[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sjefke's Filmpjes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16wo 06 jun 2012, 21:12

ben de laatste tijd wat aan het uploaden, en het word nog een stuk meer begin vakantie Razz
ik weet het, het is geen cap card ofzo, maar ik denk dat het wel redelijk is.
comments en rates kan ik altijd wel waarderen jongens Wink

Team Conflict
Archives:

Memorial:

Facility:

Docks:

Outpost (nieuw!):

Heroes
Industrial:

Outpost:

Archives:

Jungle:

Memorial (nieuw!):

Industrial (nieuw!):

Goldeneye
Nightclub:


verzoeken / challenges / montages doe ik ook voor de lol, zolang ze te halen zijn Razz
gewoon vragen en ik kijk wat ik er mee aan kan Wink


Laatst aangepast door Sjefke op zo 04 nov 2012, 20:14; in totaal 19 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16wo 06 jun 2012, 21:55

Hier een beoordeling van jouw filmpjes ALA Realmkiller en DaBeav!

Archives:
0:35 als je een reflex sight erop zet.. kijk er dan ook doorheen, of zet gewoon je ogen recht Razz
1:42 youuuu bloody bloody lucky bastard!!
1:45 je reflex sight gebruik je niet maar aan je reflex zelf legt het niet ouwuuhhh pikomhoog
2:40 met nog maar 2 shots in je gun het slachtveld induiken! moedig! maar met vol magazijn had je ze gepakt! ookal vond ik dat je al lang overleefde XD
3:20 toch altijd maar weer leuk met GE dat je doodgeschoten word als je achter je tegenstander staat.
4:10 REVENGEEE!!
4:51 WINNING GAME KILL!! met je vieze headshot! hij had geen schijn van kans!

ennn we gaan naar memorialllll:

oke ouwe pikkebaas! vanaf begin t/m 0:32.. waarom ren je door dat gebouwtje heen? is toch alleen maar tijd verlies als je snel bij je tegenstander wil zijn!?
whuut? 2:18 een Reload na pas ruim 40 seconden? je had nog wel 20 bullets in je clip mrr normaal gesproken reload je gelijk Razz maar zoals ik al dacht vanaf het begin van het potje.. volgends mij het jij dit potje met een baar bieri's op gespeeld Razz
2:42 t/m 2:43 ik mag hopen dat je die gozer die over die rand liep express liet lopen omdat je die james bond wou killen? Razz die btw verdween als sneeuw voor de zon Razz Razz
3:46 JAAAAAHH james bond alsnog te pakken! met zijn vieze verdwijn trucje.
5:31 REVENGEEEEEE
5:39 DOUBLE REVENGEEEEEE
5:54 REVENGEEEEEE


nette potjes ouwe! die memorial is uiteraard beter qua gameplay Smile door je contrast aan te passen vind ik het een stuk beter geworden als dat het was Smile






Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16wo 06 jun 2012, 22:22

nice gedaan man, ik vind dit best wel nice quality =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16vr 08 jun 2012, 11:26

NasiBal!! schreef:
Hier een beoordeling van jouw filmpjes ALA Realmkiller en DaBeav!

Archives:
0:35 als je een reflex sight erop zet.. kijk er dan ook doorheen, of zet gewoon je ogen recht Razz
1:42 youuuu bloody bloody lucky bastard!!
1:45 je reflex sight gebruik je niet maar aan je reflex zelf legt het niet ouwuuhhh pikomhoog
2:40 met nog maar 2 shots in je gun het slachtveld induiken! moedig! maar met vol magazijn had je ze gepakt! ookal vond ik dat je al lang overleefde XD
3:20 toch altijd maar weer leuk met GE dat je doodgeschoten word als je achter je tegenstander staat.
4:10 REVENGEEE!!
4:51 WINNING GAME KILL!! met je vieze headshot! hij had geen schijn van kans!

ennn we gaan naar memorialllll:

oke ouwe pikkebaas! vanaf begin t/m 0:32.. waarom ren je door dat gebouwtje heen? is toch alleen maar tijd verlies als je snel bij je tegenstander wil zijn!?
whuut? 2:18 een Reload na pas ruim 40 seconden? je had nog wel 20 bullets in je clip mrr normaal gesproken reload je gelijk Razz maar zoals ik al dacht vanaf het begin van het potje.. volgends mij het jij dit potje met een baar bieri's op gespeeld Razz
2:42 t/m 2:43 ik mag hopen dat je die gozer die over die rand liep express liet lopen omdat je die james bond wou killen? Razz die btw verdween als sneeuw voor de zon Razz Razz
3:46 JAAAAAHH james bond alsnog te pakken! met zijn vieze verdwijn trucje.
5:31 REVENGEEEEEE
5:39 DOUBLE REVENGEEEEEE
5:54 REVENGEEEEEE


nette potjes ouwe! die memorial is uiteraard beter qua gameplay Smile door je contrast aan te passen vind ik het een stuk beter geworden als dat het was Smile

ik kan er niks anders dan een reflex op zetten, dus waarom niet Razz je weet nooit wanneer je het kunt gebruiken...
en ja dat gebouwtje... ik wilde niet gesnipet worden maar ik nam de verkeerde uitgang XD
die gast die over de muur liep heb ik helemaal niet gezien, ik wilde WRAAK!!! XD

nu een flawless met 20 kills... ooit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16vr 15 jun 2012, 17:12

update: er is een Facility filmpje bijgekomen.
ik weet het: Haters gonna Hate.
vooral de persoon die de vorige keer als eerste reageerde Razz maar dat waardeer ik alleen maar. Wink
klik even op dat duimpje (omhoog bitte XD) dan denkt iedereen dat het fantastisch is. (en je komt hoger in de zoekresultaten lijst)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16zo 17 jun 2012, 18:24

een Team Conflict op Docks erbij.
zou het erg waarderen als het weer bekeken wordt en even commenten ofzo.

ik heb een HDR effect toegevoegd. wat vinden jullie ervan? ziet het er mooier uit of merk je geen verschil?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16ma 18 jun 2012, 17:40

Weer een nieuwe upload.
Kom maar op met het commentaar dit keer jongens!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16za 04 aug 2012, 19:49

ondertussen staan er twee heroes filmpjes bij. ik wil Gezeik zien! NU! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sjefke's Filmpjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sjefke's Filmpjes   Sjefke's Filmpjes Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sjefke's Filmpjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BF3 filmpjes
» Gio's filmpjes
» filmpjes
» Rage's wot filmpjes
» Beav's BF3 filmpjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: