[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16ma 04 jun 2012, 01:08

Vertel hier hoe het je verging. berichten dienen wel wat inhoud te hebben !! berichten als "het ging goed", "ik faalde hard" en dergelijke worden verwijderd en je kunt er een waarschuwing voor krijgen !

ik heb vandaag me most kills verbeterd van 3 naar 7 XD was een verdomd lekker potje Razz
verder hier en daar wat gekilled en misschien 50% dood gegaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16zo 24 jun 2012, 05:27

net redelijk wat gespeeld (omdat ik wakker werd en niet meer kon slapen). al mijn tanks kregen x3 ervaring bij de 1ste winst dus heb zodanig lang gespeeld dat ik met mijn belangrijkste tanks gewonnen had Razz
ook me 1ste level V tank gekocht (de M7 medium tank) ik heb er maar 2 potjes mee gespeeld dus weet nog niet echt wat ik ervan vind aangezien die 2 potjes tegel level VIII waren XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16wo 27 jun 2012, 09:09

Gister avond ff gespeeld!! Ging zwaar kut! Heb over 2000 ervaring de hele avond gedaan!! Ongeveer 3 uur!!! Ben ik mooi klaar mee aangezien ik nog 20.000 ervaring moet tot me volgende tankie!!

Veel potjes verloren!

En het toppunt was nog dat een stuk of 5 man me ging rapporteren omdat ik als laatste over was en ik aan het campe was!! Trieste ventjes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16wo 27 jun 2012, 22:06

net ff met Bami gespeeld... ging niet geweldig maar me total kills teller staat ondertussen wel op 364 XD nog 46.000 ervaring voor me level V arty lol nog 40.000 voor me level V medium en nog heel veel ervring bij al mijn andere tanks nodig... minste is de m3 Lee met nog maar 10.000 ervaring te gaan als ik het goed heb Razz Makkie !!

wel leuk dat ik een rusher achterna rushte en killde XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16do 28 jun 2012, 09:11

Ik nog 27.000 zag ik gister Razz

maar met mij ging het ook bagger!!
Er was 1 potje waar wij alle 2 als eerste gekillt waren Razz

en die rush actie was echt pure sexyheid!! I was lmfao!! Hahaha! Echt geweldig!! Jammer dat ik het niet gefilmd heb :(
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16do 28 jun 2012, 13:14

ja dat had ik ook wel op film willen hebben XD

bijna de hele morgen gespeeld en ik heb mijn 2de level V tank! de T1 Heavy XD heb dus 10.000 ervaring met de kut M3 Lee bijmekaar gespeeld haha bijna alle potjes max level IV en bijna altijd 2 kills en maar 20% dood gegaan dus dit was een productieve morgen XD kill teller staat op 392 btw Razz 28 kills erbij dus sinds gisteren hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16do 28 jun 2012, 19:50

wow dat is echt sick Beav!!

majaa jij bent ook baasz als je WoT speelt!!

ik doe daar 5 avonden over om dat bij elkaar te krijgen met me trage slome weinig damage kunnen hebbende PzVll ofso Razz

ik heb gister heel de tijd dat ik met jouw gespeeld heb mischien 1k weg gespeeld..
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16zo 01 jul 2012, 13:39

Heb net wat potjes gedaan en het ging wel lekker. Heb nu m'n eerste lvl V tank (T-34) onderzocht ik moet nog ongeveer 120k credits nodig voordat ik hem kan kopen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16ma 02 jul 2012, 15:25

ik heb net wat potjes gedaan Smile heb lvl 3 tank Very Happy M3 lee, maar moet er wel nog ff aan wenne Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16wo 04 jul 2012, 17:08

net even met Rage gespeeld ! zijn su-18 en mijn m3 lee (dus lvl II en IV) zijn een goede combi XD m3 lee stond steeds mooi bovenaan haha ging wel redelijk maar 1 potje was echt goed van me Very Happy ik stond met helft van me hp om hoekje bij neutrale basis. waren er 2 van tegenstander aan het cappen en die heb ik gepakt! toen zelf gaan cappen en het was 2 vs 2... komt een tegenstander die me maatje afknalt dus daar heb ik wraak op genomen Twisted Evil toen was het 1 vs 1 en ik stond in de base te cappen... kwam de laatste aan en die heb ik dan ook maar meteen ff gepakt XD toen crashte wot en heb ik niet kunnen zien wat ik verdiend had maar aan me medailles te zien had ik muur van staal, veroveraar en verdediger (die leken me nieuw maar kan dat ik daar al iets van had) voelde iig goed dat potje !!
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16wo 04 jul 2012, 21:18

Heb net heel lang gespeeld en ik moet zeggen dat het aardig goed ging Very Happy Heb nu ook m'n eerste lvl V tank kunnen kopen en die bevalt me erg goed tot nu toe Smile Ik moet alleen nu nog wel veel credits krijgen om lvl VI tank te kunnen kopen maar dat moet ook wel goed kunnen komen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16wo 04 jul 2012, 22:08

nice bram en beav! Smile

klinkt goed allemaal zoals iedereen hier speelt! nu ik nog! Razz haha vanvond gespeeld en keihard gefaaalttt!!

omg wat erg is dit dan! WoT zit nog vol met kleine foutjes.. of het moet aan mij leggen, maar als iemand zomaar verwijnt terwijl je op hem aimt.. en vervolgends knalt hij jou wel af zonder dat je hem ziet. Nou dat gaat mij pet te boven Razz

uit frustratie dus maar een uur eerder gestopt!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16wo 04 jul 2012, 22:13

Ja Bami, het ging niet geweldig met ons XD Al ben ik bijna elk potje dood gegaan, heb toch ook potjes van 5, 4 en 3 kills gehad die ik overleefd heb Razz

Wat jij bedoeld kan ook zijn dat de spotter uit zijn bereik is gereden (of gekilled is geworden) en dat de tegenstander meer zicht als jouw heeft... Uiteraard zou het ook kunnen dat hij je positie wist en op goed geluk schoot... Doe ik namelijk vaak met arty als ik ze niet zie Wink

Ow en bram, voordat je zover bent om level VI te onderzoeken heb je kans dat je alweer genoeg centen hebt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16zo 08 jul 2012, 22:27

Net even een uurtje gespeeld.. En echt bruut gespeeld!! Best wot sessie tot nu toe!! 2500 xp in een uurtje!! Ben alweer aardig op weg naar mijn nieuwe kanon XD!

Had 2x winning kill, geen game verloren, 1x 3 kills en geneen x dood gegaan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16do 12 jul 2012, 22:40

dat er kleine foutjes inzitten dat geloof ik best, maar je kan je ook onzichtbaar maken, camoufleren. Maar daarvoor moet je wel 100% training volbracht hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16zo 15 jul 2012, 02:04

Net even 3 kwartier gespeeld ofzo omdat ik 500 kills wilde halen en me M3 Lee elite maken (zodat ik van die *** tank af ben al killde ik steeds meer chappies ermee). Beide is uiteraard gelukt en omdat ik genoeg geld had heb ik ook maar meteen de M4 gekocht (level V).
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16di 17 jul 2012, 16:19

vandaag 10.000 XD weg gespeeld. ging super lekkert Very Happy heeeel veeel kills gemaakt en heeeel veeeel potjes gewonnen.

had 1 potje 6 kills met me level 3 arty Very Happy ik was echt beest! iedereen was scared for me XD

moet nu nog 14.000 tot me beeste tank Very Happy VK3601 Very Happy ofso

hopelijk kan ik donderdag en vrijdag genoeg xp bij elkaar schrapen zodat ik hem kan unlocken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16do 19 jul 2012, 16:19

Vandaag 12.000xp weg gespeeld Very Happy super veel!

nog 2300xp tot aan me nieuwe tank Smile

heb gespeeld als een beest XD heb gekillt als een hongerige grizlybeer XD

stuk of 7 games gehad waar ik meer al 3 kills had (top guner) Very Happy en ook heel veel potjes overleefd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16do 19 jul 2012, 16:50

goed bezig brathaa ! ik heb laatst een potje of 10 gedaan en dat ging ook heerlijk XD valt wel op dat we beiden ownen als we apart spelen en als we in peloton zitten gaat het echt kut meestal XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16ma 06 aug 2012, 03:02

Vandaag een "paar" games met Rage gespeeld en even alleen !
Resultaat:
+-35 kills waardoor mijn totaal 575 is
T40 elite gemaakt
Nieuwe level V tankjager onderzocht en gekocht (Wolverine)
Andere level V tankjager onderzocht (T49 meen ik) Nu alleen nog credits sparen om te kopen Razz
Mijn 3 eerdere level V tanks weer wat dichter bij level VI gekregen (allemaal nog minimaal 8K ervaring)
En ook mijn M7 Priest is wat dichter richting elite status (nog 35k te gaan ofzo lol)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16di 07 aug 2012, 02:56

De laatste paar dagen veel dit spel gedaan. Heb nu 2 goede artillery tanks:
De Su-26 elite en de Su-5. Cool

Vandaag ook weer een "paar" games met Beavert gespeeld. Zelfs een medaile gehaald, de verdediger Ole
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16di 07 aug 2012, 05:13

Ja het was wel weer een leuk avondje WoT !

Sinds gister 350K gespaard en dus de T49 gekocht. Heb nu 5 Level V tanks.
Ook heb ik nu in totaal 600 kills >_<

De T49 en 600 kills had ik als doelstelling dus Check en Check Very Happy

Raggert behaalde zijn verdediger medaille en ik heb eindelijk de muur van staal medaille behaald! Ben 20x geraakt geworden en had het overleefd (18 shots deden 0 damage lol) wel lagen me rupsbanden er beiden afwisselend af dus daarom ben ik zo vaak geraakt geworden (blijkbaar worden mijn rupsbanden altijd kapot geschoten als 1ste maar ik schiet op die van de tegenstander maar ze blijven rijden :( )

Ik heb ook redelijk wat screenshots gemaakt de laatste tijd en die zullen een dezer dagen op hyves geplaatst worden en een enkele zal ik posten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16zo 12 aug 2012, 23:05

Sinds laatst ook WoT gedownload op hevig aandringen van Rage en Beav haha Razz

Gister met hen gespeeld en het gaat nog niet zo goed, maar ik begin het langzamerhand te leren Razz

Vandaag ook gespeeld met artillerie en heb er 2 kills in een match mee gemaakt (mede dankzij Rage) haha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16ma 13 aug 2012, 01:14

Weer wot gespeeld met rinus vandaag. Ging erg goed, werd bondgenoot! en heb nu een totaal van 200 kills
Spoiler:

Owwjaa nog EFFE een ding: tijdens het laatste potje wot heeft onze RINUS (aka realmkiller Razz) MIJ gekilld! Hij is een rottige team killer!!! Evil or Very Mad
Duss bij deze zet ik een prijs op zijn hoofd: 1000 punten voor de gene die hem als eerste killt en bewijs geeft dmv screenshot of filmpje tijdens deze kill of direct na de kill (ik will rinus dood zien en de killer op -1 :p)

HAPPY HUNTING! Twisted Evil
Rage!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16ma 13 aug 2012, 09:25

Haha whuut!? Rinus wanneer gaan wij ff een potje doen!?

Ik heb gister nog een potje gedaan.. Om te kijken of ik het niet verleerd was Razz
verloren.. Was als laatste over en met nog 1 minuut te gaan en nog 5 of 6 tegenstanders. Dus als ik zou overleven zou ik en mijn team winnen. Helaas gingen de enemy niet cappen maar allemaal op mij hunten! Nog 20 seconden te gaan en ik werd gekillt! God dammit! Morgen avond ga ik weer wot no lufen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 22Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Minecraft
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: