[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Video's van jezelf

Ga naar beneden 
+8
bram
Brammm
PaRaDoX
DaGoonch!!
Noah
DaBeav
Founder
Walrus
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 11:02

Beav schreef:
Op 1:52 heb je die vijandelijke tonnen wel goed te pakken ! Minigun

hahaha die was ik vergeten te noemen XD

Macaronu*!! schreef:
En alles wat Ruudje doet is van goeie kwaliteit XD

behalve de wazige strepen die je soms ziet in je film Razz En natuurlijk die heerlijke faal momenten haha geek
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 11:07

Ja dat komt omdat ik zo snel ben!! Ow ennee boys.. Check even die score op 1:20 min en kijk dan vooral even wie er onderaan saat met zijn 13 killstreak!! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 11:30

ja tot 4 of 5 deaths ging realm niet lekker Razz daarna maakt die een mooie streak ! maarja ik had toch de beste streak XD en nee ik heb niet alleen staan snipen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 12:10

Macaronu*!! schreef:
Ja dat komt omdat ik zo snel ben!! Ow ennee boys.. Check even die score op 1:20 min en kijk dan vooral even wie er onderaan saat met zijn 13 killstreak!! XD

jonguuhh je moet naar de hele game kijken haha Razz Ik ga tenminste minder dood dan jij Razz

enneh wat ben jij voorn watje joh op 2:17. Beetje in dat huisje blijven staan en dan nog ook dood gaan terwijl ik de dubbel kill maak XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 13:10

Nou idd ja!! En zo te zien is me aiming daar ook een beetje weirdass Razz
die tonnen raakte ik tenminste nog XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 14:39

inderdaad perfecte kwaliteit! capture card ftw? XD
en de gameplay is ook wel nice hoor, maar ik vind het een beetje zielig voor de tegenstanders... Wink
en een camper die zeurt over de gameplay van een ander...niet op letten jonguh!
dit is gewoon zoals het bedoeld is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16vr 23 maa 2012, 18:47

nice filmpje
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 17:56



vanavond volgt er nog 1 Ole ook in archives

ow en check even me 1e skillkill Razz

en uiteraard verwacht ik weer van jullie dat jullie me filmpie uitpluizen op noobie happenings Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 18:12

ok ik heb een noobie happening zoals jij het noemt Razz je moet als je veel kills wil hebben met masty NOOIT maar dan ook NOOIT achter je teamgenoten aanlopen en je moet proxy bij de trappen leggen en het andere gedeelte verdedigen

wel mooi filmpje hoor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 19:16

je zoomt een aantal keer te hoog in waardoor je een half magazijn mist. ook soms herladen op verkeerde momenten
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 19:19

skillkill Very Happy goeie !

op 1:05 had je me toch wel makkelijk kunnen redden ! nee wat ga jij doen, naast schieten en de muur slaan XD
bij 3:58 is wel goeie !

over 6:42 zeg ik absoluut niks ! laat ik aan realm over Razz

hahaha dat ventje bij 9:30 had een probleem

jammer van die laatste 2 op het eind !!! was een goeie geweest als je 2sec meer had gehad !

nu wachten op die andere in archives... er was 1 archives die dag waar ik echt goed in speelde meen ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 19:34

Bedankt voor de comments! Razz Andere filmpje word morgen.. Hoop ik.. Ik kan namelijk weer niks uploade.. Nu eerst Realm afwachte Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 19:52

aah dat was een slecht potje van mij zeg Razz

jij bakte er soms ook niet veel van haha XD
kennelijk heb je een probleem met het herladen, zo'n 3 x ofso haha XD

Trouwens beav, door die 1:05 had hij wel een dubbel kill, soms komt zijn lompigheid toch nog goed van pas hahaha ^^

tja en dan 6:42, ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden, maar zo heb ik het je niet geleerd!! geek

op 9:30 werd die kerel gewoon gesandwiched door 2 mijnen XD

kortom: mooi filmpje met de bekende faal acties Very Happy

owja, die skillactie was idd wel mooi haha (mag ook wel eens gezegd worden) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 20:14

ja door last act of defiance maar ik was dood en dat was niet de bedoeling XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 20:48

Hhaha XD over et reloaden.. Ik ga geen excuus zoeken.. Maar kben mw3 gewend en daar reload ik 3x sneller en de masty reload ook langzaam (in vergelijking met wat ik gewend ben) dus ik twijfel vaak over het moment wnnr ik wil reloade..

Op 6.42 tsjaa.. Zonde van me accuracy.. Laat ik het daar maar op houde XD

en die op 9:30 was gewoon een dikke vette pooberdewoopsieboobytrap XD

hoop morgen die andere te uploaden! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 21:26

ik vind het wel een nice filmpje hoor.
ik doe het momenteel nog gewoon met drumhead, dan merk je meteen hoe irritant masty is.
en hoe je tegenstanders zich dus wel zullen voelen XD
wanneer is deze opgenomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 21:37

Uuuhh ik denk begin vorige week.. Anders eind van de week ervoor.. Mischien dat Beav of Realm het weten..?? Hij is vrij recent iig Smile

EDIT: zo hieronder dus antwoord op je vraag Chef!! En Beav 'bedankt he' Wink Razz


Laatst aangepast door Macaronu*!! op di 27 maa 2012, 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 21:42

dit is op 13 maart opgenomen Wink begin van de week daarvoor dus ruud XD check https://nedclan.actieforum.com/t251p375-nabesprekingen-van-goldeneye-na-online#29547
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16di 27 maa 2012, 22:19

nice granaat aktie in het midden goonch Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16wo 28 maa 2012, 17:43

Dankje Xijbor Smile



ik verwacht weer jullie opmerkingen, commentaar, of gewoon praat om mij dwars te zitten saai

ow en Realm.. op 2:40 ben je echt niet grappig ofzo hoor.. ookal had ik (zoals nu wel bekend) een beetje moeite om die gast door zijn kop heen te knalle Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16wo 28 maa 2012, 17:47

je legt je proxys op de verkeerde plek !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16wo 28 maa 2012, 17:57

Bram is dat het enigste wat je toe te voegen hebt? En als ik vind dat ik ze daar neer moet leggen dn doe ik dat.. Ik speel nu een jaar GE en nog ltijd maak ik meer dn genoeg kills met poxys door ze op die plekken neer te leggen..

En ik bemoei me eigen verder neregns mee ofzo.. Maarzo snap ik wel hoe je aan ruim 2000 berichten komt in no-time.. Dit heeft geen enkele toevoeging op mijn post.

Hou vanavond de posts van de andere jongens in de agten en je snapt wat ik bedoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16wo 28 maa 2012, 18:08

BramDonga98 schreef:
je legt je proxys op de verkeerde plek !!!
toch heeft deze man hier een veel betere k/d dan jij Bram XD
let maar eens op hoevaak er "explosive elimination" in beeld staat jonguh!

je ging echt goed hoor, ik vind niet dat je kan verwachten dat je geen enkele fout maakt.. na een 10 killstreak Twisted Evil
misschien een klein dingetje, maar daar heb jij zelf meer ervaring mee: mss dat je minder dan 6 keer kan schieten, dan behoud je wat meer kogels Wink en die heb je wel nodig voor weer zo'n killstreak
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16wo 28 maa 2012, 18:08

ondanks dat ik daar nog geen drumhead had (maar die klote segs ><), speelde ik niet negatief Razz

sorry ruudje, maar ik lachte me kapot op 0:29 tot 0:40 (en toen wss ook haha) XD
Daar had ik je mooi tuk haha Razz

op 2:40 vind ik mezelf eig best wel grappig Razz

op 5:02 was ik echt scheel :S
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16wo 28 maa 2012, 22:22

@Chef: haha ja proberen minder bullets te 'verspillen' is ook welleens bij me opgekomen Smile maar als ik eenmaal die knop indruk om te schiete dan zal ik hem doorzeven met kogels ook zodat tie niet meer opstaat! Razz tenminste.. Voor hoever ik raak schiet van de 12 bullets Razz

@RealmDaBomba:
0:29 .. Daar was je ook echt niet grappig ofzo hoor..
5:02 tsjaa .. We hebben allemaal weleens een faal momentje he XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Video's van jezelf - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Video's van jezelf   Video's van jezelf - Pagina 8 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Video's van jezelf
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» SSBB Videos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: