[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Training topic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Training topic   Training topic Clock-16x16ma 04 jun 2012, 01:19

Spreek hier af met iemand of meerderen om eens een trainings game te spelen ! Om bijvoorbeeld dingen te leren, range te testen of tactieken te proberen en dergelijke Wink je kunt de training hier ook bespreken na afloop Wink

ik heb 2x met bram en bami een trainings game gespeeld. ik was al bij level 3 en de 2 genoemde heren waren nog bij de starters tank en ik heb ze op weg geholpen... uiteindelijk 1x "serieus" gedaan (ik vs beide heren). dit was het resultaat !

dit zullen ze me trouwens nog wel betaald zetten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16do 28 jun 2012, 18:44

kan iemand mij leren hoe ik moet richten met artelery, heb filmpje gezien met M37, hoe komt men aan dat ander beeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16do 28 jun 2012, 19:48

Dat heb ik gister geleerd!! shift indrukken! je hoeft hem niet ingedrukt te houden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16do 28 jun 2012, 21:27

NasiBal!! schreef:
Dat heb ik gister geleerd!! shift indrukken! je hoeft hem niet ingedrukt te houden Wink

Dank u, hoop dat het lukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16do 28 jun 2012, 22:31

met shift ga je met elke tank in sniper mode Wink ook met arty zoals ik ruudje gisteren geleerd heb Razz we kunnen weleens in een practice game gaan met een paar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
uitdeweg
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 19-06-12
Berichten : 16

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16za 30 jun 2012, 12:58

DaBeav schreef:
met shift ga je met elke tank in sniper mode Wink ook met arty zoals ik ruudje gisteren geleerd heb Razz we kunnen weleens in een practice game gaan met een paar Smile
het mikken lukt niet, zit er altijd naast ook al sta ikgoed gericht. Denk dat het games er zelf veel aan doet. zo heb ik eens met een tank van klasse VIII 5 maal geschoten op tank classe V, die had niks, één schot van hem en ik was eraan, hoe verklaar je dat anders, zij die betaalmunitie gebruiken kunnen blijkbaar meer. Spel is niet altijd fair te noemen
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16za 30 jun 2012, 14:49

Ja dit heb ik ook weleens. Ik raak een tank met bv 300 hp en met dat schot haal ik er 280 hp van af en dan raak ik hem nog 3x maar dat zijn dan allemaal bouncers en dan achiet hij mij kapot. Zeer frustrerend...

er zijn bepaalde punten waar je op kunt mikken. Ammor rack bv, als je die opblaast kun je elke tank met 1 shot killen (meestal achterkant van de loop). Verder zijn sommige tanks van voren zwak, andere van de zijkant enz. Gold ammo is idd veel sterker dan de gewone ammo. Verder telt volgens mij mee hoe goed je bemanning getraind is en de ene tank schiet preciezer als de andere heb ik begrepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
Sergeant der eerste klasse
Sergeant der eerste klasse
bram


Aanmelddatum : 03-04-11
Berichten : 497

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16za 30 jun 2012, 17:05

Ik geloof dat de achterkant & de koepel het zwakste punt is van de meeste tanks maar dat weet ik niet zeker...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16za 30 jun 2012, 17:17

Ja koepel is zwak.. Maar wel heel schuin panzer.. Dus kans op een bouncer is groot!

Duitse level X tanks zijn de meest accuraate tank dacht ik.

Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16di 03 jul 2012, 20:23

iemand zin om eens wat te trainen ofzo ? misschien met arty ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Training topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training topic   Training topic Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winnaars topic
» Het feliciteer topic
» Algemene war topic.
» Vragen topic
» WoT afspreek topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: