[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Favo tank ?

Ga naar beneden 
+5
uitdeweg
Roytje
PaRaDoX
bram
DaBeav
9 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 04 jun 2012, 01:04

Met welke tank speel jij het liefste ?

Ik zelf vind de M2 MT, M5 en de M37 het fijnste (tot nu toe) Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen Amerikaanse tanks gespeeld heb dus van andere landen weet ik het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 04 jun 2012, 07:34

Ik vind mijn A-20 en de BT-7 heel fijn en die zijn van de Sovjets, maar net zoals Beav heb ik nog niet met andere landen tanks gespeeld. (behalve in het begin toen zat ik bij het franse leger maar die hebben k*t tanks Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
PaRaDoX
Sergeant-majoor
Sergeant-majoor
PaRaDoX


Aanmelddatum : 13-03-11
Berichten : 943

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 04 jun 2012, 11:53

Ik vond de m2 medium wel fijn van amerika maar verder nog niks echt geweldig

bison [duits] is ook wel fijn als arty
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 04 jun 2012, 16:26

Mijn favoriete tanks zijn er eigenlijk meer en zal er ook achter zetten waarom Very Happy

1. Type 59 = Gewoon super snelle tank met aardige damage en reload time. Jammer genoeg alleen nog maar tijdens events te krijgen vanwege het feit dat er veel te veel reden.
Ook wel fijn is dat deze tank nooit verlies maakt (300% aan extra credits Very Happy)
2. IS-3 = USSR heavy van tier 8. Het fijne aan deze tank was dat hij als een medium reed, maar de damage van een heavy deed. (rijmt Razz) Enige nadelen van deze tank waren dat hij makkelijk te penetreren was en hij een lange reload tijd had (+1k creds per afgevuurd schot)
3. Tiger II = Deze tank is zo nauwkeurig, dat hij bijna elk afstands gevecht wint. Daarbij goeie penetratie, maar net zo dure kogels als de IS-3. Jammer dat deze tank vaak generfd is, maar het blijft een leuke tank.
4. Panther = Leuke medium om mee te rijden. Goeie penetratie en reload time. Alleen de damage is een beetje aan de lage kant.
5. T32 = Leuke tank en ook een soort heavy/medium. Enige nadeel: tegenover de andere tier 8 heeft hij een erg slechte penetratie.

Dit zijn mijn top tanks. Later zullen we zien of jullie hetzelfde denken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 04 jun 2012, 17:44

Roytje schreef:
Jammer dat deze tank vaak generfd is,
Wat is generfd als ik vragen mag ? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Roytje
Korporaal der eerste klasse
Korporaal der eerste klasse
Roytje


Aanmelddatum : 01-06-11
Berichten : 62

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 04 jun 2012, 19:07

Dit is een term als de makers van een spel iets slechter maken dan dat het ervoor was.
Bijvoorbeeld een tank heeft 1 sec reload tijd. Ze maken hier 3 sec van. Dan is deze tank in praktijk generfed. Zouden ze er 0,5 sec van maken, dan is hij gebuffed
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 11 jun 2012, 05:06

ik vind de M5 (level IV) ook wel lekker spelen... Helaas moet ik er wel erg vaak mee tegen level VII of hoger !
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16za 23 jun 2012, 22:33

Ik heb meerdere tanks in garage, een 20 tal, van alle landen een beetje behalve frankrijk, vind ik maar niks en uit elke classe. Mijn favorieten:
- T18 de max van de lichte tankjager. moet wel volledig upgedate zijn.
- Marder II
- ferdinant classe VIII
- SU100
- T95
Mijn favorieten zijn dus tankjagers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16di 28 aug 2012, 01:47

Het gaat nu erg lekker met mijn favo arty (SU-8 Razz )
De bemanning staan nu allemaal op 100%, en ik ben de volgende skills aan het trainen:
*Commandant: zesde zintuig
*Schutter 1: doods oog
*Schutter 2: aangewezen doel
*Bestuurder: motor rem
*Lader 1: camouflage
*Lader 2: adrenalinestoot

Al deze skills staan nu op 60 procent! De motor rem en camouflage worden nu al gebruikt, de rest werkt pas bij 100% Razz

Heb nu op de su-8 de volgende dingen gemoteerd:
*Het camouflage net
*Meadium kaliber artykanondoorlader
*Verbeterde richtaandrijving
Spoiler:

Mijn kills staan nu op 510.
Al mijn info staat hier natuurlijk ook Wink
http://worldoftanks.eu/community/accounts/504063069-NA_Rage/
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 01 okt 2012, 21:27

Ik had een super goede artytank, de SU26. Bij elk schot was het raak. Sinds de laatste update kan ik niks meer raken, zit er altijd naast. Van een generfde tank gesproken. Het spel word enorm beinvloed door de makers ervan, is veelal niet meer fair te noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16do 21 feb 2013, 17:26

Mijn favo tank is momenteel toch de T34 premium ! levert lekker wat credits in het laatje op, doet flink damage en de bouncers vallen op zich wel mee tegenover de IS-6 premium!!! Moet wel zeggen dat de stats van me T34 niet geweldig zijn maarja ik heb hem voor de credits Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16vr 22 feb 2013, 05:59

Die is sweet ja!! Very Happy echt een bakbeest is het Very Happy

ik blijf bij mijn IS. Lekker wendbaar en.snel voor een tier VII heavy + 465 damage bij de perfecte hit Very Happy alleen het blijft een rus dus heel accuraat zijn ze niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16vr 22 feb 2013, 06:12

Vergeet niet dat de T34 bij een perfecte hit 1500 damage doet XD Denk hierbij aan een ammo rack hit op bv een IS-3 lol! heb al 2x dat genoegen gehad.

Ik kan trouwens niet wachten om de russische heavy's te onderzoeken en te vergelijken met de amerikanen. Ik ben namelijk zeer te spreken over alle amerikaanse heavy's vanaf de T1 tot en met de T29 maar ik zie die russen toch behoorlijk damage schieten. Alleen het laden zal me tegenvallen ben ik bang...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16zo 03 maa 2013, 12:23

Laad tijd is wennen. Ik ben beter met een tank die veel damage doet en lang reload .. als met een tank die een hoge rof heeft. Dus is kwestie van wennen. En ja.. de perfecte hit is recht op een ammo rack XD das waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16di 06 jan 2015, 11:10

Er zijn nieuwe mensen en nieuwe tanks.
Hoog tijd om dit eens te updaten!
Ik zal eens beginnen: Razz

Momenteel heb ik 4 tanks waarmee ik redelijk veel speel
- 105 leFH18B2 de Franse tier V premium arty. Dit ding kan met z'n 8 seconde reload gewoon heerlijk tier VIII'tjes trollen en met wat geluk killen! Twisted Evil
105 leFH18B2:

- Dicker Max de Duitse tier VI premium TD. Mijn Dicker Hansje voor o.a. fortificatie! Razz
Dicker Hans:

- T34 de Amerikaanse tier VIII premium heavy. De money maker en LEAD MAGNET! XD
The Lead Magnet:

- Jagdpanther II de Duitse tier VIII TD. Redelijk snel, goede dammage, alleen minder armour. Rolling Eyes
Jagdpanther II:
Terug naar boven Ga naar beneden
jeffensco
Korporaal
Korporaal



Aanmelddatum : 09-01-15
Berichten : 28

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16ma 19 jan 2015, 16:22

momenteel speel ik voornamelijk de Amerikaanse tanks, met name de T.D ik heb veel plezier met de wolverina (T5) tank, daar heb ik de jackson en die daar op volgd vrij gespeeld en ben nu bezig om de hellcat vrij te spelen, dat gaat ook de goede kant op Wink Tank jagen is wel mijn ding aan het woorden,

De light tank shaffee speelt ook zeer lekker alleen moet je super alert blijven op wat er om je heen gebeurt das dus nog even oefenen.

Medium tank ben ik bij de m3 lee dat vind ik persoonlijk een..... tank maarjah moet er even door heen.

maar favo blijf wel de Amerikaanse tank distroyers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagasus45
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal
Pagasus45


Aanmelddatum : 18-12-13
Berichten : 240

Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16za 31 jan 2015, 20:02

Voor Fort Medium natuurlijk de JP4
Voor Fort Kampioen de E-25 met de JP4 crew (57% op 4e skills momenteel) en de JP II
Als light tank de Luchs.
En natuurlijk de JD Tiger in pelo met @CplPatrick en @Rage.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Favo tank ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favo tank ?   Favo tank ? Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favo tank ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favo continent ?
» Tank Academy
» Tank compagnies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: