[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 World of tanks

Ga naar beneden 
+17
Demoulius
renevanh
Angr
Realmkiller
GaZz
snooyer
hero
uitdeweg
Xander
Noah
Roytje
~AnYo-0.0-Shika~*
PaRaDoX
Founder
bram
DaGoonch!!
DaBeav
21 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: World of tanks   World of tanks Clock-16x16zo 27 mei 2012, 02:17

ik vind het op zich wel een leuke game maar met de eerste tanks schiet het niet echt op... ik kom nu in de buurt van de iets betere (level IV).

men speelt 15 vs 15 en dan is het de bedoeling dat je als team de basis van de tegenstander veroverd of alle voertuigen van de tegenstander vernietigd! het is gratis btw Smile
lees er meer over op www.worldoftanks.eu

je verdient geld en ervaring per game en daarmee kun je nieuwe onderdelen onderzoeken en dan eventueel je tank upgraden. zo kun je ook hogere level tanks onderzoeken en kopen en dan die weer upgraden tot de volgende. het word allemaal steeds duurder en duurder maar ze worden dan wel steeds sterker en gevaarlijker Very Happy

bij deze 4 games van mij XD allemaal level 3 tank (M2 MT)
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16zo 27 mei 2012, 10:32

Ziet er gaaf uit! Gheb zon spel welleens gespeeld op de n64!! Ik hou van tank spellen XD kgeb er ook al verschillende op me tel gehad!
Dus wat ik begrijp is deze te downloaden? En krijg je dan geen gezeik met patches? Dat zou dan natuurlijk zonde zijn! Ik morge aaf pas thuis en dan zal ik eens kijken of ik hm kan downloaden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16zo 27 mei 2012, 12:28

Het spel is gewoon via de site te downen. Bij elke opstart kijkt die voor updates meen ik. Zit dus wel goed XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16zo 27 mei 2012, 13:17

Ok chill! Nu nog hopen dat me laptop ehm kan handelen! Dn moeten we met deze game ook maar actief worden als NAers XD
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 10:18

Ik ben het nu aan het downloaden en het lijkt me een leuk spel wat ik heb gezien op filmpjes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 11:09

Ok cool bram! Dat zijn al 3 spelers! Very Happy vet! Ik heb gister 1 potj gespeeld maar ik faalde keihard Razz was na 20 seconde dood ghhe
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 11:24

Wat gaat die tank die je als eerste krijgt echt sloooooooom een berg op Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 12:42

Upgraden XD wat is je naam bram? voeg ik je toe.

Ruudje: dat had ik ook in het begin haha zelfs nu nog af en toe... Verdekt opstellen en geduld hebben Wink

vanavond afspreken?

Ps: ik weet uit betrouwbare bron dat gio het gespeeld heeft al weet ik niet of hij het nog heeft...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 13:45

Vanavond ben ik zeker van de partij!!! Ik weet niet hoelaat maar dat laat ik nog weten.. Zal niet voor 8 uur zijn iig. En ik ben op msn beav vanaaf..
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 15:10

Mijn naam is KoningAapII en ik kom waarschijnlijk vanavond niet online, maar morgen avond kom ik waarschijnlijk wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 15:23

Ik ben rond 5uur wel thuis. Dan voeg ik je ff toe aapje XD Bami zie ik straks dan wel op msn en ingame Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Founder
Generaal
Generaal
Founder


Aanmelddatum : 05-01-11
Berichten : 1138

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 16:23

Roytje van onze clan had een clan gemaakt hiervoor, maar hij kreeg te weinig leden. mss kan je hem aanspreken om dit weer te spelen...
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 17:56

Ik krijg net te horen dat ik toch niet naar een restaurant ga maar gewoon thuis eet dus ik kom rond 7 uur online Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 18:23

ik kom tussen 7 en 8 online. ben nu net pas thuis Wink

weet je ook hoe de clan heet Matthias ? dan kan ik er eens naar zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 18:25

Oke nasibal! Ik moe nog ff me pa helpe en dn douche en dn kom ik online dua half 8 word dat denk!
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 21:28

Ik heb net even met Beav wat potjes gedaan en ik heb nu een nieuwe tank Very Happy Alleen ik faal nog steeds keihard want ik heb deze avond 1 of 2 kills gemaakt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16di 29 mei 2012, 22:18

ik heb alle potjes gefilmd en sommige zal ik uploaden. na met bram gespeeld te hebben heb ik nog met macaronu gedaan. helaas kun je maar 1 iemand inviten in je peleton zonder eurootjes te dokken...

ps: ik heb beide heren beetje uitgelegd hoe het werkt zover ik weet hoe eht werkt en toen trainings potje gedaan Razz vinden ze misschien minder maar ik upload toch XD

EDIT:
Spoiler:

EDIT2: Ik upload zometeen nog 7 filmpjes en ze zijn allemaal te vinden op https://www.youtube.com/playlist?list=PL0AB942FAC56A11E8&feature=plcp en dan vanaf het trainings filmpje wat hierboven in de spoiler staat Wink Voor de spelers, check hoe een artillery werkt Wink (de T57 filmpjes) misschien heb je er wat aan om een keuze te maken voor welke kant je op wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 09:15

Oke! Voor de duidelijkheid! Toen Beav ons killde hadden we afgesproken ons te laten afschiete.. Haha nee hoor. Klasse beav kzal vanmiddag is kijke!! Tnx!
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 10:15

Oh neeee dat filmpje is echt beschamen Razz daar kan je zien hoe sloom mijn tank gaat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 11:00

zal ook maar weer is downloaden en kijken of ik mijn acc nog kan vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 11:05

Ja echt sloom Bram! Mijne ook Razz is zo kut.. Ik heb tanks gezien die 2x zo hard gaan.. Ook heb ik een teamgenoot gehad die had 6 enemy tanks gekillt o_O
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 11:29

Ok ik heb m weer ben binnen 10 min effe online weet niet meer hoe je friends toevogd dus hierbij maar email en gebruikersnaam
PaRaDoX4LiFe
giovanni0@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 11:47

Ik zal je zometeen ff toevoegen.

Links beneden heb je contacten staan. Daar kun je iemand toevoegen. Verder kun je zoeken naar kanaal N-Agents. Inloggen met ww naftw Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 14:18

Net met beav gespeeld was wel geinig en heb weer wat bij geleerd
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16wo 30 mei 2012, 14:38

Ik ga nu online en 2 of 3 potjes ofzo doen Smile Ik heb trouwens besloten om nog steeds bij de franse tanks te blijven en ik ga dan kijken of ik zware tanks kan ontwikkelen Very Happy die hebben echt heel veel leven alleen die kunnen maar iets van 30 km per uur Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





World of tanks Empty
BerichtOnderwerp: Re: World of tanks   World of tanks Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
World of tanks
Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» world of tanks blitz
» World of Tanks N-Agents Modpack
» NANL World of tanks recruitment beleid & info
» Vragen over Tanks
» Elite tanks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: