaaf spel maar al dat gepraat pfff heb 1 foto geupload naar hyves van online om te testen en werd 1ste met calista lol... ( http://3.media.hyves-static.net/1475847074/6/bZUy/0/img1475847074.jpeg ) nu slapen Wink

Lol ik zie mirania niet calista XD
En ik moet die indigo thread nog hebben ,,, Razz

en het heeft inderdaad wel wat weg van zelda en mh3.
Ben nu ergens na Chapter 39 en het blijft top.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16do 01 maa 2012, 20:49

Owja mirania haha zal wel komen dat ik het kijken was hoe de kleren van calista zijn... Had beslist het potje daarvoor calista XD

Ben zelf nu bij 28 ofzo. Chapters gaan niet altijd in volgorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16za 03 maa 2012, 06:32

Gisteren nog een leuk online potje gedaan !! 180 tegen 5 en 0 XD me k/d was 8... 16-2 Razz Ik ben dan wel rank 6 tegen 2x rank 1 maar de wapens doen dezelfde damage (ongeacht wat je offline voor atk power hebt Wink verschil zit hem in het character wat je gebruikt)
The Last Story Img1476115000

Check trouwens http://n-agents.hyves.nl/album/69536435/The_last_story/ynJ2O3Xw/ voor alle The last story foto's die leden op hyves hebben geplaatst via n-agents.b2ve@foto.hyves.nl (lees meer over zelf foto's plaatsen in het hyves topic https://nedclan.actieforum.com/t235-hyves Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 04 maa 2012, 02:25

Hier een online battle 1 vs 1 ookal is de foto niet geweldig,, ik maak wel nog betere.

The Last Story 1vs1thelaststory
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 04 maa 2012, 02:41

Wat is je FC ? Ik zoek mensen om co op te doen Razz Alleen met me zusje red ik het niet geloof ik XD Foto kan ook naar hyves gemaild worden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 04 maa 2012, 18:59

Beav schreef:
Wat is je FC ? Ik zoek mensen om co op te doen Razz Alleen met me zusje red ik het niet geloof ik XD Foto kan ook naar hyves gemaild worden Wink

Ik heb wel eens een Muruk gedaan,, ik als Zael en ander als calista,, gewoon gehaald ookal duurde het en tijdje.

FC = 0433-3098-5197


Laatst aangepast door Needlefire op zo 04 maa 2012, 19:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 04 maa 2012, 19:06

ik zal binnekort ook wel mijn fc er neer zette roep maar wanneer je co-op zou willen doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Needlefire
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
Needlefire


Aanmelddatum : 23-08-11
Berichten : 272

The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16zo 04 maa 2012, 19:07

PaRaGiO schreef:
ik zal binnekort ook wel mijn fc er neer zette roep maar wanneer je co-op zou willen doen

kom nu CO-OP ,,paas fc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Last Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Last Story   The Last Story Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Last Story
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Story
» Story-line
» Story mode
» story line

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Andere games en consoles :: Nintendo-
Ga naar: